Fra Gruvelyd til Stuelyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.784
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Guida Gruvetur.

grattis, rolfozzy.
    flott spiller.
    ryktene sier at mk1 hadde en varmere mellomtone og mer generøs bass enn mk2.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

Grats Rolf :)

Ser ikke gal ut heller, display er ok ? ;)

ps: svinger en tur bortom i morgen.

/jan

M

musicus

Gjest
    Guida Gruvetur.

Da er det bare å gratulerer og håpe det hele faller på plass den närmeste tiden :) ;D ....

mvh

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

Takk til de tre over her. Nå skal andre lytterunde i gang her. Så kommer jeg nok med en konklusjon etterhvert. Men den spiller veldig bra, det har jeg jo opplevd. :)

R.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Antall liker
    18
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    Grattis!! håper det er bra!!!
    Takk. Tror det blir bra. Mer frampå enn Abe. Større lydbilde. Dypere bass.
    Men egentlig har jeg bare spilt et par timer med den, så jeg trenger mer tid til og fordøye den.

Håper det går bra med fordøyelsen ;)

Mvh. RS

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.915
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Guida Gruvetur.

Grattis!
    Utrolig bra spiller dette. Den stod faktisk høyt på listen min når jeg nylig handlet cd spiller. Men ettersom jeg ikke har egen pre valgte jeg en med innebygget volumkontroll for å gjøre oppsettet enklest mulig.
    Jeg er veldig spent på dine tilbakemeldinger på denne når fordøyelsen har kommet seg ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

Takker.

Har blitt noen timer med musikk i dag. Så en form for konklusjon har jeg vel.

Det første som slo meg når jeg starta i går kveld var at lydbildet føltes så stort at jeg lurte på om jeg måtte flytte høytalerne lenger fra hverandre slik at lyden fikk plass.
    Men det gikk seg nå til.

Dette er en meget bra spiller, musikalsk og varm i lyden. Ikke noen plingplong sak, men en musikkformidler.

Bassen er vel den største forandringen i forhold til Abrahamsen, mer trøkk, fastere og får høytalerne til og spille dypere virker det som.

Mellomtonen er slik jeg liker den, med bra fokus på stemmer. Dylan synger jaggu bra.

Diskanten er der uten og gjøre så mye av seg. Heldigvis. Ikke noe fnidder. ;D

Helheten er det interessante, og den er jeg fornøyd med.

Jeg har prøvd med forskjellig underlag. Med Vibrapod spilte den pløsete og det ble udefinerbar. Så vekk med de.

Mine hjemmelagde silikon/kork puter som jeg hadde godt resultat med under Abrahamsen, var noe bedre. Men ikke helt bra.

Den spiller faktisk best når den bare står på de beina som er montert på den.

Noen minus er det også. Den skiller mer på gode og dårlige innspillinger enn noen annen spiller jeg har hatt. En del plater som er mye komprimert er nesten en lidelse og høre på. Der var Abrahamsen mye snillere og mer altetende.

Og gainet er litt for høyt syns jeg. Skal ikke skru høyt opp før det blir for høyt.

Så sånn er det.

I kveld kommer JanR en tur, og med de skriveferdighetene han har vist han innehar, så kommer det kanskje en mer utførlig rapport fra han.
    Vi har ikke så veldig forskjellig oppfatning av hva som låter bra.

M

musicus

Gjest
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    Dette er faktisk min erfaring og når man har med kvalitets komponenter å gjøre, bare man har ett godt underlag å sette de på!!, man skulle jo nesten tro konstruktøren visst hva han gjorde ;) ;D ...

mvh

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

musicus skrev:
    rolfozzy skrev:
    Dette er faktisk min erfaring og når man har med kvalitets komponenter å gjøre, bare man har ett godt underlag å sette de på!!, man skulle jo nesten tro konstruktøren visst hva han gjorde ;) ;D ...

mvh
    Kan jaggu begynne og lure på det. ;D
    Quadraspire er vel ikke det verste og plassere ting på heller.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Guida Gruvetur.

Gratulerer Rolf! :) Endelig var den på plass, den etterlengtete GamuT ! ;D
    Ser fin ut, lesbart display er det også, da er jo en oppgradering i boks allerede. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Guida Gruvetur.

Ser fin ut gamutten. Navner minner meg om kanutten

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

JanOlav skrev:
    Ser fin ut, lesbart display er det også, da er jo en oppgradering i boks allerede. ;)
    Takk, JanOlav. Display ja. Det må være noe med meg og display.
    Sterk rødt som ikke lar seg dempe. Og ikke nok med det. Jaggu er det ikke klint en sterktlysende blå diode midt på spillern i tillegg. Men den skal jeg få dempa, fjerna dekket til.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

65finger skrev:
    Ser fin ut gamutten. Navner minner meg om kanutten
    Kanutten er grei, bare det ikke blir assosiasjoner til kaputten så.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    JanOlav skrev:
    Sterk rødt som ikke lar seg dempe. Og ikke nok med det. Jaggu er det ikke klint en sterktlysende blå diode midt på spillern i tillegg. Men den skal jeg få dempa, fjerna dekket til.
    Kjøre deg en tur til Birger og hans loddebolt, sette på ei rød lampe. ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

JanOlav skrev:
    rolfozzy skrev:
    JanOlav skrev:
    Kjøre deg en tur til Birger og hans loddebolt, sette på ei rød lampe. ;)
    Ikke noen mer lamper. Er det mulig så fjerner jeg den.

M

musicus

Gjest
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    musicus skrev:
    rolfozzy skrev:

mvh
    Quadraspire er vel ikke det verste og plassere ting på heller.
    Du verden, det får man si, bruker sette mye god elektronikk på det jeg og... ;) ;D ...

mvh

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    428
    Sted
    Friedrichstadt
    Guida Gruvetur.

Dette høres jo meget bra ut, rolfozzy. Gratulerer med spilleren :)

Forøvrig høres det kjent ut dette med å avdekke gode og ikke fullt så gode innspillinger ;) En venner seg til det, for å si det slik, og musikken blir atter det viktigste.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

atonal skrev:
    Forøvrig høres det kjent ut dette med å avdekke gode og ikke fullt så gode innspillinger ;) En venner seg til det, for å si det slik, og musikken blir atter det viktigste.
    Sliter ikke med det jeg ::) 8)

rozzy: skal jeg ta med noen muffins når jeg først er i sverige ? ;D

/jan

ahe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2002
    Antall liker
    569
    Torget vurderinger
    4
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    Dette eksemplaret har jeg spilt mye på de siste to årene før jeg solgte, i februar tror jeg. (Så den har hatt en omflakkende tilværelse i det siste.) De som mener det ikke høres forskjell på CD-spillere, burde ta en lytt på denne. Den låter ganske ulikt alle andre spillere jeg har hørt, veldig analogt, med ett voldsomt skyv i øvre bass\nedre mellomtone. Myk og litt mørk lyd, kjempeflott på rock\jazz uten altfor avanserte arrangement med mange instrument samtidig i lydbildet, da kunne den rote det litt til.

I mitt oppsett synest jeg den spilte best på de ubalanserte utgangene, men det er faktisk mindre gain på balanserte utganger.

Den passer ypperlig til litt lystklingende komponenter, som for eksempel høyttalerene jeg hadde før, JM Lab Electra 920.1. Da jeg kjøpte Gradient Revolution 05 syntes jeg detaljene i toppen ble noe svakt framhevet, selv om de var der. Dette, i tillegg til at jeg også ønsket å spille litt SACD, gjorde at jeg kjøpte ny spiller.

