Halden riaa/Solhaug kabler/Dual shure

R

RoDa

Gjest
Kremt, ozzy/mbare:

Har dere forsøkt å snu stikket i veggen?
Det kan i noen tilfeller gi forskjeller ala det som dere beskriver.

Ikke usannsynlig at det dere hørte var like mye stikk-retning som padde-effekt?

R
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
RoDa skrev:
Kremt, ozzy/mbare:

Har dere forsøkt å snu stikket i veggen?
Det kan i noen tilfeller gi forskjeller ala det som dere beskriver.

Ikke usannsynlig at det dere hørte var like mye stikk-retning som padde-effekt?

R
Litt artig at du nevnte det med å snu stikk.
Var vel Solhaug som lurte på om ikke det bodde mere i cd spilleren her, snudde stikket til cd spiller i padda (;) ) og voila det skjedde ting. Til det bedre for ordens skyld :)
Prøvd med andre komponenter men ikke hørbar forskjell.

edit: var ett stort løft med nye kabler/padde.

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
:)

Har bare padda tilkoblet og synes jeg fikk litt mørkere lyd. Men må prøve dette mere for og være sikker.
Har hørt fra en annen som har fått signalkabel og padde og han var meget godt fornøyd.

Mvh Roar
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
:)

Har bare padda tilkoblet og synes jeg fikk litt mørkere lyd. Men må prøve dette mere for og være sikker.
Har hørt fra en annen som har fått signalkabel og padde og han var meget godt fornøyd.

Mvh Roar
Du bor i en mørk skummel kjeller, selvsagt får du mørk lyd ;D

Er meget nøyd med kablene og ja de var absolutt til det bedre hos meg. Strømkablene/padda var ett kjempeløft.
Fikk slengt inn en nettbrønn i cd spiller, mangler bare strømkabel til den nå så er det bra for en stund :)

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Har bare padda tilkoblet og synes jeg fikk litt mørkere lyd. Men må prøve dette mere for og være sikker.
Har hørt fra en annen som har fått signalkabel og padde og han var meget godt fornøyd.

Mvh Roar
Du bor i en mørk skummel kjeller, selvsagt får du mørk lyd ;D

Er meget nøyd med kablene og ja de var absolutt til det bedre hos meg. Strømkablene/padda var ett kjempeløft.
Fikk slengt inn en nettbrønn i cd spiller, mangler bare strømkabel til den nå så er det bra for en stund :)

/jan
:)
Godt og høre du er fornøyd Jan og det er du som skal være fornøyd. ;) :)

Lyden er nok litt mørkere her nå,men dette må testes mere.
Venter inn denne fisheren og den skal prøves. Disse spiller jo med godlyd hele veien.
Spilte mye på den på hytta og jeg er pokker meg usikker på hvilken lydsignatur jeg liker og skal satse på i fremtiden.

Mvh Roar
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Har bare padda tilkoblet og synes jeg fikk litt mørkere lyd. Men må prøve dette mere for og være sikker.
Har hørt fra en annen som har fått signalkabel og padde og han var meget godt fornøyd.

Mvh Roar
Du bor i en mørk skummel kjeller, selvsagt får du mørk lyd ;D

Er meget nøyd med kablene og ja de var absolutt til det bedre hos meg. Strømkablene/padda var ett kjempeløft.
Fikk slengt inn en nettbrønn i cd spiller, mangler bare strømkabel til den nå så er det bra for en stund :)

/jan
:)
Godt og høre du er fornøyd Jan og det er du som skal være fornøyd. ;) :)

Lyden er nok litt mørkere her nå,men dette må testes mere.
Venter inn denne fisheren og den skal prøves. Disse spiller jo med godlyd hele veien.
Spilte mye på den på hytta og jeg er pokker meg usikker på hvilken lydsignatur jeg liker og skal satse på i fremtiden.

Mvh Roar
Nå har du hørt på musikk i 40-50 år, Roar. Også vet du ikke hva slags lydsignatur du liker ?
 
S

Slorbak

Gjest
rolfozzy skrev:
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Har bare padda tilkoblet og synes jeg fikk litt mørkere lyd. Men må prøve dette mere for og være sikker.
Har hørt fra en annen som har fått signalkabel og padde og han var meget godt fornøyd.

