Det har vel kanskje noe med at samveldet var så stort, at det var alltid sol på et av stedene.
Men nå er det verdens minste i sitt slag? Stemmer vel ikke helt.Det har vel kanskje noe med at samveldet var så stort, at det var alltid sol på et av stedene.
Jeg har en liten følelse av at erato, den sniken, sitter med løsningen...Men nå er det verdens minste i sitt slag? Stemmer vel ikke helt.Det har vel kanskje noe med at samveldet var så stort, at det var alltid sol på et av stedene.
Imperiet har krympet - men det stedet vi skal til, har alltid vært lite. Det er mulig at det har krympet, det også - det vet jeg lite om - men det har alltid vært små forhold her. Veldig små forhold.Det var større før, men kan vel ikke kalles verdens minste imperium? Det blir liksom litt på linje med verdens største dverg?
Nix.Jeg har en liten følelse av at erato, den sniken, sitter med løsningen...Men nå er det verdens minste i sitt slag? Stemmer vel ikke helt.Det har vel kanskje noe med at samveldet var så stort, at det var alltid sol på et av stedene.
Vi skal ikke til Sealand - men du begynner på en måte å nærme deg noe relevant.Sealand, "verdens minste land"?
Ja - det skulle være lett. Og svaret er selvfølgelig riktig.Igor Stravinski- Le Sacre du Printemps- Paris?
mvh