Politikk, religion og samfunn Fr.p skandale - igjen og igjen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    oddgeir skrev:
    lars_erik skrev:
    Vårt samfunn gjennomsyres av fremmedfiendtlige holdninger, og det er en styggedom vi i dette landet ikke kan være bekjent av.
    Gjennomsyres?
    Nå må du ta rev i seilene. Over halvparten av nordmenn er skeptiske til den innvandringspolitikken som føres. Det er først og fremst tempoet som kritiseres. Den er ikke bærekraftig i det lange løp mener man.

Men dette har ingenting med fremmedfiendtlighet å gjøre. Dette begrepet blir brukt av folk på venstresiden og i pressen, for å stoppe munnen på den som er uoppdragen nok til å mene noe som ikke er stuerent.

(Når du har lest så langt som hit, kan du begynne øverst og lese en gang til.)
    Her vil jeg faktisk ta Lars Erik litt i forsvar; jeg opplever nemlig også at forvirringen er stor i forhold til om "skeptisk til innvandringspolitikk" er det samme som "skeptisk til fremmedkulturelle". Det går jeg ut fra at du ser også. Jeg synes det er alt for mange som faktisk påberoper seg retten til å "ikke tro på" statistikk og undersøkelser, fordi de "har hørt" eller "erfart" at det er problemer med alle som er annerledes enn "oss".
    I virkeligheten er problemene ikke veldig store statistisk sett, mens det fremstilles som om de er ute av kontroll. Som nevnt er det fullstendig ok å ha oppfatninger om hvor smart det er å blande folk med svært store forskjeller om hvordan virkeligheten ser ut, og jeg antar vi ville sett beslektede utfordringer om den største gruppen var eksempelvis japanere. Svensker ville derimot ikke skapt store kontroverser, ettersom de har en så beslektet bakgrunn.
    Vi må bli flinkere til å skille mellom politikk og enkeltpersoner. Samt akseptere at majoriteten av de som har kommet til vårt land er ålreite folk, dessuten at de langsomt kommer nærmere vår kultur ettersom årene går. Utfordringen vi må ta tak i, er å besørge at vi ikke mister kontroll på store grupper i befolkningen, stor arbeidsledighet, klasseinndeling, islolasjon mm. Men tålmodighet er et stikkord. Og det tjener ingen å opptre som om vi eier verden og sannheten.

Honkey

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Honkey-Chateau skrev:
    oddgeir skrev:
    lars_erik skrev:
    Vårt samfunn gjennomsyres av fremmedfiendtlige holdninger, og det er en styggedom vi i dette landet ikke kan være bekjent av.
    Gjennomsyres?
    Nå må du ta rev i seilene. Over halvparten av nordmenn er skeptiske til den innvandringspolitikken som føres. Det er først og fremst tempoet som kritiseres. Den er ikke bærekraftig i det lange løp mener man.

Men dette har ingenting med fremmedfiendtlighet å gjøre. Dette begrepet blir brukt av folk på venstresiden og i pressen, for å stoppe munnen på den som er uoppdragen nok til å mene noe som ikke er stuerent.

(Når du har lest så langt som hit, kan du begynne øverst og lese en gang til.)
    Her vil jeg faktisk ta Lars Erik litt i forsvar; jeg opplever nemlig også at forvirringen er stor i forhold til om "skeptisk til innvandringspolitikk" er det samme som "skeptisk til fremmedkulturelle". Det går jeg ut fra at du ser også. Jeg synes det er alt for mange som faktisk påberoper seg retten til å "ikke tro på" statistikk og undersøkelser, fordi de "har hørt" eller "erfart" at det er problemer med alle som er annerledes enn "oss".
    I virkeligheten er problemene ikke veldig store statistisk sett, mens det fremstilles som om de er ute av kontroll. Som nevnt er det fullstendig ok å ha oppfatninger om hvor smart det er å blande folk med svært store forskjeller om hvordan virkeligheten ser ut, og jeg antar vi ville sett beslektede utfordringer om den største gruppen var eksempelvis japanere. Svensker ville derimot ikke skapt store kontroverser, ettersom de har en så beslektet bakgrunn.
    Vi må bli flinkere til å skille mellom politikk og enkeltpersoner. Samt akseptere at majoriteten av de som har kommet til vårt land er ålreite folk, dessuten at de langsomt kommer nærmere vår kultur ettersom årene går. Utfordringen vi må ta tak i, er å besørge at vi ikke mister kontroll på store grupper i befolkningen, stor arbeidsledighet, klasseinndeling, islolasjon mm. Men tålmodighet er et stikkord. Og det tjener ingen å opptre som om vi eier verden og sannheten.

