Fidelity #50

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.477
    Antall liker
    3.309
    Torget vurderinger
    1
    rolfozzy skrev:
    Jeg har ikke kjøpt Fidelity siden nr. 45. Har jeg gått glipp av noe?
    Ja, av 5 nummer.
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.835
    Antall liker
    1.418
    Sted
    Steinkjer
    Ser ut som en spennende utgave :)
    Gratulerer med de 50, personlig setter jeg meget stor pris på bladet, en liten gledesdag hver gang man kan sette seg ned og kose seg med et ferskt Fidelity :D
     

    stereo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    207
    Antall liker
    18
    Gratulerer med 50 blader! Det var vel omtrent så langt Audio kom før det ble slutt pga oppkjøp.

    Håper virkelig det blir minst 50 BLADER til. I fysisk papir utførelse. Nok av nett magasiner. Magasinet mellom hendene gir en helt annen følelse enn nett/skjerm.

    PS Gjelder for musikk også, fysiske album gir mer enn filer fra hard disken.

    Mvh stereo
     

    ole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.01.2004
    Innlegg
    768
    Antall liker
    112
    Sted
    Bærum
    stereo skrev:
    Gratulerer med 50 blader! Det var vel omtrent så langt Audio kom før det ble slutt pga oppkjøp.

    Håper virkelig det blir minst 50 BLADER til. I fysisk papir utførelse. Nok av nett magasiner. Magasinet mellom hendene gir en helt annen følelse enn nett/skjerm.

    PS Gjelder for musikk også, fysiske album gir mer enn filer fra hard disken.

    Mvh stereo
    Helt enig. Og med et skråblikk til WAF-tråden; Det gir også en helt annen opplevelse å ha sin egen dame i heimen enn å se på en eller annen dame på nett eller på en fil......som med CD'er altså :) Det fysiske er ikke helt uvesentlig. ;)


    Ole
     

    staker

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.06.2004
    Innlegg
    475
    Antall liker
    26
    Gleder meg som oftest til nytt blad, men må si jeg er dritt lei B&W. Det er jo heller ingen bombe at de får god omtale, det får jo alle B&W høyttalere i Fidelity. Det samme var det for noen år siden med Dali i en evighet. Alle vet at disse høyttalerne vil få god omtale i Fidelity, personlig synes jeg det blir en tanke kjedelig og forutsigbart. Dette gjelder jo ikke bare B&W da.
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Så du synes det er bedre at de ikke tester noen av markedets mestselgende high-end høyttalere fordi de er såpass gode at alle vet at de får god omtale?? Merkelig logikk synes nå jeg. Jeg vil tro at en test eller to av den velkjente 800-serien til B&W favner interessen til langt flere lesere enn en test av et eller annet totalt ukjent og eksotisk merke. Det blir vel for mainstream for den harde kjerne?
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    stereo skrev:
    Gratulerer med 50 blader! Det var vel omtrent så langt Audio kom før det ble slutt pga oppkjøp.

    Håper virkelig det blir minst 50 BLADER til. I fysisk papir utførelse. Nok av nett magasiner. Magasinet mellom hendene gir en helt annen følelse enn nett/skjerm.

    PS Gjelder for musikk også, fysiske album gir mer enn filer fra hard disken.

    Mvh stereo
    Gode gamle Audio med mye av den samme gjengen nådde frem til nr.60 før oppkjøp og selvvalgt harakiri knakk det.
    Mao har jeg straks 110 nummer tilsammen i hylla med norsk HiFi historie ;)
     

    staker

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.06.2004
    Innlegg
    475
    Antall liker
    26
    marsboer skrev:
    Så du synes det er bedre at de ikke tester noen av markedets mestselgende high-end høyttalere fordi de er såpass gode at alle vet at de får god omtale?? Merkelig logikk synes nå jeg. Jeg vil tro at en test eller to av den velkjente 800-serien til B&W favner interessen til langt flere lesere enn en test av et eller annet totalt ukjent og eksotisk merke. Det blir vel for mainstream for den harde kjerne?
    Skal ikke diskutere enkelttester. At det er legetimt å teste topp serien til B&W er jo greit nok, men det blir litt vel mye noen ganger fra enkelte merker. Skal ikke dra dette for langt her, men det er klart at Fidelity "setter" markedet til en viss grad her i Norge. Da er det kanskje greit å heve blikket i ny å ne.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    I dag lå jaggu "nr 50" i postkassa! Gleder meg til kvelden, med god musikk via hodehøyttalerne, god whisky i glasset og siste nr av Fidelity.

