I dag har jeg vært i gruva og få hørt på denne gamuten.

Nå skal jeg tillegge at jeg ikke har hørt den før snåsa gutten hadde fått gjort noe oppe i denne. Så mine lytteinntrykk er basert på gamu med snåsa oppgradering.

Fikk også høre den nye platespilleren som er bare innom en tur. Skal vist videre denne.
Cd spiller ja,hva skal en si.

For en dynamikk og den er rå. Det er så stramt lydbilde at jeg egentlig lurer på at det går an.
Krisphet er vel noe Rolf har manglet og det gjør han ikke nå. Dette er lyd på høyt nivå og helt ærlig så gir dette anlegget snåsa solhaugs sitt kamp helt til døra. Det er bare bassen til solhaug som er i særklasse. Egentlig så synes jeg at høytalerne dine Rolf begynner kansje og ikke og holde mål til resten. Ikke det at de er dårlige men alt det andre er meget så godt og kansje du hadde enda mere hente på andre høytalere.Ikke vet jeg
De som ikke har hørt gruvelyden nå bør gjøre det,det er bare helt rått denne cd lyden om er i gruva.
Cd spilleren spiller overhodet ikke varmt slik Abe gjorde,den er bare mye råere på alt og lyden virker ærlig og en får det rett i trynet.
Platespiller lyden var også bra,med den nye som var i hus. Jeg ble litt satt ut på den første plata som ble spilt og når en tenker på hva dette koster. Men nok om det.
Må bare legge til at nå har jeg hørt 4 anlegg med snåsa solhaugkabler og felles for de er stram bass og en stor åpenhet i lydbildet og mellomtonen er organsisk. For mange vil nok savne bass,men den er der og den bare så jævlig stram og fysisk.
Tusen takk for at jeg fikk komme Rolf.
Mvh Roar