Honkey
    Det var ordet "gjennomsyres" jeg reagerte på.
    At det finnes personer med fremmedfiendtlige holdninger i samfunnet trenger ingen tvile på. Men å hevde at samfunnet gjennomsyres av slike holdninger er bare tull.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det er typisk for de som ikke vil se verden slik den er å finne detaljer å argumentere mot. Da blir disse detaljene viktigst, og man slipper å se på hva som bør forandres.

JE

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    52
    lars_erik skrev:
    Det er typisk for de som ikke vil se verden slik den er å finne detaljer å argumentere mot. Da blir disse detaljene viktigst, og man slipper å se på hva som bør forandres.

"På seg selv kjenner man andre" er et ordtak jeg bruker mye i min jobb med ungdom, passer vel litt her og nå kanskje.

S

Slubbert

Gjest
    lars_erik skrev:
    Negativitet overfor andre pga, deres tro, kultur, egenart, utseende er en skammelighet som vi i vårt samfunn ikke lenger kan godta.
    Hva med politisk overbevisning?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Negativitet overfor andre pga, deres tro, kultur, egenart, utseende er en skammelighet som vi i vårt samfunn ikke lenger kan godta.
    Dersom deres politiske overbevisning innebærer det du siterer meg på, må den argumenteres mot, og er etter min mening et syn som ikke hører hjemme i vårt samfunn.
    Her er det viktig å få med seg resten av innlegget mitt, der jeg skiller mellom det å være skeptisk og det å være fiendtlig.

S

Slubbert

Gjest
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Dersom deres politiske overbevisning innebærer det du siterer meg på, må den argumenteres mot, og er etter min mening et syn som ikke hører hjemme i vårt samfunn.
    Hva med religion og politikk sammenvevd?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Ser ikke forskjellen eller hva du vil fram til. Om politikk og religion er vevd sammen, er det i selv ikke noe problem.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Ser ikke forskjellen eller hva du vil fram til. Om politikk og religion er vevd sammen, er det i selv ikke noe problem.
    Det var en riktig godbit lars-erik. Terningkast 6.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Det er i sannhetens navn en av sivilisasjonens mest ødeleggende og absurde sammenvevninger, og om noe skulle forbys i grunnloven , så var det da f... meg akkurat denne typen vev!

Honkey

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Honkey-Chateau skrev:
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Slubbert skrev:
    lars_erik skrev:
    Det er i sannhetens navn en av sivilisasjonens mest ødeleggende og absurde sammenvevninger, og om noe skulle forbys i grunnloven , så var det da f... meg akkurat denne typen vev!

Honkey
    Joda, ser den. Men religion i politikken er i seg selv ikke noe problem. Mange flotte, kristne mennesker med humanismen i høysetet i f.eks. Krf. Tilsvarende ikke i Frp.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    lars_erik skrev:
    Honkey-Chateau skrev:

Honkey
    Joda, ser den. Men religion i politikken er i seg selv ikke noe problem. Mange flotte, kristne mennesker med humanismen i høysetet i f.eks. Krf. Tilsvarende ikke i Frp.
    Delvis enig. Vi hadde en politiker på Stortinget som overbelastet mobilregningen sin på å ringe spåkoner. Det er ikke ok at parlamentet bruker sin tid på slik "informasjonsinnhenting". I utgangspunktet er det greit at også politikere tror på en åndelig virkelighet, men den må ikke styre standpunktene denne politikeren tar, for da er man raskt på ville veier. Bestemmelser må være begrunnede, og ikke baseres i ikke verifiserbar tro.

Honkey

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Honkey-Chateau skrev:
    lars_erik skrev:
    Honkey-Chateau skrev:

Honkey
    Delvis enig. Vi hadde en politiker på Stortinget som overbelastet mobilregningen sin på å ringe spåkoner. Det er ikke ok at parlamentet bruker sin tid på slik "informasjonsinnhenting". I utgangspunktet er det greit at også politikere tror på en åndelig virkelighet, men den må ikke styre standpunktene denne politikeren tar, for da er man raskt på ville veier. Bestemmelser må være begrunnede, og ikke baseres i ikke verifiserbar tro.

Honkey
    Helt enig. Godt sagt :)

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    233
    Torget vurderinger
    4
    FrP-mannen i Hamar på nyhetene nå. Mener ap må ta skylden for terroraksjonen. Skamløst og skandaløst. FrP Olsen tar avstand, mens vedkommende sier han aldri vil godta munnkurv. Hvor mange ganger må de overbevise sine velgere om at de ikke er ansvarlige, voksne mennesker med respekt for vanlige mennesker?