    Høyttalertester er en ting, men at redaksjonen velger å overse en skandinavisk high-end produsent i omtaler, er mye verre! Nei, jeg trenger vel ikke å nevne navn... 8)

    mvh. VilhelmW
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kan og være et poeng å nevne at muligens er ikke alle importører/forhandlere like ivrig på å låne ut tingene sine... Enten det kommer av det ene eller det andre... Et godt eksempel er Adyton, flere ganger har test av disse vært etterlyst av Vadseth selv.. Uten at en viss trønder har sett dette som mulighet.. Pussig nok.. Han er jo flink til å se markedsføring som nyttig ellers... 8)
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    HCS skrev:
    Kan og være et poeng å nevne at muligens er ikke alle importører/forhandlere like ivrig på å låne ut tingene sine... Enten det kommer av det ene eller det andre... Et godt eksempel er Adyton, flere ganger har test av disse vært etterlyst av Vadseth selv.. Uten at en viss trønder har sett dette som mulighet.. Pussig nok.. Han er jo flink til å se markedsføring som nyttig ellers... 8)

    Trønder?? Regner med at det er Tømmervik du mener og jeg har aldri hørt noe trønderdialekt fra han
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.720
    Antall liker
    1.205
    Sted
    Siggerud
    Fortsatt empty box her. Det er prisen for å bo ute i provinsen.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Gratulerer ned 50! Virkelig hyggelig at dere fortsatt holder koken.

    Jeg har lest GB's test av Axia. Imponert over skrivinga der. Sånn skal man kommunisere egenskapene til hifigreiene. Jeg har aldri hørt denne pickupen, men har nesten en følelse av å ha gjort det likevel.

    Jeg har også lest testen av Soulution som jeg synes var meget god kommunikasjon. Strålende arbeid, hele gjengen. Jeg skal igjen ikke vurdere samsvaret med virkeligheten. Jeg har naturligvis hørt spilleren hos Big Dipper, men ikke konkurrentene dere sammenligner med. Tydelig og godt skrevet er det.

    Jeg har også lest testene av B&W 800- og 802 Diamond. Igjen velskrevet og tydelig.

    Det jeg har lest så langt er etter min oppfatning et godt steg i riktig retning når det gjelder kvaliteten på tekstene. Plutselig synes jeg mye av ulla er borte, og erstattet med tydelige, lettleste og informative beskrivelser. Meget bra! Hold den tanken gutter, og fortsett sånn.

    I tillegg vil jeg kommentere det redaksjonelle valget i forhold til B&W, siden dette allerede er kritisert i denne tråden. Jeg synes det er strålende at man rapporterer om hver ny generasjon av toppserien derfra. Den er muligens langt ved siden av det mange lesere ønsker å kjøpe. Det er sant. Mange lesere nesten 'hater' disse høyttalerne, og det må de få lov til (selv om jeg synes de er riktig gode, til kommersielle 'apekister' å være. ;)) Men, som KV er inne på: Dette er høyttalere som er en kjent størrelse for veldig mange. Om man mener et annet merke er bedre, så er det greit nok og vel så det. Jeg synes for eksempel anlegget til LMC spiser B&W levende, men hvor mange har hørt det? Det er dette en referanse skal være: En kjent størrelse å sammenligne med. Av høyttalere er naturlig å bruke akkurat B&W og Respons i denne sammenhengen, som KV har gjort. Det er 'knapt' en audiofil i landet med litt fartstid som ikke har hørt en eller annen modell fra disse to produsentene. Det er nettopp da det betyr no hvis man leser 'litt mer dynamisk enn' eller 'litt lysere i klangen enn'.

    Så igjen: Godt jobba, gutter. Nummer 50 er nok det mest velskrevne Fidelity så langt, og spesielt dette synes jeg dere skal holde på.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Utrolig flott blad nok en gang, og gratulerer med de 50 første!

    Vet ikke hvor mye redaksjonen leser her, men jeg håper dere kan dra igang en mini gruppe test av forforsterkere i "normal" prisklasse, rundt 20k, med ht/prossessor inngang. F. eks med bladelius idun og musical fidelity m6, som "tilfeldigvis" er to forforsterkere jeg sikler på, hehe...

    keep up the good work!
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Stiller meg i køen av grutulanter....
    Enig i att det er et flott blad verdig jubileet,
    MEN ble det litt for mange sider på omtalen av en
    noe
    dyr CD spiller - i kategorien "ikke for folk flest"
    Jeg bare undrer...