Etter min mening har du fått en meget bra spiller til prisen, selv om også jeg irriterte meg over både røde og blå lysdioder. ???
    Den fungerte ihvertfall helt feilfritt i tiden hos meg.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

atonal skrev:
    Dette høres jo meget bra ut, rolfozzy. Gratulerer med spilleren :)

Takk. Ja jeg har kommet meget langt i tilvenninga til spillern. Kan vel strekke meg så langt at jeg kan si jeg er fornøyd.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

ahe skrev:
    Dette eksemplaret har jeg spilt mye på de siste to årene før jeg solgte, i februar tror jeg. (Så den har hatt en omflakkende tilværelse i det siste.) De som mener det ikke høres forskjell på CD-spillere, burde ta en lytt på denne. Den låter ganske ulikt alle andre spillere jeg har hørt, veldig analogt, med ett voldsomt skyv i øvre bass\nedre mellomtone. Myk og litt mørk lyd, kjempeflott på rock\jazz uten altfor avanserte arrangement med mange instrument samtidig i lydbildet, da kunne den rote det litt til.

I mitt oppsett synest jeg den spilte best på de ubalanserte utgangene, men det er faktisk mindre gain på balanserte utganger.

Den passer ypperlig til litt lystklingende komponenter, som for eksempel høyttalerene jeg hadde før, JM Lab Electra 920.1. Da jeg kjøpte Gradient Revolution 05 syntes jeg detaljene i toppen ble noe svakt framhevet, selv om de var der. Dette, i tillegg til at jeg også ønsket å spille litt SACD, gjorde at jeg kjøpte ny spiller.

Etter min mening har du fått en meget bra spiller til prisen, selv om også jeg irriterte meg over både røde og blå lysdioder. ???
    Den fungerte ihvertfall helt feilfritt i tiden hos meg.
    Artig at en tidligere eier stikker innom. Jeg er helt enig i at den spiller helt ulikt alt annet av cdspillere jeg har hørt. Det krevde noen timer med tilvenning før det satt hos meg. Men jeg føler at nå sitter det bra.
    Spiller ikke ulikt en platespiller nei.
    Og det trøkker skikkelig nedover, det merkes. Kan godt hende det at den passer enda bedre sammen med lystklingende utstyr ellers, men det går alldeles utmerket her også.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

Jeg har et lite jubileum når det gjelder siste tilveksten til Gruva.
    Det er min cdspiller nr. 10 siden jeg kjøpte min første i 1985.

Denon
    Denon
    Onkyo
    Pioneer
    Sony
    Sony
    Jolida
    Ancient
    Abrahamsen
    GamuT

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    Jeg har et lite jubileum når det gjelder siste tilveksten til Gruva.
    Det er min cdspiller nr. 10 siden jeg kjøpte min første i 1985.

Denon
    Denon
    Onkyo
    Pioneer
    Sony
    Sony
    Jolida
    Ancient
    Abrahamsen
    GamuT
    Hipp hipp hurra for 10 cd spiller's jubileumet

;D

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.784
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Guida Gruvetur.

imponerende at du husker alle spillerne du har hatt siden 85!
    jaggu.

et par til nå, så kan jeg jubilere for 80 cd-spillere i hus siden 1989...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Guida Gruvetur.

Husker du alle de Gago blir jeg meget imponert!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

Som sikkert ett par stk har fått med seg måtte jeg bortom rozzy's gruve en tur i kveld.
    Ille nysgjerrig på Gamutten ;)

Neida, skal ikke holde noe foredrag, slapp av 8)
    Flott spiller, levelig rødt display, fæl blå diode i front.

Ett lite førsteinntrykk skal jeg derimot prøve meg på, ble bare ett par hyggelig timer i godstolen til gruvesjefen så ikke rare greiene jeg kan komme med men...
    Det første som slo meg var " hva i helv****......", vanligvis så er en cd spiller relativt enkel å "ta" men ikke den her nei. Hmm, jasså du er en vrien en du tenkte jeg.