Edit: beklager, så det nå i den andre tråden. Trodde det var denne som tok for seg skandalene :)

N

Nifelheim

Gjest
    MaKi skrev:
    FrP-mannen i Hamar på nyhetene nå. Mener ap må ta skylden for terroraksjonen. Skamløst og skandaløst. FrP Olsen tar avstand, mens vedkommende sier han aldri vil godta munnkurv. Hvor mange ganger må de overbevise sine velgere om at de ikke er ansvarlige, voksne mennesker med respekt for vanlige mennesker?

Edit: beklager, så det nå i den andre tråden. Trodde det var denne som tok for seg skandalene :)
    FrP har satt en slik standard at denne uttalelsen ikke er noen skandale ;)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.655
    Torget vurderinger
    0
    lars_erik skrev:
    Mange flotte, kristne mennesker med humanismen i høysetet i f.eks. Krf. Tilsvarende ikke i Frp.
    Hva fan vet du om det ?? Kjenner du ALLE som er i FrP ??

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.165
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Spiralis skrev:
    lars_erik skrev:
    Mange flotte, kristne mennesker med humanismen i høysetet i f.eks. Krf. Tilsvarende ikke i Frp.
    Hva fan vet du om det ?? Kjenner du ALLE som er i FrP ??
    Jeg kjenner personlig! en av de verste idiotene! En voldsdømt nestleder, som skaller ned asylsøkere, etter å ha kalt de "svartinger". Jeg var tilstede da det skjedde. Det er i grunnen nok det.

Så, ja, det vet jeg faen meg mye om!
    Og så lenge den mannen sitter i en ledende stilling i det partiet, er det et parti som ikke kan tas på alvor, men må bekjempes med alle lovlige midler.

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Jeg råkoser meg så snart en eller anna fra FrP trår til med noen spenstige uttalelser, f.eks. Siv Jensen eller Karl Ivar. Det er kjempeflott, for alle oss som ikke har særlig til overs for det som FrP står for. Det er nemlig ingen som til de grader avslører seg sjøl, som sentrale FrP'ere!! Nå er jo FrP i full gang med å re-etablere glunten fra Os, så denne higen etter å straffedømme og putte kriminelle bak lås og lukke, heldst få de lagra på Bjørnøya eller Madagaskar eller tilsvarende, gjelder visstnok ikke så sterkt innafor egne rekker. Heia FrP, vakle- og vinglepartiet fremfor noe anna!!

PS: Jeg har redigert ordlyden i dette innlegget. Osingen ble riktignok ikke dømt for noe, "bare" sterkt mistenkt. Jeg mener dog å huske at han kom med innrømmelser, og at jenta var under 16 år sa dette skjedde, men det er mulig at også der svikter hukommelsen meg..?

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    VilhelmW skrev:
    Jeg råkoser meg så snart en eller anna fra FrP trår til med noen spenstige uttalelser, f.eks. Siv Jensen eller Karl Ivar. Det er kjempeflott, for alle oss som ikke har særlig til overs for det som FrP står for. Det er nemlig ingen som til de grader avslører seg sjøl, som sentrale FrP'ere!! Nå er jo FrP i full gang med å avkriminalisere pedo'en fra Os, så denne higen etter å straffedømme og putte kriminelle bak lås og lukke, heldst få de lagra på Bjørnøya eller Madagaskar eller tilsvarende, gjelder visstnok ikke små- og storkriminelle i egne rekker. Heia FrP, vakle- og vinglepartiet fremfor noe anna!!
    Jeg antar at å anklage noen for pedofili på falske premisser er straffbart.

S

Slubbert

Gjest
    ^ Søviknes er aldri dømt for noe som helst, han pulte en 16 år gammel jente, med andre ord ei som var over lavalderen og med mindre hun kom fra et bibelmiljø sikkert har hatt seg mange ganger før. Når folk ikke har gjort noe ulovlig så er ikke deres sexliv eller eskapader i så måte noe som andre har noen ting med, jeg trodde den "tolerante og åpne venstresiden" var inneforstått med dette. Eller tror dere at det er jomfruer som danser i Love Parade?

