Det er helt korrekt. Jeg tok feil når det gjaldt instrumenteringen- beklager dét.erato skrev:Bachianas Brazileiras? Skjønt det er bare en av de som fremføres av et homogent ensemble....
Du er nestemann.
Det er helt korrekt. Jeg tok feil når det gjaldt instrumenteringen- beklager dét.erato skrev:Bachianas Brazileiras? Skjønt det er bare en av de som fremføres av et homogent ensemble....
200.000 innbyggere.ottone skrev:Jeg sitter også fast i Rondonia. Var det den som var feil? Klarer ikke å finne byen, tenker at da må den være mindre enn selv en norsk småby. Ikke kan jeg portugisisk heller. Oversette "by" klarer jeg, men der stopper det like fullt.
Akkurat.erato skrev:Creedence, Cosmo og Palo Alto. Woodstock.
Har jo ikke svart på staten enda......Uansett, i morgen!ottone skrev:Akkurat.erato skrev:Creedence, Cosmo og Palo Alto. Woodstock.
Trær. Woodstock. Trommestikker. Trommis Doug Clifford, kalt Cosmo, ble født i byen Palo Alto- byen oppkalt etter det historiske Redwood-treet El Palo Alto.
Pinnen er din!
Javisst. Palo Alto var stedet jeg først tenkte å spørre etter, men syns det ble litt vanskelig. Derfor staten.erato skrev:Har jo ikke svart på staten enda......Uansett, i morgen!ottone skrev:Akkurat.erato skrev:Creedence, Cosmo og Palo Alto. Woodstock.
Trær. Woodstock. Trommestikker. Trommis Doug Clifford, kalt Cosmo, ble født i byen Palo Alto- byen oppkalt etter det historiske Redwood-treet El Palo Alto.
Pinnen er din!
Er vi fremdeles i Tyskland, og har det rullende noe med biler å gjøre, det harde noe med metaller å gjøre og det flytende noe med drikke?erato skrev:Vi kjører videre fra Weimar. Passende, siden vi er i et område med mye bilproduskjson. Vi kommer til en by som via omveier som via omveier fikk avgjørende innflytelse på norsk historie, og som vi assosierer både med noe hardt, men noe flytende og med noe rullende.
3 av 4 rett.R.E.S. skrev:Er vi fremdeles i Tyskland, og har det rullende noe med biler å gjøre, det harde noe med metaller å gjøre og det flytende noe med drikke?erato skrev:Vi kjører videre fra Weimar. Passende, siden vi er i et område med mye bilproduskjson. Vi kommer til en by som via omveier som via omveier fikk avgjørende innflytelse på norsk historie, og som vi assosierer både med noe hardt, men noe flytende og med noe rullende.
Roy
Det finnes/fantes andre bilmerker. Og det flytende har ikke med drikke, men med musikk å gjøre. Indirekte. Byen er mindre enn Braunschweig.tkr skrev:Hvis det har med biler å gjøre, og fremdeles er Tyskland, kan det iallfall være både Stuttgart, Köln eller Wolfsburg.
Adolf Hitler ble jo tysk statsborger ett eller annet sted i Lüneburger Heide, men jeg husker ikke hvor..får google litt...jeg er antakelig helt på jordet uansett.
mvh