Som nevnt lengre opp her, mørklydende, "tung", trykk nedover som virkelig satte meg ut, på en god måte.
    Uvant på stemmer, på enkelte innspillinger. Vokalen tok et lite skritt tilbake, eller om det var musikerne som tok ett skritt fram...iofs ikke så nøye.
    Utrolig behagelig topp, fantes ikke snev av "fnidder" ;)
    Tror nesten jeg vil gå så langt som å si (igjen kun ett førsteinntrykk) at den gjengir musikken mye på samme måten som en platespiller gjør. Kanskje ikke dra det så langt som å si at den spiller analogt, tror jeg, men nesten. Musikalsk, foten går (om man vil eller ikke), og skiller ikke så ille på innspillinger (som Rolf nevnte når jeg kom ned i gruva) som jeg kanskje trodde. Så for meg en mere "hifi" spiller enn en musikk spiller. Godt man tar feil den veien sier nå jeg ;D

Tror nok den spilleren trenger noen dager med tilvenning, ikke noe negativt i det. Ikke vanskelig å høre at det bor mye godt i den.
    Tror faktisk jeg vil så langt som å si at rozzy har fått tak i en verdig arvtager til gode gamle Abe.

Takk for lytten/kaffen/selskapet og knallgod sjokokake ;)

/jan"trøttitrynet"olsen

ahe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2002
    Antall liker
    569
    Torget vurderinger
    4
    Guida Gruvetur.

GamuT CD1 mk2 er forøvrig testet i Fidelity nr.1., se side 42.
    http://www.audiofidelity.no/comlete_mags/01.pdf

Som tidligere eier av spilleren, må jeg si meg veldig enig med Vadseth angående hans konklusjon av spilleren, selv om din spiller er en mk1.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

ahe skrev:
    GamuT CD1 mk2 er forøvrig testet i Fidelity nr.1., se side 42.
    http://www.audiofidelity.no/comlete_mags/01.pdf

Som tidligere eier av spilleren, må jeg si meg veldig enig med Vadseth angående hans konklusjon av spilleren, selv om din spiller er en mk1.
    Jeg så den testen.
    Har du hørt mk. II ?
    Vet du hva som ble annerledes med den ? Bortsett fra at det kan se ut som de gikk over til grønt display.

Ellers må jeg si at jeg blir mer og mer fornøyd med den. Nå spilles Marianne Faithfull - Rich Kid Blues her. Og stemmen er i høyeste grad tilstede, er vel der den bør være i forhold til hva jeg syns. Aldri hørt den plata så godt framført.

Spilte Folksinger - Muddy Waters når Jan var her i går. Han påsto han aldri hadde hørt den så bra før. Så det er nok mye riktig med denne spillern.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    Spilte Folksinger - Muddy Waters når Jan var her i går. Han påsto han aldri hadde hørt den så bra før.
    Helt korrekt :)
    Har en mistanke om at den spilleren bare vokser på en, tror du har gjort ett bra kjøp der rozzy.

Edit:
    The Felice Brothers (korrekt?) var ett nytt og meget spennende bekjentskap, svingte :)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    Spilte Folksinger - Muddy Waters når Jan var her i går. Han påsto han aldri hadde hørt den så bra før.
    Helt korrekt :)
    Har en mistanke om at den spilleren bare vokser på en, tror du har gjort ett bra kjøp der rozzy.

Edit:
    The Felice Brothers (korrekt?) var ett nytt og meget spennende bekjentskap, svingte :)

/jan
    Jeg ser også lenger oppe her at du fortsetter den gode trenden du er inne på som skribent. :)

Felice Brothers er et nytt bekjentskap for meg også. Det var eldste sønnen min som gjorde meg oppmerksom på gruppa. Og det skal fler plater av de inn i Gruva.

Disse er å få tak i. I tillegg har de en tidligere utgivelde, men den er verre og finne. Utgått visstnok. Men blir de populære nok kommer det sikkert en nyutgiveldse.

ahe

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2002
    Antall liker
    569
    Torget vurderinger
    4
    Guida Gruvetur.

[/quote]

Jeg så den testen.
    Har du hørt mk. II ?
    Vet du hva som ble annerledes med den ? Bortsett fra at det kan se ut som de gikk over til grønt display.

Ellers må jeg si at jeg blir mer og mer fornøyd med den. Nå spilles Marianne Faithfull - Rich Kid Blues her. Og stemmen er i høyeste grad tilstede, er vel der den bør være i forhold til hva jeg syns. Aldri hørt den plata så godt framført.