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Slubbert skrev:
    ^ Søviknes er aldri dømt for noe som helst, han pulte en 16 år gammel jente, med andre ord ei som var over lavalderen og med mindre hun kom fra et bibelmiljø sikkert har hatt seg mange ganger før. Når folk ikke har gjort noe ulovlig så er ikke deres sexliv eller eskapader i så måte noe som andre har noen ting med, jeg trodde den "tolerante og åpne venstresiden" var inneforstått med dette. Eller tror dere at det er jomfruer som danser i Love Parade?
    Det er betryggende å vite at det er denne venstresiden som i disse dager kappes om å fortelle oss hva som er rett og galt, og hva som er god og dårlig moral. ;D

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.061
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Slubbert skrev:
    ^ Søviknes er aldri dømt for noe som helst, han pulte en 16 år gammel jente, med andre ord ei som var over lavalderen og med mindre hun kom fra et bibelmiljø sikkert har hatt seg mange ganger før. Når folk ikke har gjort noe ulovlig så er ikke deres sexliv eller eskapader i så måte noe som andre har noen ting med, jeg trodde den "tolerante og åpne venstresiden" var inneforstått med dette.
    Joda, dersom en person i lederstilling i en bedrift har seg med en mindreårig (ikke myndig) som han er overordnet i samme bedrift, vil nok bedriften i mange sammenhenger mene noe om det. Eller en lege med en pasient. Eller en lærer med en elev. Det er mange ting som gjør denne type forhold tvilsomme og av og til ulovlige, og det skulle pinadø bare mangle. Det har ikke bare med seksuell lavalder å gjøre nei.

N

nb

Gjest
    erato skrev:
    Joda, dersom en person i lederstilling i en bedrift har seg med en mindreårig (ikke myndig) som han er overordnet i samme bedrift, vil nok bedriften i mange sammenhenger mene noe om det. Eller en lege med en pasient. Eller en lærer med en elev. Det er mange ting som gjør denne type forhold tvilsomme og av og til ulovlige, og det skulle pinadø bare mangle. Det har ikke bare med seksuell lavalder å gjøre nei.
    Noe slikt har jo garantert aaaaaldri skjedd på undgomsleir i noe annet parti....

Ikke at jeg synest det er helt greit, men det kvalifiserer på ingen måte til å bli kallt pedofil.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.614
    oddgeir skrev:
    Slubbert skrev:
    Det er betryggende å vite at det er denne venstresiden som i disse dager kappes om å fortelle oss hva som er rett og galt, og hva som er god og dårlig moral. ;D
    Det er også godt å se at du og noen med deg har tatt på dere rollen som voktere over moralens voktere.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.061
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    nb skrev:
    erato skrev:
    Noe slikt har jo garantert aaaaaldri skjedd på undgomsleir i noe annet parti....
    So what? At andre kjører for fort legitimerer ikke råkjøring.

Men om det er Søviknes vi snakker om var han ikke på det tidspunktet noen hvem som helst i organisasjonen, og han var heller ikke særlig jevnaldrende med jenta, begge deler forhold som virker klart skjerpende.

Tenk selv omn du hadde en 16-årig datter og en 30 årig høyt plassert sjef i hennes organisasjon (hva det nå måtte være) hadde sex med henne, er det like greit da? I motsetning til om det var en jevnaldrende, sidestillt gutt?

PS; Men jeg burde kanskje presisere at mitt tilsvar til Slubbert ikke hadde noe med Søviknes å gjøre, men mer med hans tilsynelatende genrelle aksept for denne type hendelser som jeg er sterkt uenig i.

N

nb

Gjest
    erato skrev:
    Tenk selv omn du hadde en 16-årig datter og en 30 årig høyt plassert sjef i hennes organisasjon (hva det nå måtte være) hadde sex med henne, er det like greit da? I motsetning til om det var en jevnaldrende, sidestillt gutt?
    Nei, jeg sa jo at jeg ikke synest det er helt i orden. Men det er ikke det samme som å være pedofil. Pedofil er ikke slang for å ligge med noen man kanskje ikke burde ha ligget med.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.061
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    nb skrev:
    erato skrev:
    Nei, jeg sa jo at jeg ikke synest det er helt i orden. Men det er ikke det samme som å være pedofil. Pedofil er ikke slang for å ligge med noen man kanskje ikke burde ha ligget med.'
    Jeg har ikke nevnt ordet pedofil og var i ferd med å skrive en korreks på det når noen andre kom meg i forkjøpet. Pedofili er en politisak, Søviknes sine eskapader var mer et spørsmål om FrP så seg særlig tjent med en leder som hadde et såpass uklart forhold til sitt eget ansvar som leder og forbilde. Det var i hvert fall et eksempel på særdeles dårlig dømmekraft utvist av "Norges dyktigste politiker" (for å låne et uttrykk noen andre har brukt).

