Fidelity #44

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Hehehe. Den der måtte jeg lese etpar ganger før jeg tok, gitt. Vel, sånn kan det gå når man blir sittende oppe og spille plater om natta i stedet for å sove. Blir litt treigere i kålen, tydeligvis.

hel, jeg kan glede deg med at vi jobber med en platevask-artikkel. ;)
 

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Innlegg
2.024
Antall liker
94
baluba skrev:
SAL skrev:
hel skrev:
Til impulse: I kommende nummer ønsker jeg meg en grundig artikkel om vask av vinyl ;) (har forresten bestilt meg den lille gule manuelle vaskeren fra USA) :D
Trodde menneske-handel var forbudt? ;)
Forbudt, men åpenbart ikke umulig. Det er dog kanskje litt dumt å innrømme det på et forum, for jeg tror ikke Høvdingen har noe grunnlag til å pårope seg kildevern når politiet ønsker å finne identiteten til menneske-handlere som frekventerer forumet. ::)
OT: Frekventerte en stund forumsidene til Norsk maltwhiskylag. Når jeg der skrev om mine erfaringer med en malt som holdt noe slikt som 61% el, fikk jeg en vennelig men bestemt pm fra en sjel som påpekte at slikt var ulovelig og at jeg måtte huske på at myndighetene leste slike forum. Dette ballanserte hårfint mellom oppsiktsvekkende samvittighetsfullt utført medborgeransvar og uttrykt fylleangst i min bok. Lovens lange holdt seg unna, men det er greit og være obs. De ser deg sjø!
Mvh
Sniff
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Sniff skrev:
baluba skrev:
SAL skrev:
hel skrev:
Til impulse: I kommende nummer ønsker jeg meg en grundig artikkel om vask av vinyl ;) (har forresten bestilt meg den lille gule manuelle vaskeren fra USA) :D
Trodde menneske-handel var forbudt? ;)
Forbudt, men åpenbart ikke umulig. Det er dog kanskje litt dumt å innrømme det på et forum, for jeg tror ikke Høvdingen har noe grunnlag til å pårope seg kildevern når politiet ønsker å finne identiteten til menneske-handlere som frekventerer forumet. ::)
OT: Frekventerte en stund forumsidene til Norsk maltwhiskylag. Når jeg der skrev om mine erfaringer med en malt som holdt noe slikt som 61% el, fikk jeg en vennelig men bestemt pm fra en sjel som påpekte at slikt var ulovelig og at jeg måtte huske på at myndighetene leste slike forum. Dette ballanserte hårfint mellom oppsiktsvekkende samvittighetsfullt utført medborgeransvar og uttrykt fylleangst i min bok. Lovens lange holdt seg unna, men det er greit og være obs. De ser deg sjø!
Mvh
Sniff
Enda mer OT: Jeg ville sett den tolleren som hadde pukket på den siste prosenten. ::)
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
[kanskje litt mer on topic:] a propos platevasker, hvor ofte bør man vaske platene?
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.866
Antall liker
10.700
Torget vurderinger
10
impulse skrev:
hel, jeg kan glede deg med at vi jobber med en platevask-artikkel. ;)
Flott. En god grunn til å fortsette som abbonent ;)

Jeg trenger hvertfall platevask nå. En kollega kom overraskende inn på kontoret i dag og sa han tenkte på meg da han ryddet hjemme "hadde ikke du begynt med vinyl igjen, tenkte du kunne få disse istedet for at jeg sender dem til loppemarkedet" ;D
 

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Gratulerer, hel! Godt å se at det går an å få så positive overraskelser som nyomvendt vinylhue. ;) Den gule vaskeren kjenner jeg ikke til. Jeg har brukt en Nitty Gritty selv. Grundig vinylvask (og da mener jeg med en god maskin!) er helt nødvendig, men hyppigheten er det ikke lett å si noe generelt om. Det kommer an på hjemmemiljø, luftfuktighet, statisk elektrisitet, om du bruker skikkelige innercovere, daglig platehygiene og en mengde andre ting.
At god vinylplatevask funker, er i alle fall sikkert. Det er nok å rense en plate du trodde var ren og høre forskjellen...
Ofte er det lett å tro at en plate er sliten, mens den i virkeligheten bare er møkkete.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Spent på å lese om den gule, hel. Prismessig er den et meget interessant mellomalternativ. Det er dessverre mange eiere av rimelige Rega- og Pro-Jectspillere som rygger når de ser prisen på en vakumvasker.

