Sony VPL-HW10 projektor og 106" rammelerret | FINN-torget
Full-HD projektor fra Sony selges. Er fra 2007/8 så ikke ny, men i god stand. Lavt støynivå. Original fjernkontroll. Følger med 106" rammespent lerret (nå demon
Du får si at Dolbytor sa det var grisebillig...Prøvde meg på omvendt psykologi på kona her, men det var 100% døfødt.![]()
Heheh, tror hun forsto at prisen var bra, men tror det var ett eller annet med størrelsen eller design.Du får si at Dolbytor sa det var grisebillig...![]()
Det er litt tøffel. Kan ikke bruke kona som unnskyldning . Imorgen skal jeg hente en subwoofer 50 kilo , det vet ikke fruen noe , blir sikkert sinna men så er alt bra igjen etter noen dagerHeheh, tror hun forsto at prisen var bra, men tror det var ett eller annet med størrelsen eller design.
Ikke vet jeg![]()
Disse er for store for rommet mitt, så de måtte jo stått i stua. Der har visst ikke jeg stemmerett.
Jeg spurte kona, hun sa det hadde vært greit hvis ikke måtte drenere rundt huset.Du får si at Dolbytor sa det var grisebillig...![]()
Hadde tenkt å skrive det samme, men så kom kona bak ryggen på meg.Det er litt tøffel
Hvilken type er det?Det er litt tøffel. Kan ikke bruke kona som unnskyldning . Imorgen skal jeg hente en subwoofer 50 kilo , det vet ikke fruen noe , blir sikkert sinna men så er alt bra igjen etter noen dager![]()
Det kan bli dyrt, snakker av erfaring..Det er litt tøffel. Kan ikke bruke kona som unnskyldning . Imorgen skal jeg hente en subwoofer 50 kilo , det vet ikke fruen noe , blir sikkert sinna men så er alt bra igjen etter noen dager![]()
Genelec 7370Hvilken type er det?
Kom hjem en dag, og da hadde hun bært søbben vi hadde på TV-en på loftet.
50 kg burde holde for at den blir stående.![]()
Kan være et godt kjøp eller et dårlig kjøp, eksen følger med
Logg inn - FINN
På FINN.no kan du søke etter nesten hva som helst, men denne siden må du logge inn for å se. Alt fra trommesett, iPhone, biler, flyreiser, hotell og bolig, til stilling ledig og mye mye mer finner du her.www.finn.no
Litt grovbygd, men ellers søt, da.
Averell Dalton i drag? (Leser alle de gamle Lucky Luke albumene mine om igjen for tia...
denne burde noen bare raske med seg......19K er jo peanutsDette ser hårete ut for en hjemmekino?
![]()
Ekstrem proff hornrigg for kino og musikk 140.8db | FINN-torget
Står koblet opp nå, så demo er mulig for spesielt interesserte. Profesjonell horn rigg fra anerkjente EAW. Dette spiller så ørene flagrer. Har vært brukt iwww.finn.no
Ligget ute i flere månederdenne burde noen bare raske med seg......19K er jo peanuts
Er en tøffel hvis dette ikke får innpass i stua?er vel neppe pga prisen, men størrelsen
for mange tøfler som lar interiørpolitiet herske
Phøø se så glad hun bleVis vedlegget 1065694
Fikk en kollega til å slå til på dennePro-ject The Classic med Ortofon M2 Silver | FINN torget
Billigere blir det vel ikke.
Hadde kjøpt dem tvert hvis jeg hadde hatt plass til demHer kan det være mye høyttaler for pengene til tross for alder.
![]()
Tonart etera | FINN torget
Har et par Tonart Etera og har lyst å prøve noe nytt etter mange år med disse. disse hadde en pris rundt 50-60000, setter prisen lavt, men kom med bud evnt bytte forslag i samme klasse eller rimeligere...er åpen for det meste. Må være pent bruktwww.finn.no
Eller når en har for mange par høyttalere alleredeHadde kjøpt dem tvert hvis jeg hadde hatt plass til demSpiller veldig bra
mvh