    Forøvrig; det skulle vert artigt å låne øret til den gitt... ;) :D
     

    Barbaresco

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    594
    val skrev:
    HCS skrev:
    Kan og være et poeng å nevne at muligens er ikke alle importører/forhandlere like ivrig på å låne ut tingene sine... Enten det kommer av det ene eller det andre... Et godt eksempel er Adyton, flere ganger har test av disse vært etterlyst av Vadseth selv.. Uten at en viss trønder har sett dette som mulighet.. Pussig nok.. Han er jo flink til å se markedsføring som nyttig ellers... 8)

    Trønder?? Regner med at det er Tømmervik du mener og jeg har aldri hørt noe trønderdialekt fra han
    Hainn e trønder, ja
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.153
    Antall liker
    10.663
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Sitat Fidelity #2
    "Jeg er derfor STOLT av å
    være pusher av god lyd og gode opplevelser",
    ler den blide trønderen som har solgt mer dyr
    hi-fi enn noe annen her hjemme."

    Men alle kan ta feil sa pinnsvinet.....
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg har hørt begge deler oppigjennom. Tror til og med jeg har lest begge deler.

    Aner ikke hva som er riktig, men ser fram til diskusjonen. :D
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.449
    Antall liker
    457
    Torget vurderinger
    2
    fikk nr50 i posten i dag sammen med illustrert vitenskap,sistnevnte blir her,fidelity e blitt det nye lyd&bilde med alle sine fancy uttrykk :p Litt lei alle superlativene og;beste lyden noensinne ::)
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.477
    Antall liker
    3.309
    Torget vurderinger
    1
    Geir er vel fra Bodø. Født og oppvokst der, men gikk på NTH i Trondheim og startet sin første butikk i Trondheim. Tror han har noe besteforeldre også fra Trondheim. Altså Nordlending med trønderske tilbøyligheter. Skjønt han har bodd i Oslo siste 25 år. Husker jeg kjøpte en Tandberg TCD 3014A av han på OHC, mens han pendlet mellom Oslo og Trondheim. Noe sånt.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    pedal skrev:
    Geir er vel fra Bodø. Født og oppvokst der, men gikk på NTH i Trondheim og startet sin første butikk i Trondheim. Tror han har noe besteforeldre også fra Trondheim. Altså Nordlending med trønderske tilbøyligheter. Skjønt han har bodd i Oslo siste 25 år. Husker jeg kjøpte en Tandberg TCD 3014A av han på OHC, mens han pendlet mellom Oslo og Trondheim. Noe sånt.
    Bodøværinger har det med å knote med dialektene ;D! Stort sett bare Per Sunnes som er stødig med dialekten sin, i alle sammenhenger. Det skal han ha, deinn glunten!!

    PS: Går ut fra at Tømmervik kan komme innpå og stadfeste opprinnelsen sin. Hvis han kjenner til Landegode, Børvasstindan og lyden av etterbrenneren til F16 i fri utfoldelse, er han Bodøværing. Og hvis han i tillegg har et ganglag med kroppen ca. 40 grader forover, er han utvilsomt Bodøværing! Det siste skyldes at vi "går på vinden", som det heter.. :eek:. Det hevdes at det var vindstille i Bodø noen formiddagstimer en gang på 80-tallet. Da gikk heile byen på trynet!

    mvh. VilhelmW ( opprinnelig Lofotværing )
     

    helarn

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.06.2006
    Innlegg
    845
    Antall liker
    573
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    1
    Jada, han er oppvokst i Bodø. Jeg var hjemme hos han og han hos meg noen ganger i barndommen.
    Synes forøvrig det er litt rart at noen lar seg provosere av at Fidelity tester B&W-nyheter. Hva om bilmagasiner unnlot å teste den siste modellen til Volvo eller BMW?
    Skjønner at det ikke er plass til alt av f. eks. nye høyttalere, men B&W er da et høyst relevant merke som mange følger utviklingen til. Dermed bør det testes, synes jeg.
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    helarn skrev:
    Jada, han er oppvokst i Bodø. Jeg var hjemme hos han og han hos meg noen ganger i barndommen.
    Synes forøvrig det er litt rart at noen lar seg provosere av at Fidelity tester B&W-nyheter. Hva om bilmagasiner unnlot å teste den siste modellen til Volvo eller BMW?
    Skjønner at det ikke er plass til alt av f. eks. nye høyttalere, men B&W er da et høyst relevant merke som mange følger utviklingen til. Dermed bør det testes, synes jeg.
    Har Fidelityredaksjonen fått med seg at Ole Klifoth har lansert en ny serie av Audiovector's S-serie? Har ikke sett mye omtale av det. Siste nr. av HiFi & Musik, derimot....

    mvh. VilhelmW
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    VilhelmW skrev:
    helarn skrev:
    Jada, han er oppvokst i Bodø. Jeg var hjemme hos han og han hos meg noen ganger i barndommen.
    Synes forøvrig det er litt rart at noen lar seg provosere av at Fidelity tester B&W-nyheter. Hva om bilmagasiner unnlot å teste den siste modellen til Volvo eller BMW?
    Skjønner at det ikke er plass til alt av f. eks. nye høyttalere, men B&W er da et høyst relevant merke som mange følger utviklingen til. Dermed bør det testes, synes jeg.
    Har Fidelityredaksjonen fått med seg at Ole Klifoth har lansert en ny serie av Audiovector's S-serie? Har ikke sett mye omtale av det. Siste nr. av HiFi & Musik, derimot....

    mvh. VilhelmW
    Se der, ja! HiFi & Musik har sine tilbakevendende kjæledegger de også. Audiovector og Dynaudio i 'annenhver utgave'. ;) Jeg synes ikke det er noe stort problem.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    pedal skrev:
    Geir er vel fra Bodø. Født og oppvokst der, men gikk på NTH i Trondheim og startet sin første butikk i Trondheim. Tror han har noe besteforeldre også fra Trondheim. Altså Nordlending med trønderske tilbøyligheter. Skjønt han har bodd i Oslo siste 25 år. Husker jeg kjøpte en Tandberg TCD 3014A av han på OHC, mens han pendlet mellom Oslo og Trondheim. Noe sånt.
    Stemmer dette ja. Men Adyton tørr han ikke levere til test uansett... Vært skudd for baugen siden han eier merket om det ikke var i samme klasse som andre i det prissegmentet Adyton kjemper i... 8)
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    VilhelmW skrev:
    helarn skrev:
    Jada, han er oppvokst i Bodø. Jeg var hjemme hos han og han hos meg noen ganger i barndommen.
    Synes forøvrig det er litt rart at noen lar seg provosere av at Fidelity tester B&W-nyheter. Hva om bilmagasiner unnlot å teste den siste modellen til Volvo eller BMW?
    Skjønner at det ikke er plass til alt av f. eks. nye høyttalere, men B&W er da et høyst relevant merke som mange følger utviklingen til. Dermed bør det testes, synes jeg.
    Har Fidelityredaksjonen fått med seg at Ole Klifoth har lansert en ny serie av Audiovector's S-serie? Har ikke sett mye omtale av det. Siste nr. av HiFi & Musik, derimot....

    mvh. VilhelmW
    Har VilhelmW fått med seg at undertegnede testet denne : http://audiovector.dk/s3super.html i Fidelity for noen få måneder siden? Har ikke sett tegn til det....! Og det kommer mer....! :)

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Haakon_Rognlien skrev:
    Har Fidelityredaksjonen fått med seg at Ole Klifoth har lansert en ny serie av Audiovector's S-serie? Har ikke sett mye omtale av det. Siste nr. av HiFi & Musik, derimot....

    mvh. VilhelmW
    Har VilhelmW fått med seg at undertegnede testet denne : http://audiovector.dk/s3super.html i Fidelity for noen få måneder siden? Har ikke sett tegn til det....! Og det kommer mer....! :)

    Mvh
    Håkon Rognlien
    [/quote]

    Joda, Håkon - jeg har fått med meg det. Du skal ha kred for den omtalen.. ;D Og behørig beklagelse fra meg for at jeg glemte den! Jeg skjønner at dere ikke kan favne over alt og alle, men den nye S-serien ( Si, heter den vel..) til Klifoth er skikkelig spennende. Håper dere får mulighet til å låne ører til både Si Signature og storebrødrene!
    Og at dere finner mulighet til å kile litt Densen inn i mellom alt anna snacks.

