Jeg kan liksom ikke helt skjønne hvorfor det blir tullete....Canales skrev:omf bør stille.
det er tullete hvis initiativtager ikke kan være med allikevel.
Mvh
OMF
Jeg kan liksom ikke helt skjønne hvorfor det blir tullete....Canales skrev:omf bør stille.
det er tullete hvis initiativtager ikke kan være med allikevel.
alt dette sørger omf for.kneip skrev:Burde ikke kablene vært målt, eller i det minste sjekket ut i forhold til spesifikasjoner?
Hvilke spesifikasjoner tenker du på ? Regner med at finger'n oblivion er det de skal være ifht spec...Og clas kabler er vel strengt tatt det det er..Kabler..kneip skrev:Burde ikke kablene vært målt, eller i det minste sjekket ut i forhold til spesifikasjoner?
HCS skrev:Hvilke spesifikasjoner tenker du på ? Regner med at finger'n oblivion er det de skal være ifht spec...Og clas kabler er vel strengt tatt det det er..Kabler..kneip skrev:Burde ikke kablene vært målt, eller i det minste sjekket ut i forhold til spesifikasjoner?![]()
Er ikke det like greit,tviler på at det noen gang blir en testkneip skrev:Nå må dere ikke trekke konklusjoner før panelet har gjennomført testen, da.
For kabelskeptikerne er det kun blindtester som gjelder for å avdekke EVT forskjeller sies det. Og er det noen som gnåler om prosedyrer så er det jo nettopp disse uten at fremdriften blir noe større av dette..Uten at de vil stille opp på det selv, all den tid det ikke er noen forskjell...vredensgnag skrev:Det er Pear Cables Syndromet.
Alle har forsøkt blindtester, og når forskjeller i passive komponenter blir borte, er det blindtesting som metode som er feil.
Det er ganske rart. Signalkjeden er full av steg der det er dramatiske forskjeller, men disse påkaller minimal interesse.
Men der det er høyst tvilsomt om det er betydelige forskjeller, der finner vi komponenter med eventyrlige dekningsbidrag.
Å gjennomføre en blindtest er svært enkelt og trenger ikke ta mer en en halvtime. Noe alle kan gjøre når som helst. Bare å sette igang det. Å samle et stor lyttegjeng ser jeg mer på som forstyrrende da det ikke trengs å gjøre samlet. Hvis man da er helt ærlig.motoren skrev:Er ikke det like greit,tviler på at det noen gang blir en testkneip skrev:Nå må dere ikke trekke konklusjoner før panelet har gjennomført testen, da.dette har jo vært oppe til diskusjon i årevis her på sentralen men ingen resultater å vise til.
Det var dette jeg mente med Pear Cables Syndromet.Lyngen skrev:Å gjennomføre en blindtest er svært enkelt og trenger ikke ta mer en en halvtime. Noe alle kan gjøre når som helst. Bare å sette igang det. Å samle et stor lyttegjeng ser jeg mer på som forstyrrende da det ikke trengs å gjøre samlet. Hvis man da er helt ærlig.motoren skrev:Er ikke det like greit,tviler på at det noen gang blir en testkneip skrev:Nå må dere ikke trekke konklusjoner før panelet har gjennomført testen, da.dette har jo vært oppe til diskusjon i årevis her på sentralen men ingen resultater å vise til.
Neida, er ikke i dvale...bare på reisefot.....HCS skrev:Har du gått i dvale omf ? Eller er denne lille " testen" avblåst? 8)
finger, den 06.11 er du på alliansetreff i Hugh End land (05-07.11 er datoer for treffet)...65finger skrev:På mail til HCShar jeg foreslått fra 6/11. hvis vi kan sette endato etter det så er det greit for meg. Før det er det jobbreiser, Nice (ferie og hornallianse treff samt en 50 årsdag som jeg skal delta i
trodde søndag var 06.11. Da er det etter 07.11 som er aktuelt for mitt vedkommendegut_man skrev:finger, den 06.11 er du på alliansetreff i Hugh End land (05-07.11 er datoer for treffet)...65finger skrev:På mail til HCShar jeg foreslått fra 6/11. hvis vi kan sette endato etter det så er det greit for meg. Før det er det jobbreiser, Nice (ferie og hornallianse treff samt en 50 årsdag som jeg skal delta i
etter 7 november er det greit for meg i skrivende stund.OMF skrev:Canalas.....dette er faktisk så enkelt som at testen ikke skal gjennomføres hos meg, og da ønsker jeg at verten skal få velge dato. Hvis du blar igjennom tråden en gang til så vil du se det......
Mvh
OMF
Verten setter en dato. OMF lager prosedyre.Canales skrev:ok, dere (først og fremst verten, kanskje?) får bare bestemme en dato, så skal jeg prøve å få vært med.
når det gjelder kabler: hva med individuelle tester, der hvor hver kanin kan velge sine egne kabler (som selvsagt skal måle likt)? det er ikke så mange kaniner som har meldt seg, så det burde la seg gjøre å kjøre individuelt. fordelen er da at folk kjenner kablene fra før av. dessuten stiller folk med egne kabler, da slipper vi logistikken med anskaffelse av kabler.
det som trenges, er noen som kan måle de ulike kablene og stadfeste at de måler likt, før kaninene skal til pers.
Har Clas Ohlson XLR-kabel? URL?65finger skrev:13 november det herrens år 2010. Det blir Claes og Oblivion i XLR som gjelder