HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Takk karer, dette er rørende :). Gleder meg til å komme i gang mer med hifi igjen, selv om det så mørkt ut en periode..

FB_IMG_1600430608786.jpg

Jeg tror uansett at livet på sofaen for min del er så sunt,spiser alt for mye.. Og så er Dragen snill og Ulven ligger å snorker godlynt ved siden av meg.. Dagens første oppgave blir å få sendt en forsterker for Milenko. Er mellommann så da er det bare å ordne opp..
    FB_IMG_1600376889656.jpg

Holder en ikke dampen oppe så ser en slik ut i november.. Ikke at det er så langt unna allerede..

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    12.336
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    22
    Godt å se det er liv i karen :) God bedring HC
    Høsten er i gang og det er på tide å sparke liv i Hifi en igjen

mvh

• Love
    Reaksjoner: HCS

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    2.944
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    3
    Godt å se deg tilbake :)
    God bedring!!

"Raised By Wolfes" er vel foreløpig kun ute på TNT streamingen til Altibox, selv om den sikkert kan "jukses" på plass via andre løsninger?!
    Håper at den blir tilgjengelig på andre plattformer etterhvert. Og at det slippes flere episoder enn en og en.
    Serien virker utrolig bra!

• Love

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.079
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Godt å se deg aktiv igjen. Ikke fått med meg hva som har skjedd, men god bedring og lykke til i din videre søken i hifi universet :)

• Love

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Godt å se deg tilbake :)
    God bedring!!

"Raised By Wolfes" er vel foreløpig kun ute på TNT streamingen til Altibox, selv om den sikkert kan "jukses" på plass via andre løsninger?!
    Håper at den blir tilgjengelig på andre plattformer etterhvert. Og at det slippes flere episoder enn en og en.
    Serien virker utrolig bra!
    Ja, det er via TNT jeg har den nå. Enig i at det er døvt med en og en episode. For en Star Wars geek har The Mandolorian vært en fornøyelse. Og Tenet på kino, meget bra.. Gratulerer med hønn, gode høyttalere :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Godt å se deg aktiv igjen. Ikke fått med meg hva som har skjedd, men god bedring og lykke til i din videre søken i hifi universet :)
    Takk mister. Nu går alt så meget bedre, tror jeg. Hva med deg, har du blitt singel mann? Langt verre er det at du vurderer å selge smykket fra Heed.. Den forsterkeren likte jeg, veldig. :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    5.079
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Takk mister. Nu går alt så meget bedre, tror jeg. Hva med deg, har du blitt singel mann? Langt verre er det at du vurderer å selge smykket fra Heed.. Den forsterkeren likte jeg, veldig. :)
    Godt å høre :)

Tja, sivilstatusen er et pågående eventyr.. vi sitter under samme tak enda, og det er vingling.. men det blir salg av hus og flytting uansett. Så får vi se hvilken vei det går.

Nysgjerrigheten er tøff, men Heed overlevde primaluna som var innom på test.. og ja, det er en knakende god forsterker som er veldig lett å like.. :)

• Liker

TAS

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.12.2007
    Antall liker
    585
    Sted
    Norge
    Torget vurderinger
    8
    Av og til får man en vekker som ikke er av den snilleste sorten så godt å høre du er tilbake og klar for nye hifi eventyr!

• Love

The Shy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    5.105
    Sted
    Langesund
    Det var uhyggelige kontraster å lese innlegg 7574 og 7575. Livet byr på toppturer og nedturer.

Håper du er på bedringens vei og nye "topper" kan bestiges.

Vennlig hilsen Tor

• Love

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    1.741
    Sted
    Trondheim
    Oi, godt å se at du kom deg igjennom.(y)

Har selv nettopp kommet hjem etter å ha hatt noen dager med spennende opplevelser - inneholdende blålys, sirener, nitro, utblokking, inn med fremmedlegemer og ikke minst skremmende fine leger og sykesøstre.
    Glad jeg har tre banankasser med operaer som skal lyttes skikkelig igjennom....

Ta vare på deg selv fremover.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    6.062
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    HCS det er godt å lese at du tross alt kom helskinnet gjennom. Håper du blir helt fin igjen.
    Mye som kan skje, og det kan ramme som lyn fra klar himmel.
    Samme til deg @emotikon , fikk med meg at det ble litt blålys og drama, ja. God bedring der også.
    Og velkommen i pasientforeningen begge to :)
    Hifi og høst er ekstra fint for oss rekonvalesenter.

• Love

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Alt det beste ønskes, og velkommen tilbake.:cool:

• Love

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Av og til får man en vekker som ikke er av den snilleste sorten så godt å høre du er tilbake og klar for nye hifi eventyr!
    Ja, det var litt sv en vekker. Men nå får jeg bedre tid fremover. Kjøpte meg en bassgitar for en stund siden, så nå er det bare å øve.. Selv om jeg neppe blir så flink som fyren på bildet..

FB_IMG_1597066614592.jpg

• Liker
    Reaksjoner: TAS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Det var uhyggelige kontraster å lese innlegg 7574 og 7575. Livet byr på toppturer og nedturer.

Håper du er på bedringens vei og nye "topper" kan bestiges.

Vennlig hilsen Tor
    Takk så mye Tor. Bedring er på vei, håper bare tålmodighet holder. Synd med Horten, vært trivelig å tatt en øl. Men det kommer vel flere muligheter. Og toppene, de blir det flere av :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Oi, godt å se at du kom deg igjennom.(y)

Har selv nettopp kommet hjem etter å ha hatt noen dager med spennende opplevelser - inneholdende blålys, sirener, nitro, utblokking, inn med fremmedlegemer og ikke minst skremmende fine leger og sykesøstre.
    Glad jeg har tre banankasser med operaer som skal lyttes skikkelig igjennom....

Ta vare på deg selv fremover.
    Ja, fikk såvidt med meg der emotikon. Skumle greier, og definitivt utenom enhver komfortsone. Oppsiden kan være at ting i ens liv føles sterkere. Det være seg mat, steder og vennskap,og ikke forglemme, opera. Ta vare på deg selv

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    HCS det er godt å lese at du tross alt kom helskinnet gjennom. Håper du blir helt fin igjen.
    Mye som kan skje, og det kan ramme som lyn fra klar himmel.
    Samme til deg @emotikon , fikk med meg at det ble litt blålys og drama, ja. God bedring der også.
    Og velkommen i pasientforeningen begge to :)
    Hifi og høst er ekstra fint for oss rekonvalesenter.
    Takk for gode ord. Det er en ny verden med nye muligheter og forhåpninger. Er optimistisk, ikke minst når jeg opplever omtanken her inne.. Og høst og god musikk hører liksom bare sammen :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.161
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Fine bilder fra ut og innmark. Håper den lille pausen har gjort godt :)
    Ja, men godt å være tilbake og. Nå må jeg finne en cd transport eller cd spiller så ver du om noen så du ifra. Men vet vel egentlig at det er platespillere som du har kontroll på 😀.. Og, aller mest, takk for omtanken.

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    1.995
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    13
    Takk Ivan, koser meg med dine bil-historier. Alltid noe å pusle med. Solgte du høyttalere dine? :)
    hyggelig å kunne dele de forskjellige reiser med hverandre :) merker bilen har vært god terapi i det siste godt å dra opp dit på mørke dager man ikke ser lyset i noen ting å finne ny inspirasjon,som du sier alltid noe å pusle med det finnes ingen unnskyldninger`` 🤓 og man oppdager stadig nye ting, har ikke fått solgt noe enda, han var innom en tur virker som en trivelig entusiast,han skulle komme innom en tur til med egen forsterker så me får sjå satser på det blir ila uka, fortsatt speedy recovery :)
    Beste Hilsen Ivan

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn