Beklager at jeg av en eller annen grunn ikke så at du foreslo dette for litt siden. Vorst/Forest er riktig! Gratulerer!En av de 19 bydelene i Brussel er Forest (eller Vorst på det andre språket). Kan vi komme nærmere?
Æres den, som æres bør: Bluesbreaker var klar over dette lenge før meg.Beklager at jeg av en eller annen grunn ikke så at du foreslo dette for litt siden. Vorst/Forest er riktig! Gratulerer!En av de 19 bydelene i Brussel er Forest (eller Vorst på det andre språket). Kan vi komme nærmere?
Jeg beklager igjen, nå på det sterkeste, særlig overfor bluesbreaker. Bluesbreaker var først, all ære til ham! Og takk til alle dere som deltok. Her gikk det nok litt for fort for meg i innspurten.Æres den, som æres bør: Bluesbreaker var klar over dette lenge før meg.Beklager at jeg av en eller annen grunn ikke så at du foreslo dette for litt siden. Vorst/Forest er riktig! Gratulerer!En av de 19 bydelene i Brussel er Forest (eller Vorst på det andre språket). Kan vi komme nærmere?
Men hvis han ikke er i humør til å lage oppgave, skal jeg gjerne pønske ut en om ikke så lenge.
PS: Men disse A, B, C og D er jeg veldig nysgjerrig på!!
Jeg takker ydmykt.Veldig god oppgave, kred!
Jeg tar den videre.Takk for nok en god oppgave Trond T.
Ikke nødvendig med beklagelser.
Slet litt, og rota/misforstod med komponister.
Mange holder jo Jagger/Richards like høyt som Bach og Händel.
Gamle gubber både over og under graven.
Med Taylor inn på scena så jeg lyset (fikk jeg følelsen av).
Jeg er i kjempehumør(!), ( viser til innlegg over), men er i en slik situasjon nå at jeg ikke kan følge opp /håndtere en ny oppgave.
Derfor jeg er veldig glad om Ulf B. vil ta det videre.
Mvh
Mulig jeg prøver meg igjen.
Joda - vår mann skrev mer enn denne ene skinnesangen. Komponerte er vel det rette uttrykket - men det kommer tekst også, et stykke uti låten. Vår man jobbet både alene og sammen med sin langt mer berømte partner. Pluss at han både arrangerte og spilte.-sliter, fra morgen til kveld...
From Station to Station.
Kan jo fremdeles være veldig mye dette.
Skrev vel mer enn denne skinnesangen?
Det begrenser jo alternativene noe, men det bragte ikke meg noe nærmere løsningen.Hjelper det hvis jeg tilføyer at det 30 år lange samarbeidet som er omtalt i denne oppgaven, startet for rundt regnet en mannsalder siden?