HiFi-messen i Horten 6 og 7 november 2021

Vi vil ønske dere velkommen til årets største begivenhet for oss HiFi entusiaster, nemlig HiFi messen i Horten. Det har vært en tung tid, med mye nedstengning og begrensninger i aktiviteter, så dette blir en kjærkommen avveksling for mange!

Lørdag vil det være åpent fra 11-19, og søndag 11-18.
Inngangspris vil være henholdsvis kr 250 for voksen, kr 400 for familie, og kr 200 for student/honnør.
Sted: Der det alltid har vært, Thon Hotel Horten og Thon Hotel Horten Brygge.


De av dere som reiser et stykke må ordne evt overnatting selv. Da hotellene fortsatt har redusert kapasitet, så vil vi anbefale å bestille i god tid! Mer informasjon kommer! Stay tuned!

Info ligger også ute på hifimessen.no og diverse foraer på facebook.

På grunn av økende smittetrend i fbm covid-19, så må vi følge særskilte tiltak, derfor måtte messen flyttes fra oktober til november da dette er tidkrevende.

Vi gleder oss til å se både utstillere og publikum igjen! Vel møtt i Horten 6-7 november 2021

DSC_0002.JPG
 
Sist redigert av en moderator:

Kommentarer

M

MusicBear

Gjest
Etter halvannet år med hjemme-sitting uten særlige ferier eller annet som har tatt hardt på lommeboka, håper jeg potensielle utstillere ser det faktum at mange besitter en del kroner i banken de normalt sett ikke ville hatt = møt opp som utstiller og bli lagt merke til eller motsatt bli hjemme og la de som deltar i Horten få vårt fokus.

Faktisk skjedd en del på hi-fi fronten siden forrige Horten messe, innrømmer jeg gleder meg mer enn noen gang.

Joda, jeg kan per teori oppfattes som en smule inhabil til Horten, da byen er mitt fødested og med påfølgende 7 års oppvekst kun fem minutter vest for messehotellet og helt ned til vannkanten.

Takk så mye - dere som arrangerer - lykke til og håper virkelig bransjen forstår å møte sitt publikum ved deltakelse.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.171
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Nok en gang så passer det ikke 😭
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.407
Antall liker
12.891
Jeg krysser fingre, armer og bein for at dette blir noe av Terje.
Er aldeles utsultet på hifi moro, mingling og slærv :cry:
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.202
Antall liker
101.680
Torget vurderinger
23
Horten hadde vært en kjærkommen happening, men jeg er redd det blir vanskelig i år også. Når jeg observerer folks tankeløse/arrogante holdning til problemene med smitte så forsvinner ikke dette med det første. Tok buss og T-bane (Oslo) tre-fire ganger denne uka og det var unntaksvis folk med munnbind å se. Avstand? Bare å glemme. Folk kliner seg opptil andre selv når det er god nok plass. Men vi får leve i håpet...
 

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
869
Antall liker
862
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
3
Endelig er «vi» i gang igjen, men selvfølgelig arbeidshelg for meg da 🙄
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.592
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Da er rom booket her også, fra fredag til søndag. Er underernært på happenings siste halvannet året, så blir hyggelig at det skjer litt igjen :D
 

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Innlegg
5.648
Antall liker
4.066
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Kaller du meg en gamling????🤓
Joda! Alt såre vel, men min kommentar var egentlig til coronapasset.
Som jeg tenker ikke er nødvendig uansett, og de som måtte stille opp uvaksinert gjør det selvfølgelig på eget ansvar.
For meg spiller det ingen rolle bare det blir messe, og jeg kan stille😃
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
Grunnen til at datoen ble forskjøvet med en mnd, er nettopp pga tiltak i forbindelse med corona. Det blir maskepåbud der det ikke kan holdes minimum 1m avstand (stort sett overalt), men det er ikke påbudt med ørepropper, og det passer jo bra siden ørene blir mest brukt her :D
Vi tilrettelegger med tanke på alle forhåndsregler som må tas i forbindelse med pandemien!
 

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn