N
Nifelheim
Gjest
Dette utsagnet sier mest om deg selv, Smorte.Smorte24 skrev:Det er greit at man ikke skal glemme hvordan det føltes å være 10-12 år, men du kritiserer de som leser tegneserier som typiske FRP velgere.Gjestemedlem skrev:Spill og lek er moro, utfordrende og sosialt. Man mister mye i livet hvis man gir slipp på sin lekenhet og evne til å være litt barnslig og useriøs. Jeg kommer nok aldri til å slutte å leke. Wow er jeg nok godt lei, men jeg er glad i brettspill, strategispil, eventyrspill, rollespill, dataspill, improvisasjonsteater og mye annet.Smorte24 skrev:Denen synes jeg faktisk er morsom, spesielt at det kommer fra en mann på 42 år som spiller WOW o.l. spill, trodde det var for 10-12 åringer.
En virkelig inner tier
Livet blir trist hvis man glemmer hvordan det føltes å være 10-12 år.
Kunnskapsnivået bør dog oppdateres litt. (bare et lite vennligsinnet råd der).![]()
Det virker også på meg at du likte å være inne når du var ung, meg selv hadde mange venner og på den tiden var vi ute og veldig lite inne, men jeg ser jo nå at du ikke hadde noe særlig med venner og satt for det meste inne og kledde deg ut som Tante rød.
Dette forklarer jo en god del hvorfor du er slik som du er.