Det er det for diskant og mellomtonehorn etter min erfaring, så tror ikke bassehorn skulle være en så annerledes sak.hel skrev:Er toe in av basshorn kritisk?
|
Det er det for diskant og mellomtonehorn etter min erfaring, så tror ikke bassehorn skulle være en så annerledes sak.hel skrev:Er toe in av basshorn kritisk?
et under om gjestene får sove i det hele tattpengesluk skrev:Den tapeten må ut.
Om mulig hadde det vært utrolig artig og prøvd de her. Du får se hva du gjør videre med de, skal de ut så ha meg i bakhodethel skrev:Hvis noen vil arve dem i løpet av vintern en gang så si fra.
Fin film!hel skrev:og en liten video:
Dette er jo en no-brainer - send inn byggemelding så er du i gang til våren!hel skrev:Henning: du må komme og lytte, det svinger skikkelig, jeg lurer på om jeg skal spandere 150000 på et lite en etasjes tilbygg på 2 meter på nordveggen slik at disse høyttalerne får bli. Det ironiske er at hvis du sammenligner med Avantgarde, Avalon, Wilson, Marten osv så er det tilbygget hipp som happ mtp kostnad og lydkvalitet, ja man får jo 7 m2 større lytterom også!
He he. Du har jo uten tvil det anlegget i Norge hvor fruen har hatt minst stemmerett. Men jeg lurte på en ting. Har du hatt andre fruer på dette månedlige dressurkurset? Skulle gjerne sett før og etter foto ;DLMC skrev:ser ikke helt problemet
dere har jo en stue og ved siden av disken kommer de til til å forsvinne
eller er det BARE MOR som BESTEMMER?
åpent hus i Drøbak for vrange fruntimmer ;D
kjører månedlige dressurkurs
mvh
Leif
Ikke noe å gjette på det... Martin gjorde sine saker bra han... Han fortalte om det når jeg kjøpte skille-trafoen av han...Haavard skrev:Uten sammenligning forøvrig,
var på handballkamp mellom Frankrike - Slovenia og Norge - Ungarn i går.
fantastisk høyttaleranlegg o Håkonshall Lillehammer.
Dere kan jo bare gjette hva slags høyttalere som hang i taket.
Og for de med lengre fartstid;
dere kan gjette hvem som var ansvarlig for lydanlegget under OL.
Tidligere skribent i Audio
Håvard