|
JanR skrev:Kose seg med musikk er viktig, kan ikke bare drive å tulle rundt med alt mulig annet.
Nå skal jeg kose meg litt au, fruen sitter i sofaen og venter
/jan
Når sant skal sies, ja :pengesluk skrev:JanR skrev:Kose seg med musikk er viktig, kan ikke bare drive å tulle rundt med alt mulig annet.
Nå skal jeg kose meg litt au, fruen sitter i sofaen og venter
/jan![]()
![]()
Støl i dag??
Jeg sjekket bare mens jeg satt på en sushi restaurant med et utenlandsbesøk. Driver og selger litt på børsen nemlig.emokid skrev:Også sitter du på 'sentralen?!?
Hei....vent...!
;D
God idee. Chabby chik. Når kona sa at Altecene var stygge svarte jeg på en sår, barnslig og svært furten måte "hva med apotekdisken din i stua da" den er også svær!!! (nå er jeg på tynn is for hun valgte den som forlovelsesgave av meg for 16 år siden)jan#jan skrev:Kult hel ;D
Mal dem hvite - få på et frontstoff og en kan ikke se dem i rommet engang ;D ;D ;D
Fruen her i huset synes de ikke så gale ut de da, men hun synes igrunn at k-horn, Belle, AG due er passe store de også - så forklaringen kan på langt nær være at menn og kvinner tenker forskjellig når det kommer til lyd.hel skrev:Dessuten har jeg lagt ut Klipschene men det er kanskje ikke så lurt. Kona ble ikke særlig imponert over Altecene!! Må innrømme at jeg ikke har sett henne sååå lite imponert på minst 5 år!!!! Hun nevnte noe om at hun følte seg kvalm av å se på de Altecene. Dette må være det de snakker om at kvinner og menn tenkeer forskjellig. Det har på en måte blitt en slags avtale, som ikke er diskutert ferdig, om at jeg kan hygge meg med disse en stund men at jeg ikke bør selge Klipschene.
Ha ha, herlig ;DLMC skrev:smart tilnærming ovf. kona:
si til henne at dette gir deg en fantastisk musikkopplevelse og spør henne hva som skal til for at hun skal kunne akseptere de i hjemmet
om du lager en mere elegant løsning for toppen og filteret vil det hele se mye elegantere ut
du kan jo lage en baffel/et kabinett der du skrur fast hornet og filteret i fronten alternativt filteret bak i boksen
baffelen/boksen kan lett skyves litt frem og tilbake for å få det faseriktig med basshornet
bare bestem deg for en passende høyde opp fra kassen ...tipper ca 25-30cmfra underkant av hornet
du kan i tillegg lage en ramme foran både basshorn og topp med tynt ht stoff som er akustisk transparent
jeg har en haug med meter her i drøbak
stritter hun fortsatt imot....legg henne ut på bruktbørsen sammen med klipschene eller ta henne med hjem til meg
hun kommer til å trygle deg om å beholde Altec´ene!
mvh
Leif
;D ;DLMC skrev:stritter hun fortsatt imot....legg henne ut på bruktbørsen sammen med klipschene eller ta henne med hjem til meg
hun kommer til å trygle deg om å beholde Altec´ene!
mvh
Leif
kjøpmannsdisker SKAL jo være store sier a.....LMC skrev:den kjøpmannsdisken er jo et MONSTER i forhold!
mvh
Leif
For kort tid tilbake, det var vel forrige fredag, så var jeg hos en som hadde to sånne kjøpmannsdisker.......på høykant....med 4 store runde skuffer i hver????LMC skrev:den kjøpmannsdisken er jo et MONSTER i forhold!
mvh
Leif
haha ;D ;Djan#jan skrev:Slett det bilde med en gang ... tenk om kjerringer får se dette da .... da er vi vel screwed :-X 8) ;D ;D
pengesluk skrev:LMC er fin å skremme kjerringer med (eehhh.. ikke Leif da, men utstyret hans. Faen, ble feil det også - mente ANLEGGET selvsagt!!)
Bestem deg da .. er det anlegget til utstyret eller hva .. blir jo like gæli lell ;D ;Dpengesluk skrev:LMC er fin å skremme kjerringer med (eehhh.. ikke Leif da, men utstyret hans. Faen, ble feil det også - mente ANLEGGET selvsagt!!)