Får opp tråden, men hører at vifta i PCen begynner å dra på. Tydelig at tråder med mange videoer krever sitt, som høvdingen har påpekt.
Henger her også ved tråder som inneholder mange videoer, men kan være stort bruk av minne, på enheten min eller den som brukes av dere hjemme, som gjør det?Får opp tråden, men hører at vifta i PCen begynner å dra på. Tydelig at tråder med mange videoer krever sitt, som høvdingen har påpekt.
1 siden i den tråden er det 42 trackere, reklame m.m Brave nettleseren blokkererer med standard innstillingerDenne tråden får jeg ikke opp.
Det stemmer at du er Firefox bruker ?Det kommer også an på hvilken nettleser man bruker og hvordan den håndterer video. Jeg har så godt som null lag i tråder fulle av videoer, enten det er snakk om PC eller telefon.
Det kommer også an på hvilken nettleser man bruker og hvordan den håndterer video. Jeg har så godt som null lag i tråder fulle av videoer, enten det er snakk om PC eller telefon.
Her kunne man opplyst om nettleser, ja.Det stemmer at du er Firefox bruker ?
Det er ingen lag her. Alt kommer opp med en gang. Selv om jeg har ca 3000 andre åpne arkfaner.Fkk den opp på PC. Tok tid der også.
Her kunne man opplyst om nettleser, ja.![]()
Det stemmer at du er Firefox bruker ?
Ja... vi har notert oss det, men vi tar det opp neste gangSorry, det var en glipp.