    Og gjerne mer head-fi. Det ser ut som om fler og fler prøver ut den muligheten nå. High-end hørelurer og der til egna forsterkeri, synes å være hot stuff...hvis man skal tolke interessen i head-firetta tråder,da!

    Stå på videre - dere lager nemilg et totalt sett veldig godt produkt!

    mvh. VilhelmW
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Et-lite-kort-innlegg:
    Såg at Knut V testet ARC Ref.5 i nr 50. Skummet raskt gjennom testen i går kveld på senga.
    Knut V mente at det var visse forbedringer lydmessig helt i topp og bunn i den nye modellen i forhold til Ref.3 som jeg har i stua.

    Min reaksjon på dette? Om jeg skal selge Ref.3? Spør dere om jeg er dum eller? ;D ;D ;D
    Jeg gikk direkte på nett og la ut annonse og har allerede solgt samtlige nummer av Fidelity (1-50).

    Ikke misforstå, Fidelity er det beste hifi-bladet av alle. Men jeg har tydeligvis nådd veis ende.
    Oppgraderingsjaget er over, nå fremover kommer det kun til å handle om musikk.

    Takk for meg og god natt!
    Finn M
     

    Vedlegg

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ingen har vel sagt du skal selge Ref3 finn-m. Men du tror altså ikke ARC selv har greid å gjøre Ref5 til et annerledes produkt? Jeg sier ikke bedre for det må ørene avgjøre... Tipper det er de færreste som selger tingene sine umiddelbart pga Fidelity... 8).. Noen er bare mer hårsåre enn andre tydligvis..
     

    funbunny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2004
    Innlegg
    579
    Antall liker
    196
    Sted
    Ved Mjøsa
    Pent blad og fine bilder. Men den delen som består av bokstaver faller igjennom så det holder...
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Dersom ingen sider appellerer til deg lenger så burde du slutte å abonnere eller kjøpe bladet. :)
     

    FatmanFlump

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2007
    Innlegg
    552
    Antall liker
    0
    Så lenge hobbypoeten i enkelte av artikkelforfatterne klarer å holde seg skinnet er det ei veldig informativ blekke. Men jeg må inrømme jeg har blitt nødt til å hoppe over et par reviews som har endt opp i en parodi på Ari Behn på byen. Likevel er den blant få gjengangere i bladhaugen ved godstolen.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ganske enig i dette på generelt og 'historisk' grunnlag. Synes dog at tekstene i siste utgave generelt er litt strammere i formen enn mange av de tidligere. Stor fordel i mine øyne.
     

    FatmanFlump

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2007
    Innlegg
    552
    Antall liker
    0
    HCS skrev:
    Ingen har vel sagt du skal selge Ref3 finn-m. Men du tror altså ikke ARC selv har greid å gjøre Ref5 til et annerledes produkt? Jeg sier ikke bedre for det må ørene avgjøre... Tipper det er de færreste som selger tingene sine umiddelbart pga Fidelity... 8).. Noen er bare mer hårsåre enn andre tydligvis..

    Syntes det var fornuftig, han velger å spare penger ved å slutte å lese reviews i stedet for å fore oppgraderingsmonsteret deep within. Med Ref 3 i stua kan han jo gjøre det og likevel leve et fullt og rikt liv.
     

    FatmanFlump

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2007
    Innlegg
    552
    Antall liker
    0
    Zomby_Woof skrev:
    Ganske enig i dette på generelt og 'historisk' grunnlag. Synes dog at tekstene i siste utgave generelt er litt strammere i formen enn mange av de tidligere. Stor fordel i mine øyne.
    Så får vi håpe de holder kursen til nummer 100
     

    LydGeir

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2006
    Innlegg
    835
    Antall liker
    25
    Sted
    Tromsø
    funbunny skrev:
    Pent blad og fine bilder. Men den delen som består av bokstaver faller igjennom så det holder...
    For min del er det bildene som gjør at jeg ikke leser bladet lenger. Side opp og side ned med utsnitt, 95 % på skrå. En visuell effekt som skal få et bilde til å stå ut fra mengden gjøres til det normale. Man er noen ganger nødt til å gå på nett for å få se bilde av hele produktet. Og farget sidelys ble jeg ferdig med tidlig på åtti-tallet.
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Med så mange eksperter som det finnes i denne tråden er det jo rart at vi ikke har nok et hi-fi blad som banker fidelity ned i støvlene, så enkelt som dette fremstår...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn