Det er reunion. Det er en del av Frankrike, ergo et Eurosted. Har stort sett alt av medbørsrekorder i verden og som standard er i Frankrike så er det regnet som innenriks selv om turen fra Paris tar en ti timer eller så.Er det snakk om en øygruppe i "nærheten" av Madagaskar? Jeg har kikket på et kart som viser land utenfor Europa som benytter euro, og synes jeg kan skimte en slik øygruppe med en fargekode som kan stemme, men jeg klarer ikke å se hva det er. Jeg har tenkt på Mauritius og Réunion, men finner ikke euro der.
Nøyaktig hvordan han utøvde sitt yrke vet jeg ikke, men jeg tviler på at det var besvergelser og annen magi med i bildet. Yrket eksisterer også i dag og er høyt respektert av de fleste.Kan man anta at person C drev med trolldom?
Kvier meg av høflighet for å svare ja på det direkte spørsmålet ditt, og stiller i stedet et motspørsmål: Hadde Rasputin et yrke som i dag er høyt respektert? Dagens utøvere av dette yrket har forøvrig lang akademisk utdannelse.Jeg tenkte på Rasputin, som jo har siste del av navnet felles m. dagens Putin, eller er jeg helt på bærtur?
Godt tenkt. Men ta bort litt av øyas navn og lag assosiasjoner med det ordet som gjenstår.Ad navnet på byen, så er det vel ikke så mange byer som er gjenforent. Kommer kun på Berlin. Men man kommer vel ikke dit sjøveien.
Alle dine antakelser er riktige. Harens år er i dette tilfellet 2011.Jeg har googlet litt på den kinesiske kalenderen.
Oksens år, element vann, kan ha vært 1973-74 - evt. 60 år før det
Harens år, element metall, kan ha vært 2011-12 - evt. også her 60 år før det..
Altså et verk som kom på banen i en slags uoffisiell (?) versjon i 1973-74 - men som kom i autorisert utgave nesten 40 år senere i 2011-12? med klare assosiasjoner til navnet til den byen vi skal til?
Person D ville nok ha vært betydelig mer aktuell for en slik posisjon - og han kunne muligens ha gjort en utmerket jobb også!Kan det være slik at person c er manager for (rockeartister / band)?
Ikke kystby. Det er ikke byens navn i seg selv som gir assosiasjoner til deler av ordet reunion, men det er byens funksjon eller rolle.Fra en kystby med et navn som assosierer med en del av ordet reunion.
Ja.Men man kunne altså kommet dit med båt. En unionshovedstad av et slag
Er en kanal der, men tror ikke den har havforbindelse.En elv eller kanal holder. Men det er det vel ikke i Bruxelles.
Beklager sent svar.En elv eller kanal holder. Men det er det vel ikke i Bruxelles.
Bowies Berlin era var vel perioden 1976-1979.. En unionshovedstad av et slag, Washington feks. Eller Berlin mer sannsynlig. Var det ikke 73-74 Bowie med kumpaner drev og rotet rundt i Berlin?
Ja, det er 3 samtidige og en "etterslenger" her. Person D har i denne oppgaven tilknytning til året 1973. Person C og D, med delvis likt navn, var nok over gjennomsnittlig fingernemme, særlig den siste spilte på flere strenger.A & B benyttet begge tjenestene til person C. Altså må alle disse tre være samtidige. Person D skal eftersom jeg forstår, først komme inn i bildet på et senere tidspunkt. 1973 & 2011 ?
Du har funnet fram til riktig verk!
Nei, hverken A eller B var født engelske.Mick Jagger/ Mick Taylor?
Og så...?Stones konsertene ble holdt et sted som heter Forest National.
Er det en bydel i Brussel?Det er jo morsomst når man forstår sammenhengen.
Jeg klarer ikke å se hvem de ulike personene kan være, men Stones konsertene ble holdt et sted som heter Forest National.
Hva da?Er det en bydel i Brussel?Det er jo morsomst når man forstår sammenhengen.
Jeg klarer ikke å se hvem de ulike personene kan være, men Stones konsertene ble holdt et sted som heter Forest National.
Vi skulle til en bydel i en eller annen by, hvor et nå omsider identifisert verk ble til, skulle vi ikke? Verket ble til på Forest National arenaen i Brussel. Men jeg er kan hende på bærtur?Hva da?Er det en bydel i Brussel?Det er jo morsomst når man forstår sammenhengen.