Spilte Folksinger - Muddy Waters når Jan var her i går. Han påsto han aldri hadde hørt den så bra før. Så det er nok mye riktig med denne spillern.
    [/quote]

Jeg har ikke hørt andre GamuT spillere enn denne, og vet ikke hva forskjellen på mk.1 og mk.2 er. Annet enn det som er visuelt synlig på bilder da.
    Han som var eier før meg, lovpriste også denne spilleren for total mangel på "digitales", noe han påstod han var allergisk mot.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

Jeg så den testen.
    Har du hørt mk. II ?

[/quote]

Jeg har ikke hørt andre GamuT spillere enn denne, og vet ikke hva forskjellen på mk.1 og mk.2 er. Annet enn det som er visuelt synlig på bilder da.
    Han som var eier før meg, lovpriste også denne spilleren for total mangel på "digitales", noe han påstod han var allergisk mot.

[/quote]

Ja grøss og gru for digitalis. En allergi jeg har full forståelse for kan være meget plagsom.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    Ja grøss og gru for digitalis. En allergi jeg har full forståelse for kan være meget plagsom.
    Hehe ikke sant.
    Skal ikke beskylde den for å være "kjedelig" iaffal.
    Spiller jo ringer rundt "den du vet" i mine ører ::) 8)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

Blitt noen timer i gruva alt kjenner jeg deg rett.

Smilet går nesten rundt i dag også ? ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

JanR skrev:

/jan
    Noen timer har det blitt i dag også. Har noen tusen cdplater jeg må høre på nytt.
    Tror det var Mbare som nevnte etter siste besøket at det ikke hadde skjedd noen revolusjon i Gruva. Etter noen timer slik det er nå, så er det ihvertfall ganske nærme en revolusjon. ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Guida Gruvetur.

rolfozzy skrev:
    JanR skrev:

/jan
    Noen timer har det blitt i dag også. Har noen tusen cdplater jeg må høre på nytt.
    Tror det var Mbare som nevnte etter siste besøket at det ikke hadde skjedd noen revolusjon i Gruva. Etter noen timer slik det er nå, så er det ihvertfall ganske nærme en revolusjon. ;D
    Evolusjon er nok ordet ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:

/jan
    Evolusjon er nok ordet ;)

/jan
    Ja egentlig så er nok det riktigere det. :)

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    Guida Gruvetur.

Gratulere så mye! Godt å få katta ut av sekken, GamuT'en inn i rack'et og harnisket plassert på stumtjenern, tipper jeg. Må se å komme meg utover å få hørt på dette, tviler på at jeg rekker før 17. mai - neste uke kommer mine foreldre ( :eek: ) og brodern, så her blir det familemorro for alle penga. Tipper modern blir rørt når hun ser hvordan stua mi egentlig ser ut - de bildene hun har sett inkludere ikke de nye, fine, flotte og vakre akustikktiltakene mine.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    Guida Gruvetur.

Mbare skrev:
    Gratulere så mye! Godt å få katta ut av sekken, GamuT'en inn i rack'et og harnisket plassert på stumtjenern, tipper jeg. Må se å komme meg utover å få hørt på dette, tviler på at jeg rekker før 17. mai - neste uke kommer mine foreldre ( :eek: ) og brodern, så her blir det familemorro for alle penga. Tipper modern blir rørt når hun ser hvordan stua mi egentlig ser ut - de bildene hun har sett inkludere ikke de nye, fine, flotte og vakre akustikktiltakene mine.
    Ikke sikkert det ser likedan ut i stua di når modern har reist.
    Stemorsblomster i vinduene, nips på racket. Og dempeputene dine godt plassert på den kommunale fyllinga.

Men ellers er du velkommen på Gruvetur når det måtte passe.

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    36.432
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Guida Gruvetur.

Her er det på sin plass med en GamuTGrattis ser jeg!
    Foreløpige lytteinntrykk vitner om spennende dager....

Gleder meg til å høre denne neste gang jeg er i Rolfs vei..... ::)

Vennlig hilsen

Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn