Kan ikke strikke, er alergisk i mot strikk(e)tøyJa, ja kan du ikke bare begynne å strikke denne DD(E) spilleren din i stedet for å gnåle sånn om strikk(ing)!
Kan noen hente strikk(e)tøyet til O?
Kan ikke strikke, er alergisk i mot strikk(e)tøyJa, ja kan du ikke bare begynne å strikke denne DD(E) spilleren din i stedet for å gnåle sånn om strikk(ing)!
Kan noen hente strikk(e)tøyet til O?
Synes jeg du skulle. Nå med høreapparat får du sikkert endelig det utbytte du fortjener med hans vidunderlige skarringDa ser jeg meg selv som opplært, og bestiller sporens sraks en billet til Eggum konsert![]()
Setter ned foten når det gjelder DDE, en dialekt om gangen takkSynes jeg du skulle. Nå med høreapparat får du sikkert endelig det utbytte du fortjener med hans vidunderlige skarringHvis du får tak i noe karsk og drar en DDE konsert, blir det nok også slutt på det evindelige DSOTM gnålet til fordel for Vinsjan på Kaiens fortreffelighet
![]()
Vi som har DD får prøve den på vinyl
Mener og huske det var god lyd i den plata
Da burde du prøve tolvtommerene også. De er det skikkelig futt i.Mener og huske det var god lyd i den plata![]()
Sier mannen som liker Bonny MBedriten skive. Husker jeg hadde den, men fant ut at det var best oppbevare den ute i den grønne beholderen, nå finner jeg den ikke.![]()
Ma ma ma ma makkintosken...Sier mannen som liker Bonny M![]()
Nå har jeg aldri hørt om denne Bonny, men om du mener Boney M, sier du at om jeg liker dem, så burde jeg like FGTH?Sier mannen som liker Bonny M![]()
Det er ikke mye sammenheng mellom dem. Men FGHT ble produsert av Trevor Horn, så kanskje i din gate.Nå har jeg aldri hørt om denne Bonny, men om du mener Boney M, sier du at om jeg liker dem, så burde jeg like FGTH?![]()
Nja, nå har jeg hørt denne plata og det overrasker meg faktisk litt at vipa og ove liker den. Har vel noe med alderskillet å gjøre.Det er ikke mye sammenheng mellom dem. Men FGHT ble produsert av Trevor Horn, så kanskje i din gate.
Poteto potato, ikke det jeg menerNå har jeg aldri hørt om denne Bonny, men om du mener Boney M, sier du at om jeg liker dem, så burde jeg like FGTH?![]()
For meg er det at de var ganske nyskapende da de kom på 80 tallet, ble spilt på alle utesteder. Så mye kan vel skyldes på nostalgiNja, nå har jeg hørt denne plata og det overrasker meg faktisk litt at vipa og ove liker den. Har vel noe med alderskillet å gjøre.