S

Slubbert

Gjest
    oddgeir skrev:
    De er "tolerante" så lenge du mener det samme som dem, ovenfor resten er de mer hellige enn paven.

erato skrev:
    Joda, dersom en person i lederstilling i en bedrift har seg med en mindreårig (ikke myndig) som han er overordnet i samme bedrift, vil nok bedriften i amnge sammenhenger mene noe om det. Eller en lege med en pasient. Eller en lærer med en elev.Det er mange ting som gjør denne type forhold tvilsomme og av og til ulovlige, og det skulle pinadø bare mangle. Det har ikke bare med alder å gjøre nei.
    Har aldri sagt at det ikke var dårlig dømmekraft (for ikke å snakke om dårlig håndtering i ettertid), men å gjøre dumme ting i fylla skjer de fleste. Og det berettiger definitivt ikke beskyldninger om "pedofili" eller noe som helst av den sort.

Søviknes ble aldri dømt eller tiltalt for noe som helst, punktum.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.061
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Slubbert skrev:
    Har aldri sagt at det ikke var dårlig dømmekraft (for ikke å snakke om dårlig håndtering i ettertid), men å gjøre dumme ting i fylla skjer de fleste.
    Enig i det. Men jeg ser dette, som begrunnet over, som litt mer enn "en dum ting i fylla". Og så er det ikke alle av oss som aspirerer til en ministerpost i en regjering heller, gjør man det så bør man holde seg unna "dumme ting i fylla", i hvert fall når man har nådd voksen alder.

S

Slubbert

Gjest
    ^ De som har valgt et liv i rampelyset må tåle det som følger med, jeg gråter ikke for Søviknes. Imidlertid er pedofilibeskyldninger fullstendig malplasserte og jeg finner også gribbenes skinnhellighet temmelig smakløs. Det siste gjelder dog i mange sammenhenger.

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Som dere ser, har jeg korrigert språkbruken i mine innlegg. Det var uheldig, og jeg beklager det. Det var under beltestedet og dumt... Jeg er neppe den rette for å moralisere eller vokte over andre. Det var heller ikke hensikten.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.853
    erato skrev:
    Slubbert skrev:
    Har aldri sagt at det ikke var dårlig dømmekraft (for ikke å snakke om dårlig håndtering i ettertid), men å gjøre dumme ting i fylla skjer de fleste.
    Enig i det. Men jeg ser dette, som begrunnet over, som litt mer enn "en dum ting i fylla". Og så er det ikke alle av oss som aspirerer til en ministerpost i en regjering heller, gjør man det så bør man holde seg unna "dumme ting i fylla", i hvert fall når man har nådd voksen alder.
    hvis man har aspirasjoner om å representere folk flest, så er det kanskje ikke så overraskende at representantene også er representative for folk flest?

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    13.061
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    noruego skrev:
    erato skrev:
    Slubbert skrev:
    hvis man har aspirasjoner om å representere folk flest, så er det kanskje ikke så overraskende at representantene også er representative for folk flest?
    Folk flest ligger ikke med umyndige i egen organisasjon. I hvert fall ikke i de kretser jeg vanker i, og så er det jo noe som heter "fremst blant likemenn". Folk flest slipper kanskje unna med å leie ut stabburet litt ureglementert, men ikke en minister....og egentlig synes jeg det er greit at lista ligger litt høyere for ledende tillitsmenn en for "folk flest". Selv om det selvsagt er både mye pressehysteri og mye dobbeltmoral ute og går. Jeg synes i hvert fall det er greit at folk jeg forventes å stemme på er eksempler til etterfølgelse, og ikke bare "folk flest"...

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Stakkars FrP. De tiltrekker seg en fiin andel av landets landsbyidioter, og som om ikke det er galt nok så skal det ikke mer til enn å en gang ha hatt et tillitsverv i et obskurt lokallag før man er FrP-topp i media. Slik blir FrP partiet som gir og gir på skandalefronten. Herlig da.

Når jeg tenker meg om så har jeg en gang (ca 25 år siden) både vært lokallagsformann i FpU og lokalstyremedlem i moderpartiet sammen med en tidligere relativt profilert FrPer (drivhuseffekt, Godlia, hentesveis... -anyone?), så jeg kan vel kanskje kalles tidligere FrP-topp jeg og? Finner jeg på noe hyss er det dermed FrP det går ut over. Motiverende.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn