Takk, håper jeg kan slå meg til ro med denneGratulerer med flott spiller![]()
Takk, håper jeg kan slå meg til ro med denneGratulerer med flott spiller![]()
TakkGratulerer så mye, flott spiller.
Denne måneden?Kommer til og bli litt mer kritisk til hva jeg kjøper, planen er 100 stk.
TakkGratulerer med fet spiller!![]()
Det er det ingen fare for, skal teste med litt ymse platematter. Men først er det riaa og headshell som må på plass.Denne måneden?
TakkEvo’n fornekter seg jo ikke.
Gratulerer med ny snurre - igjen
TakkGratulerer med utrolig tøff spiller!!! Foldnes Ø&B holder søndagsåpent…….bare for deg![]()
TakkGratulerer. Der har du platespiller frem til båtsesongen begynner, når den er over så kommer de mørke kveldene og kulda og da er det greit att det fortsatt står en DD spiller og masse vinyl og venter på og bli spilt. Hvilken pickup er planen og sette på denne.
Kanskje du heller skal handle hos tjommien din. Fikk akkurat med meg at han i dag kjøpte ny Porsche og allerede har tatt ut utbytte for 2026 til et penthouse på Frogner.Takk, du får sende meg en bussbillet
![]()
Artig, da blir det mye porsche kjøring på meg, for han kommer ikke inn i enKanskje du heller skal handle hos tjommien din. Fikk akkurat med meg at han i dag kjøpte ny Porsche og allerede har tatt ut utbytte for 2026 til et penthouse på Frogner.
Tør ikke trykke liker i tilfelle han blir bøllete i Bærum neste månedArtig, da blir det mye porsche kjøring på meg, for han kommer ikke inn i en.
Ja, han har visst noen bekjentskaper i UD og får den til halvparten av markedspris… til et penthouse på Frogner.
Grattis!!Kommer til og bli litt mer kritisk til hva jeg kjøper, planen er 100 stk.
Takk, håper det selvOy Grattis med flott vinyl spiller, har i grunnen bare ventet på at en spiller kom på benken. Håper du får den gode vinyl følelsen igjen.![]()
Takk gjomleGratulerer så mye med en knallfin spiller!Vurderte en ved forrige bytte, men endte selv på en Technics…
![]()
TakkGrattis EVO , kjekt å se at du har fått deg snurre igjen![]()
Takk X6Grattis!
Usikker på om jeg husket på grattis på forrige kjøpet ditt, så jeg legger inn et par ekstra for de kommende par-tre ukene også.
Grattis!Grattis!
Grattis!
Grattis!
Grattis!
mvh
Takk ragwoSteike, for en lekker dreieskive! Gratulerer!