lars_erik skrev:
Smorte24 skrev:
lars_erik skrev:
Regnet med å få et svar i den leia, ja.
Alle som ikke er freppere forstår hva jeg ville oppnå.
Nok et bevis på at noen måtte stå sist i køen også. Bare så synd det ble en opphopning i Norge.
Det er jo ingen vits å gjenta seg selv gang etter gang, det er godt bekreftet i mange av postene i denne tråden hva FRP har sagt om innvandringen i snart 30 år.
Du er kun i denne tråden for å snakke dritt om FRP og deres velgere, uansett hva jeg skriver kan jeg ikke forandre din mening.
Kanskje på tide at dere skriver hvorfor innvandring er bra for Norge, og da mener jeg ikke kun arbeidsinnvandring.
Det er vel hele bakgrunnen for denne tråden; å vise hvor fjerne folka i dette partiet er, og hvor hinsides holdningene deres er. Samt at politikken ikke henger sammen på utgifts og inntektssiden og hvilke følger det vil få for vår fellesskapstanke og velferdsstat. Dette er ikke tråden for at frepperne skal velte seg i sin egoisme og fortreffelighet.
Egoisme?
Ingen er vel mere egoister en kusntnere, de velger AP kun for å få lønn ut av statskassa.
Nå har innvandringen økt kostnadene med over 100%, bistanden har økt med over 60%, kulturbudsjettet har økt med 150%, samtidig har de offentlige kostandene økt betraktelig med den rød/grønne regjeringen.
Så ikke kom her og fortell røverhistorier, mange vet at slikt som landet styres nå ville ha Nore til samme krisen som Hellas, men oljen ar reddet oss.
Nå har vi gitt u-hjelp i 40 år, vi burde ihverfall se noen resultater, et land eller en by, men jeg kan ikke se at det har gitt noen resultater.
Jeg lærte at man skulle ta problemene ved roten, og korrupsjon er roten til alt vondt i disse landene, likevel så går de rød/grønne og kaster penger til de samme korrupte regimene.
Så er vi inne på velferd som FRP vil ødelegge etter dine ord, med dagens innvandring ville vi miste velferden etter Brochmann reporten. Likevel så øker innvandringen fra ikke vestlige land til Norge.
http://www.document.no/2011/05/brochmann-utvalget-for-lav-yrkesdeltagelse-blant-innvandrere/
Så ikke kom her å snakk om at FRP ødelegger velferden, det er noe dere er på vei til å gjøre allerede.