Gode venner av Topping

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grayceon

Medlem
    Ble medlem
    28.05.2025
    Antall liker
    63
    Sted
    The Mancave
    Torget vurderinger
    0
    Sært spørsmål, kan noen gi meg høyden på føttene på de nyeste high end topping modellene som Centaurus, D70 pro, a70 pro.

fry

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Antall liker
    623
    Torget vurderinger
    10
    Sitter og kikker litt på topping dac/pre med peq-dsp løsning. Ser ut som om det er mulig å lage et enkelt toveis aktivt delefilter ved å lage en høy/lavpass på hhv rca og xlr ut, samt korrigere frekvensavvik med peq på hver utgang. Og deretter benytte begge utgangene samtidig. Er det noen som har prøvd dette, eller tenker jeg helt feil? I så fall er det en veldig rimelig måte å få ganske avansert funskjonalitet.

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    597
    Torget vurderinger
    2
    Heisan. Noen som har prøvd A70Pro som preamp? Kjøpte en slik med extender på Finn,er på tur nordover. Har jo supermålinger i ASR ,men er vel ikke noe nytt fra den kanten igrunn😀 Ellers; noen som vet om det fins lengre extender kabel? Kunne tenkt mæ å ha den bortgjemt,e jo ikkje noen grunn for at den skal være synlig og designet e ikkje det samme på boksene..

Sist redigert:

fry

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Antall liker
    623
    Torget vurderinger
    10
    Jeg bruker a70pro som forforsterker og hodetelefonforsterker. Programmert inn på hhv c1 og c2. Fungerer helt utmerket til begge deler. Aller helst skulle jeg ønske at den hadde en auto-mute funksjon når et sett hodetelefoner ble koblet til, men med programmeringen er det ikke store hindringen.

fry

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Antall liker
    623
    Torget vurderinger
    10
    Den er så og si 100% transparent ut fra det jeg kan høre. Også slipper jeg å ha nevroser for digital volumkontroll. Hodetelefondelen er intet mindre enn fantastisk. Er gledelig overrasket over hvor «organisk» lyden kommer gjennom. Og jeg er ikke i nærheten av å tømme kreftene. Faktisk ikke vært på high gain ennå.. må kjøpe noen planarer merker jeg.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn