Ble nok jeg som plukket opp denne.Har sagt jeg tar den så venter på svar![]()
Så nå har jeg denne i stua, og en 2.5 DU i musikkrommet.
Mye for pengene hvis en sammenligner med hva en får for 2-3.000 kr nå til dags.
Ble nok jeg som plukket opp denne.Har sagt jeg tar den så venter på svar![]()
Brukte den sammen med 103r og trivdes godt med detBle nok jeg som plukket opp denne.
Så nå har jeg denne i stua, og en 2.5 DU i musikkrommet.
Mye for pengene hvis en sammenligner med hva en får for 2-3.000 kr nå til dags.
Takk for tipsTechnics SL-1210GR - kr 10000,-
Technics SL-1200G - kr 15000,-
For noken er vel kanskje disse annonsene verdt å sjå på!?
Mvh Arild![]()
Joda. Men disse har vært til salgs i snart et år, så prisen må nok ned litt!Svart, noen skader, mangler fronter og spikes, men en god høytaler til en grei pris tenker jeg? https://www.finn.no/375694087
Mye godlyd per krone - men man må kanskje skaffe seg en omformer til strøm også?Wiim Ultra -20% hos Amazon.com
3745,- ink gratis frakt og VAT.
Knut![]()
Wiim UltraMye godlyd per krone - men man må kanskje skaffe seg en omformer til strøm også?
www.hifisentralen.no
Får den til 3800 kr på Power når de har 20% DNB avslag. Det skjer flere ganger i året. Trenger bare rabattkoden.Mye godlyd per krone - men man må kanskje skaffe seg en omformer til strøm også?
Hadde nok diskutert de kantopphengene![]()
epos es14 høyttalere - britiske klassikere | FINN-torget
høyttalere til salgs med originale stativer som vist på bildene. visuelt i god stand, teknisk fullt funksjonell. Før kjøp kan man lytte til de med Naim Nap 200/www.finn.no
En av mine favoritthøyttalere. 3000 med stativ, og pris kan diskuteres!
Sprittusj dekker over mye av det
Kjent problem
Foreslo det for kona….Fy fader!!
![]()
Bladelius Ymer SP | FINN-torget
Bladelius Ymer SP (MK2.5) Stabil ned til et halvt ohm!!! Bygget på bestilling og «tunet» av Mike Bladelius selv. Frakt kan ordnes i original trekasse. Desigwww.finn.no
Go to bed blikket?Foreslo det for kona….
Fikk blikket.![]()
På sofaen ….Ja, alene ….
![]()
Lik de jeg har arc-02. Gjør jobben sin den.De som fortsatt vurderer å mekke platevasker....
![]()
VEVOR Industrial Sonic Cleaner 6L – 40kHz, 200W, SUS304
Looking for deep cleaning power? VEVOR 6L industrial sonic cleaner with 40kHz frequency & 200W heater removes grime fast. Get a pro-level cleaner today!eur.vevor.com
Hvor skaffes feste til platene ?Lik de jeg har arc-02. Gjør jobben sin den.
Vis vedlegget 1078139
Kjøpte alt her.Hvor skaffes feste til platene ?