Meget god artikkel.larkrla skrev:Foruten DAC-testene synes jeg Damhaugs artikkel rundt PC-basert avspilling osv virker meget interessant for oss som snart skal ta dette skrittet og lurer litt på hvor man skal begynne.
Meget god artikkel.larkrla skrev:Foruten DAC-testene synes jeg Damhaugs artikkel rundt PC-basert avspilling osv virker meget interessant for oss som snart skal ta dette skrittet og lurer litt på hvor man skal begynne.
Skal ta en titt etterpå hvis jeg rekker. Har mista trua på posten. Fidelity #43 kom til meg drøyt 5 uker etter at førstemann i tråden hadde fått sitt. Dvs, det kom for ikke så lenge siden.Palace skrev:Noen som har sett bladet hos Narvesen enda?
Håpet kan ingen ta fra deg. Vanligvis kommer det nye blader på mandager, men mulig det er anderledes nå når det er påske.pahf skrev:Håper det har kommet i midt-norge så jeg har noe å lese på hytta!
Bare for ordens skyld, Lars Erik; Vi sender bladet til Posten straks det foreligger fra trykkeriet. Narvesen får det litt senere, og bruker noen dagr til på å få det ut i hyllene. For å sikre oss netopp at dere som vil ha det i postkassa får det først, har vi langt større portoutgifter enn tidligere. Vi har sett at det fungerer etter hensikten siden vi begynte med dette for noen mnd siden. Om du får det veldig sent, kan det være en ide å ta kontakt med kundeservice hos oss og med posten, for sånn som du beskriver det skal det ikke være.lars_erik skrev:Dette er som vanlig. I butikkene før jeg får det i postkassa. Hva er vitsen med å abbonere når det er slik måned etter måned? Må da gå an å sende blekka til oss i god tid før butikkene!![]()
Impulse, bladet har kommet til Follo-skogene for flere dager siden, men det har jeg ikke brydd meg med å tilkjennegi. I stedet har jeg lest en del, men har fortsatt en god del igjen. I kort vil jeg si at dette var veldig bra. Kanskje litt mye plass til skivespillere jeg aldri vil komme i nærheten av, men pytt med det da. DA-test, Rognliens høytalertest, Stello osv, datastoff og ikke minst musikk! Veldig bra. Synes besøks piecen knyttet til Burmeister-testen var kostelig, slik jeg leste den. Humret godt der.impulse skrev:Bare for ordens skyld, Lars Erik; Vi sender bladet til Posten straks det foreligger fra trykkeriet. Narvesen får det litt senere, og bruker noen dagr til på å få det ut i hyllene. For å sikre oss netopp at dere som vil ha det i postkassa får det først, har vi langt større portoutgifter enn tidligere. Vi har sett at det fungerer etter hensikten siden vi begynte med dette for noen mnd siden. Om du får det veldig sent, kan det være en ide å ta kontakt med kundeservice hos oss og med posten, for sånn som du beskriver det skal det ikke være.lars_erik skrev:Dette er som vanlig. I butikkene før jeg får det i postkassa. Hva er vitsen med å abbonere når det er slik måned etter måned? Må da gå an å sende blekka til oss i god tid før butikkene!![]()
Til alle dere andre; det er hyggelig å vite at det er kommet både til København, Halmstad, Tønsberg, Skien og Nordkjosbotn, men hva med å si noe om innholdet? Eller er dere så himmelropende fornøyd at dere ikke synes det er noe å si? Jeg bare lurer.
Jeg har tilkjennegitt mitt syn - jeg ble skuffa over den lettvinte omtalen av Densen-produktene, men resten av magasinet er heilt ok...tildels veldig bra. Layout og foto's holder en meget god klasse, etter mitt syn. Men jeg hadde gjerne sett en skikkelig dybde- test av den flunke nye Densen B-175, gjerne opp mot andre tungvektere innen integrerte, f.eks. Bladelius, Krell og Electrocompaniet. Men, men....impulse skrev:Til alle dere andre; det er hyggelig å vite at det er kommet både til København, Halmstad, Tønsberg, Skien og Nordkjosbotn, men hva med å si noe om innholdet? Eller er dere så himmelropende fornøyd at dere ikke synes det er noe å si? Jeg bare lurer.
LydMekk skrev:Hauk: ROFL!Glimrende artikkel! ;D
Flirte godt av denne - ref. den forrige fra den svenske husfrun...
Joda, enig i det du sier. Jeg legger ikke skjul på at jeg liker det som kommer fra Densen. Bortsett fra skranglete mekanikk på cd-skuffa...Jeg går med planer om et relativt snarlig bytte av DM-10'en, men har ikke funnet noe bedre - enda. Følgelig er jeg veldig spent på B-150+ og den nye B-175. Ingen av disse er mulig å få lytta til her nord. Og det forundrer meg at sånne omtaler av utstyr fra Densen, er så overfladiske og korte, mens ting fra Electrocompaniet, Krell, McIntosh osv. som oftest er veldig dyptgående.Todani skrev:Wilhelm: Med tanke på hva slags forsterkerutstyr du har forstår jeg at du synes dette er lettvinte greier, og ønsker mer Densen-stoff og "DensenVSandre-stoff", men kanskje den korte testen har sin forklaring. For eksempel kan utstyret kun vært til rådighet en kort stund. Jeg tror det kan komme mer Densen-stoff i Fidelity snart. Kanskje en lengre omtale av de grommeste tingene Densen kan stille til rådighet? Kanskje.
En annen ting er at man ofte kan hente mye mellom linjene, samt ved å tolke. Og ikke minst veie avsnittene opp mot hverandre. Eller, og Gud forby det, men tenk om den korte testen har en helt annen forklaring?
Tiltredes.VilhelmW skrev:Jeg synes det er kjempeflott at redaksjon og skribenter i "Fidelity" deltar i debattene og trådene. Skulle bare mangle at ikke de er velkomne til å kommentere, svare på surmaga kritikk, skryt osv. osv. Vi er vel for "det frie ord", de fleste av oss?
;D mvh. VilhelmW
lars_erik skrev:Fikk jo svar fra deg da jeg klagde over at jeg "aldri" fikk blekka i posten. Har gått noen runder med meg selv her, for å finne ut hva jeg egentlig synes om at ansatte i Fidelity deltar og svarer her. Kan vel kanskje være et problem at vi ikke kan diskutere bladet i fred? Har kommet til at jeg syns det vel er greit. Fint at du- Impulse- er engasjert og deltaker i debatten. Men det fordrer jo selvsagt at du holder tunga beint i munnen slik at vi til enhver tid vet hvilken hatt du har på deg. Kanskje stå fram med fult navn?
Hva synes dere andre om dette?
Mvh
Lars Erik
Trodde menneske-handel var forbudt?hel skrev:Til impulse: I kommende nummer ønsker jeg meg en grundig artikkel om vask av vinyl(har forresten bestilt meg den lille gule manuelle vaskeren fra USA)
![]()
Forbudt, men åpenbart ikke umulig. Det er dog kanskje litt dumt å innrømme det på et forum, for jeg tror ikke Høvdingen har noe grunnlag til å pårope seg kildevern når politiet ønsker å finne identiteten til menneske-handlere som frekventerer forumet. :SAL skrev:Trodde menneske-handel var forbudt?hel skrev:Til impulse: I kommende nummer ønsker jeg meg en grundig artikkel om vask av vinyl(har forresten bestilt meg den lille gule manuelle vaskeren fra USA)
![]()
![]()