Mvh Roar
Du bor i en mørk skummel kjeller, selvsagt får du mørk lyd ;D

Er meget nøyd med kablene og ja de var absolutt til det bedre hos meg. Strømkablene/padda var ett kjempeløft.
Fikk slengt inn en nettbrønn i cd spiller, mangler bare strømkabel til den nå så er det bra for en stund :)

/jan
:)
Godt og høre du er fornøyd Jan og det er du som skal være fornøyd. ;) :)

Lyden er nok litt mørkere her nå,men dette må testes mere.
Venter inn denne fisheren og den skal prøves. Disse spiller jo med godlyd hele veien.
Spilte mye på den på hytta og jeg er pokker meg usikker på hvilken lydsignatur jeg liker og skal satse på i fremtiden.

Mvh Roar
Nå har du hørt på musikk i 40-50 år, Roar. Også vet du ikke hva slags lydsignatur du liker ?
Blir eldre vet du Rolf. :) Har fin gammel rørlyd i denne Luxen. Meeeeeeeen disse fra fisher fra 61 lyder helt rått Rolf og så har de tonekontroller og loudnes. 8) Noe som jeg mener er et must når en spiller plater fra 60 tallet og til i dag.
Du skal få høre den hos meg med Carlsson og du skal få gå hjem sjokkert. ;) ;)

Mvh Roar
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
:)
Godt og høre du er fornøyd Jan og det er du som skal være fornøyd. ;) :)

Mvh Roar
Vise ord :)
Se å få ut fingeren og komme og høre sjøl nå da :)

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)
Godt og høre du er fornøyd Jan og det er du som skal være fornøyd. ;) :)

Mvh Roar
Vise ord :)
Se å få ut fingeren og komme og høre sjøl nå da :)

/jan
:)

Skal komme Jan,er litt treg om dagen. Må vel få hørt på den nye cd spilleren og platespilleren din.
Så kan du få komme hit og høre Koetsu. :)

Mvh Roar
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Jobber meg sakte men sikkert gjennon lista med bestillinger, to nye pakker på vei i dag. Signalkablene kommer med litt bedre og litt dyrere plugger fra nå av, de nye har også expanderende senterpin. En plugg der lederne skrues fast skal også prøves ut. (se bilde)
Må også sjekke om det her bærer seg sånn nogenlunde økonomisk og evt. justere prisene noe. Antar å kunne levere ett sett for 600,- med forbehold om brutto pris på nye phono-plugger. Leveres også i XLR-utgave.
Samme sum, 600,- må jeg også ta for padda, mens nettkablene går for 350,-


Mvh. RS
 

Vedlegg

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
R.Solhaug skrev:
Jobber meg sakte men sikkert gjennon lista med bestillinger, to nye pakker på vei i dag. Signalkablene kommer med litt bedre og litt dyrere plugger fra nå av, de nye har også expanderende senterpin. En plugg der lederne skrues fast skal også prøves ut. (se bilde)
Må også sjekke om det her bærer seg sånn nogenlunde økonomisk og evt. justere prisene noe. Antar å kunne levere ett sett for 600,- med forbehold om brutto pris på nye phono-plugger. Leveres også i XLR-utgave.
Samme sum, 600,- må jeg også ta for padda, mens nettkablene går for 350,-


Mvh. RS

Har jeg B-plugger på kablene mine ?!
Muligheter for oppgradering fra det optimale til det optimalere altså. Flott.
 
L

Lars.N

Gjest
Hei

De pluggene nederst på bilde ligner på noen plugger fra Tara Labs og de suger ....gjenger i gods til sett skruer
skjærer seg lett.
Ytterkappe til plugg for stamming har også lett for å sette seg fast etter stramming, dette spesielt ved bruk
med svært varme KL A effektforsterkere da gods på plugg ekspanderer.

Bare en tanke ;D

Mvh

Laban
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
R.Solhaug skrev:
Jobber meg sakte men sikkert gjennon lista med bestillinger, to nye pakker på vei i dag. Signalkablene kommer med litt bedre og litt dyrere plugger fra nå av, de nye har også expanderende senterpin. En plugg der lederne skrues fast skal også prøves ut. (se bilde)
Må også sjekke om det her bærer seg sånn nogenlunde økonomisk og evt. justere prisene noe. Antar å kunne levere ett sett for 600,- med forbehold om brutto pris på nye phono-plugger. Leveres også i XLR-utgave.
Samme sum, 600,- må jeg også ta for padda, mens nettkablene går for 350,-


Mvh. RS

Har jeg B-plugger på kablene mine ?!
Muligheter for oppgradering fra det optimale til det optimalere altså. Flott.
Hva fan, sitter vi på MK I kabler som ikke er optimale ?! ;D

/jan
 

Tor S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Innlegg
333
Antall liker
117
Torget vurderinger
2
[/quote]


Har jeg B-plugger på kablene mine ?!

[/quote]

Jeg er veldig fornøyd med de signalkablene RS har latt meg låne frem til han er ferdig med de jeg har bestilt.
Regner med at det blir de nye A-pluggene på mine kabler, og dermed et mye klarere og bedre lydbilde.
Det blir vel nesten en RS-signalkabel-mk ll variant dette da ;)

Vel, nok om det..
Signalkablene jeg har på demo er jeg veldig fornøyd med, men det er vel ikke helt audiofilt riktig å si om disse...
Jeg selger ikke mine gamle Duelund-kabler eller andre diy-sølvkabler jeg har her hjemme. Det er kjekt å ha til å bytte med når folk kommer på lyttebesøk. Da kan det blindtestes 8)

mvh
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
ROCKETOR skrev:
Signalkablene jeg har på demo er jeg veldig fornøyd med, men det er vel ikke helt audiofilt riktig å si om disse...

mvh
Her sier vi hva vi vil :)
Er meget nøyd med mine også, selv om det er "MK I" ;)

/jan
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Takk for tipset!

Har grubla litt på om jeg alikevel kan bruke dem om jeg lodder, evt. lodder og skrur fast de stive lederne. Ikke mange fornuftige plugger å velge i etter at biltemapluggen forsvant så jeg gir dem en prøve. På klasse b-forsterkere ??? ;)


Mvh. RS



laban skrev:
Hei

De pluggene nederst på bilde ligner på noen plugger fra Tara Labs og de suger ....gjenger i gods til sett skruer
skjærer seg lett.
Ytterkappe til plugg for stamming har også lett for å sette seg fast etter stramming, dette spesielt ved bruk
med svært varme KL A effektforsterkere da gods på plugg ekspanderer.

Bare en tanke ;D

Mvh

Laban
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Ingen fare Rolf.
Det kan selvfølgelig la seg gjøre å oppgradere for kun den nette sum av 10.000,- 8)
Om du hører forskjell? Er det så nøye a ::)

Mvh. RS



rolfozzy skrev:
Har jeg B-plugger på kablene mine ?!
Muligheter for oppgradering fra det optimale til det optimalere altså. Flott.
 
L

Lars.N

Gjest
R.Solhaug skrev:
Takk for tipset!

Har grubla litt på om jeg alikevel kan bruke dem om jeg lodder, evt. lodder og skrur fast de stive lederne. Ikke mange fornuftige plugger å velge i etter at biltemapluggen forsvant så jeg gir dem en prøve. På klasse b-forsterkere ??? ;)


Mvh. RS

Klasse B :eek: nei nå gir jeg meg helt over her ;D



laban skrev:
Hei

De pluggene nederst på bilde ligner på noen plugger fra Tara Labs og de suger ....gjenger i gods til sett skruer
skjærer seg lett.
Ytterkappe til plugg for stamming har også lett for å sette seg fast etter stramming, dette spesielt ved bruk
med svært varme KL A effektforsterkere da gods på plugg ekspanderer.

Bare en tanke ;D

Mvh

Laban
 
S

Slorbak

Gjest
;D ;D

Da får jeg mkII etterhvert regner jeg med RS. ;)

Gleder meg til og teste disse signalkablene. Det er jo en del som er fornøyd med disse kablene.

Har fått råmatriale til høytalerkablene som skal gjøres ferdig utover.
11kvadrat er de på. Får se og få kjøpt noen sokker til de. Noen som vet hvor de har det?

Mvh Roar
 

Tor S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Innlegg
333
Antall liker
117
Torget vurderinger
2
Hei Slorbak

11kvadrat???
Du spiller jo country og ikke metal ???

mvh
 
S

Slorbak

Gjest
ROCKETOR skrev:
Hei Slorbak

11kvadrat???
Du spiller jo country og ikke metal ???

mvh
:)

Har fått tak skikklig kobber og RS mente det var verdt en forsøk.
Legge litt jobb i dette.
Tenkte jeg skulle hamre ut endene og lage spader med en dremel.Da slipper jeg spader som er noe dritt i mine øyne. ;) ;)

Mvh Roar
 
L

Lars.N

Gjest
Hehe dere går opp i kvadrat 8)

Eg går nå ned ;D 1.5 på HT kabel (hehe)
 
S

Slorbak

Gjest
laban skrev:
Hehe dere går opp i kvadrat 8)

Eg går nå ned ;D 1.5 på HT kabel (hehe)
:)

Nå går det på lampeledning laban. Tester ut en The Fisher x1000 på fortene. Den er fra 1961. :)
Så noe tykke tarmer går ikke på denne. :)

Mvh Roar
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Da er jeg blitt en Dualist. Prøvestarta 1219-spillern i dag, og bråhandla en NAD 1000S preamp for å ha noe mens jeg venter på Halden-riaaen. Selv via umodifisert NAD er det respektabel lyd fra Dualen, som kom med originalpickupen Shure M91MG-D. Så mye luft & trøkk som det er hos meg bør det bli svært heftig vinyllyd med Halden-riaaen på plass :eek:

Ettersom vinylen min står hos søstern måtte jeg handle en bunke plater og av den lokale skrotsamlern. Lete mallom metere av Flamingokvintetten og fant Dean Martin, James Last, Beatles, Waylon Jennings og Jimy Hendrix 8)
 

Vedlegg

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.510
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jækla festlig tråd. Dere Haldensere må da ha det mer gøy enn alle oss andre ;D

Da hopper jeg diskret ut av tråden..... så dere kan fortsette.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Begynner og føle meg som en outsider her. Snart bare jeg som ikke har Dual i Halden.














Og takk for det. ;D
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
rolfozzy skrev:
Begynner og føle meg som en outsider her. Snart bare jeg som ikke har Dual i Halden.

å bare vent, jeg tar`n vel snart med til hula så vi kan Dualere ;D



Mvh.RS
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Grumpy skrev:
Jækla festlig tråd. Dere Haldensere må da ha det mer gøy enn alle oss andre ;D

Da hopper jeg diskret ut av tråden..... så dere kan fortsette.
Bare å svinge innom så ofte som du vil :)
Åpent "hus" her i tråden.



R.Solhaug skrev:
Da er jeg blitt en Dualist. Prøvestarta 1219-spillern i dag, og bråhandla en NAD 1000S preamp for å ha noe mens jeg venter på Halden-riaaen. Selv via umodifisert NAD er det respektabel lyd fra Dualen, som kom med originalpickupen Shure M91MG-D. Så mye luft & trøkk som det er hos meg bør det bli svært heftig vinyllyd med Halden-riaaen på plass :eek:

Ettersom vinylen min står hos søstern måtte jeg handle en bunke plater og av den lokale skrotsamlern. Lete mallom metere av Flamingokvintetten og fant Dean Martin, James Last, Beatles, Waylon Jennings og Jimy Hendrix 8)
Gratulerer med 1219 R.S :)
Det måtte jo komme siden du bor i Halden ;D

Spiller'n a ?

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
[/quote]




R.Solhaug skrev:
Da er jeg blitt en Dualist. Prøvestarta 1219-spillern i dag, og bråhandla en NAD 1000S preamp for å ha noe mens jeg venter på Halden-riaaen. Selv via umodifisert NAD er det respektabel lyd fra Dualen, som kom med originalpickupen Shure M91MG-D. Så mye luft & trøkk som det er hos meg bør det bli svært heftig vinyllyd med Halden-riaaen på plass :eek:

Ettersom vinylen min står hos søstern måtte jeg handle en bunke plater og av den lokale skrotsamlern. Lete mallom metere av Flamingokvintetten og fant Dean Martin, James Last, Beatles, Waylon Jennings og Jimy Hendrix 8)
Gratulerer med 1219 R.S :)
Det måtte jo komme siden du bor i Halden ;D

Spiller'n a ?

/jan
[/quote]


:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
Nei nei nei !
Dere har hjernevasket mannen :-X







;D

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
Nei nei nei !
Dere har hjernevasket mannen :-X







;D

/jan


:) Solhaug hørte nok potensialet i Dual Jan,og når det gjelder riaaen mener han at den er knallgod.
Den ble jo prøvd i et anlegg til noen lapper og der kom den meget godt ut kontra den som var der.

Koster jo ikke all verden dette og så får man bra lyd ut av dette Jan.

Mvh Roar
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
Nei nei nei !
Dere har hjernevasket mannen :-X







;D

/jan


:) Solhaug hørte nok potensialet i Dual Jan,og når det gjelder riaaen mener han at den er knallgod.
Den ble jo prøvd i et anlegg til noen lapper og der kom den meget godt ut kontra den som var der.

Koster jo ikke all verden dette og så får man bra lyd ut av dette Jan.

Mvh Roar
Helt klart at det bor mye godt i riia'n, på Dual iaf :)
Spilte ikke galt hjemme må innrømme det.
Nå er M2 i hus så kan vi ha en litern vennlig "shootout" en dag utover.

1219 skal jo være "kongen" av Dual spillere så R.S må nok komme innom med den så vi får testet litt :)

/jan
 
S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
Nei nei nei !
Dere har hjernevasket mannen :-X







;D

/jan



.

1219 skal jo være "kongen" av Dual spillere så R.S må nok komme innom med den så vi får testet litt :)

/jan

Ikke gjør det Jan,da ryker microen din ut. ;D ;)

Stor forskjell på 1228 og 1219.

Mvh Roar
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
:)

Han har forstått det Jan ;D.

Nå mangler han bare Halden riaaen.

Skal ned til ham til søndag og få hørt denne og anlëgget hans. Vi skal teste noen signalkabler hos meg etterpå. Må se og få orden på denne cd lyden.

Mvh Roar
Nei nei nei !
Dere har hjernevasket mannen :-X







;D

/jan



.

1219 skal jo være "kongen" av Dual spillere så R.S må nok komme innom med den så vi får testet litt :)

/jan

Ikke gjør det Jan,da ryker microen din ut. ;D ;)

Stor forskjell på 1228 og 1219.

Mvh Roar
Hehe det kan du vel tro ;D

/jan
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
JanR skrev:
Grumpy skrev:
Jækla festlig tråd. Dere Haldensere må da ha det mer gøy enn alle oss andre ;D

Da hopper jeg diskret ut av tråden..... så dere kan fortsette.
Bare å svinge innom så ofte som du vil :)
Åpent "hus" her i tråden.



R.Solhaug skrev:
Da er jeg blitt en Dualist. Prøvestarta 1219-spillern i dag, og bråhandla en NAD 1000S preamp for å ha noe mens jeg venter på Halden-riaaen. Selv via umodifisert NAD er det respektabel lyd fra Dualen, som kom med originalpickupen Shure M91MG-D. Så mye luft & trøkk som det er hos meg bør det bli svært heftig vinyllyd med Halden-riaaen på plass :eek:

Ettersom vinylen min står hos søstern måtte jeg handle en bunke plater og av den lokale skrotsamlern. Lete mallom metere av Flamingokvintetten og fant Dean Martin, James Last, Beatles, Waylon Jennings og Jimy Hendrix 8)
Gratulerer med 1219 R.S :)
Det måtte jo komme siden du bor i Halden ;D

Spiller'n a ?

/jan

Dualen speller! Nå aner jeg ikke hva den gråbleike lille NAD`en står for, men selv via det simlpe leketøyet er det et dugeleg trøkk i vinylen. Faktisk mer trøkk her enn på K-horn anlegget jeg var innom her om dagen. Tøkke tenke på hvor det her kan ende :eek:

Må riktignok tilstå at jeg har snudd nettstikket på NAD`en ::)


Mvh. RS
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.957
Antall liker
28.060
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
R.Solhaug skrev:
Må riktignok tilstå at jeg har snudd nettstikket på NAD`en ::)
Aaaahhh, men så er jo forklaringen funnet!

;D

Morten
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Karma skrev:
rolfozzy skrev:
Begynner og føle meg som en outsider her. Snart bare jeg som ikke har Dual i Halden.














Og takk for det. ;D
Jeg er nok en langt mer utpreget outsider i Halden enn deg.
Jeg har jo ikke en eneste komponent som er "godkjent."Men har selvsagt meg selv å takke når hverken jeg selv eller konstruktøren av mitt anlegg eier gehør.
Sagt det før og sier det gjerne igjen, godt man ikke bor i Halden ;D

Er vel ikke så ille Karma :)
Så lenge du er nøyd kan vel alle andre mene og synse hva de vil.

/jan
 

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Innlegg
1.720
Antall liker
1.205
Sted
Siggerud
Jeg har ikke sagt det før, men sier det likevel, siden det har en viss relevans i denne tråden:
Jeg fikk noen 'eldre' sett med Solhaug signalkabler for en tid siden, og jeg liker de!
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
.retteP skrev:
Jeg har ikke sagt det før, men sier det likevel, siden det har en viss relevans i denne tråden:
Jeg fikk noen 'eldre' sett med Solhaug signalkabler for en tid siden, og jeg liker de!
Her er det meste lov, iaf innafor "tittel" så ikke trådstater blir sinna på oss ;)
Bare morro hvis folk er innom tråden og legger igjen litt "erfaringer".

Liker mine også, strøm/padde/signal, ht kabler kommer kanskje etterhvert også, ikke noen hast med det ennå.

/jan
 
Topp Bunn