HiFi-messen i Horten 6 og 7 november 2021

Vi vil ønske dere velkommen til årets største begivenhet for oss HiFi entusiaster, nemlig HiFi messen i Horten. Det har vært en tung tid, med mye nedstengning og begrensninger i aktiviteter, så dette blir en kjærkommen avveksling for mange!

Lørdag vil det være åpent fra 11-19, og søndag 11-18.
Inngangspris vil være henholdsvis kr 250 for voksen, kr 400 for familie, og kr 200 for student/honnør.
Sted: Der det alltid har vært, Thon Hotel Horten og Thon Hotel Horten Brygge.

De av dere som reiser et stykke må ordne evt overnatting selv. Da hotellene fortsatt har redusert kapasitet, så vil vi anbefale å bestille i god tid! Mer informasjon kommer! Stay tuned!

Info ligger også ute på hifimessen.no og diverse foraer på facebook.

På grunn av økende smittetrend i fbm covid-19, så må vi følge særskilte tiltak, derfor måtte messen flyttes fra oktober til november da dette er tidkrevende.

Vi gleder oss til å se både utstillere og publikum igjen! Vel møtt i Horten 6-7 november 2021

DSC_0002.JPG

Sist redigert av en moderator:

Kommentarer

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.823
Torget vurderinger
0
Etter halvannet år med hjemme-sitting uten særlige ferier eller annet som har tatt hardt på lommeboka, håper jeg potensielle utstillere ser det faktum at mange besitter en del kroner i banken de normalt sett ikke ville hatt = møt opp som utstiller og bli lagt merke til eller motsatt bli hjemme og la de som deltar i Horten få vårt fokus.

Faktisk skjedd en del på hi-fi fronten siden forrige Horten messe, innrømmer jeg gleder meg mer enn noen gang.

Joda, jeg kan per teori oppfattes som en smule inhabil til Horten, da byen er mitt fødested og med påfølgende 7 års oppvekst kun fem minutter vest for messehotellet og helt ned til vannkanten.

Takk så mye - dere som arrangerer - lykke til og håper virkelig bransjen forstår å møte sitt publikum ved deltakelse.

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
160
Spent på å se hvem som kommer til å stille ut?

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Antall liker
3.376
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Dette var gode nyheter !

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
8.492
Jeg krysser fingre, armer og bein for at dette blir noe av Terje.
Er aldeles utsultet på hifi moro, mingling og slærv :cry:

Sluket

2FAT2FLY
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
61.771
Torget vurderinger
18
Horten hadde vært en kjærkommen happening, men jeg er redd det blir vanskelig i år også. Når jeg observerer folks tankeløse/arrogante holdning til problemene med smitte så forsvinner ikke dette med det første. Tok buss og T-bane (Oslo) tre-fire ganger denne uka og det var unntaksvis folk med munnbind å se. Avstand? Bare å glemme. Folk kliner seg opptil andre selv når det er god nok plass. Men vi får leve i håpet...

ovitzi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
224
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
2
Endelig er «vi» i gang igjen, men selvfølgelig arbeidshelg for meg da 🙄

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Antall liker
1.041
Torget vurderinger
11
Blir en dagstur enten lørdag eller søndag 👍🏻

• Liker
Reaksjoner: HCS

Næss

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2014
Antall liker
1.432
Sted
Larvik
Torget vurderinger
2
Da er rom booket her også, fra fredag til søndag. Er underernært på happenings siste halvannet året, så blir hyggelig at det skjer litt igjen :D

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
2.310
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Kaller du meg en gamling????🤓
Joda! Alt såre vel, men min kommentar var egentlig til coronapasset.
Som jeg tenker ikke er nødvendig uansett, og de som måtte stille opp uvaksinert gjør det selvfølgelig på eget ansvar.
For meg spiller det ingen rolle bare det blir messe, og jeg kan stille😃

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
454
Torget vurderinger
3
Grunnen til at datoen ble forskjøvet med en mnd, er nettopp pga tiltak i forbindelse med corona. Det blir maskepåbud der det ikke kan holdes minimum 1m avstand (stort sett overalt), men det er ikke påbudt med ørepropper, og det passer jo bra siden ørene blir mest brukt her :D
Vi tilrettelegger med tanke på alle forhåndsregler som må tas i forbindelse med pandemien!

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
454
Link til alle artikler
100
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Lørdag 16 oktober kl 12-14 hos Audio Aktøren

Lørdag 16 oktober kl 12-14 hos Audio Aktøren

• 3
Førstkommende lørdag, 16/10-2021, klokka 12-14 har Audio Aktøren ryddesalg i butikken i Horten! De som ikke kan møte der selv pga avstand eller andre forhold, kan ta kontakt på tlf, og få samme...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Aktørens bruktliste!

Audio Aktørens bruktliste!

• 0
Flere og flere bytter inn produkter, og da blir jo lista vår litt lenger. Nå har vi endel spennende godbiter inne, så løp og kjøp folkens! McIntosh MC601, 600W monoblokker, kjøpt nye 14.10.2016...
Fortsett
Bransjenyheter
Norges største Hi-Fi messe

Norges største Hi-Fi messe

• 18
Vi har fått et ekstra rom/lokale som vi kan leie ut på messen den 6 til 7 november, det er ca 60 m2. Ta kontakt på tlf eller mail for mer info 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Husk HiFi messen!

Husk HiFi messen!

• 5
Vi vil ønske dere velkommen til årets største begivenhet for oss HiFi entusiaster, nemlig HiFi messen i Horten. Det har vært en tung tid, med mye nedstengning og begrensninger i aktiviteter, så...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny webside!

Ny webside!

• 2
Til info: Vi setter opp ny webside nå, så derfor vil siden være litt til og fra de nærmeste dagene! Vi regner med at dere vil bli veldig mye mer fornøyd med den nye siden, det kommer vi...
Fortsett
Bransjenyheter
Verdenspremiere! Endelig offisielt i Norge!

Verdenspremiere! Endelig offisielt i Norge!

• 8
Evo 300 Hybrid integrated amplifier. Kan sees og høres i butikken i Horten! Vi har åpent tirsdag og torsdag 10-16, lørdag 11-14. Andre dager etter avtale.
Fortsett
Topp Bunn