Vi burde hatt et rimeligere alternativ, forutsatt at det virker.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.866
Antall liker
10.700
Torget vurderinger
10
Zomby_Woof skrev:
Spent på å lese om den gule, hel. Prismessig er den et meget interessant mellomalternativ. Det er dessverre mange eiere av rimelige Rega- og Pro-Jectspillere som rygger når de ser prisen på en vakumvasker.

Vi burde hatt et rimeligere alternativ, forutsatt at det virker.
Da foreslår jeg at dere importerer den. http://www.spincleanrecordwasher.com/products-record.html

Ja hvis jeg blir fornøyd altså. For da blir jeg kunde på refill-rensevæske og servietter 8)
 

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Innlegg
2.024
Antall liker
94
hel skrev:
impulse skrev:
hel, jeg kan glede deg med at vi jobber med en platevask-artikkel. ;)
Flott. En god grunn til å fortsette som abbonent ;)

Jeg trenger hvertfall platevask nå. En kollega kom overraskende inn på kontoret i dag og sa han tenkte på meg da han ryddet hjemme "hadde ikke du begynt med vinyl igjen, tenkte du kunne få disse istedet for at jeg sender dem til loppemarkedet" ;D
Høyt gjennomsnitt der du! Snill mann

Mvh
Sniff
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Har fått kikket litt i siste Fidelity nå. Mye interessant stoff. Skal hygge meg med det i påsken.

Undret meg litt over konvertertesten dog.

Hvis det var så stor forskjell når signalet ble konvertert til spdif med DCS, hvorfor ble ikke konverterne prøvd med dette utsignalet i utgangspunktet? De fleste datamaskiner kan jo levere dette ut i tillegg til USB, da gjerne som toslink. Hvordan håndterer Hegel et spdif-signal uten å gå om DCS?

Pro-ject USB box er feil priset. Korrekt pris er 1150,- ikke 2200,- som det står i bladet. :)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har enda ikke somla meg til å lese testen, men synes det høres ut som om testen er utført på 'riktig' måte.

En tilbakevendende irritasjon for meg er tester som vurderer rimelige produkter i urealistiske settinger. Ingen bruker reclock/resampling fra DcS sammen med en Pro-Ject DAC. Derfor blir en vurdering av denne komboen mer en anekdote enn noe av reell verdi.

Er det for eksempel riktig å teste en platespiller til, si 2-3 tusen på en dempeplattform til 10-15 tusen? Jeg er i hvert fall skeptisk til at det skal utgjøre hoveddelen av en test.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
og den dagen man tester en platevasker til flere tusen kroner på en lp til et par hundre kroner, så har det gått for langt!
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Morsomt å lese om Vadseths besøk av Tømmervik og den danske morroklumpen. Om du leser dette så føler jeg med deg. ;D
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Gago skrev:
og den dagen man tester en platevasker til flere tusen kroner på en lp til et par hundre kroner, så har det gått for langt!
;D

Jeg har testa min vasker på plater fra kr. 10,- og oppover. Det funker som rakker'n. Tipper jeg har vasket ca. 1300 titler. Jeg tar meg friheten å dele vaskerprisen på alle skivene, og da ser det ikke så ille ut. Det har gått vesentlig mer penger til nye innercover.

Tiden jeg har brukt på vasking overgår dessuten småpengene jeg betalte. Maaange ganger....
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Zomby_Woof skrev:
Gago skrev:
og den dagen man tester en platevasker til flere tusen kroner på en lp til et par hundre kroner, så har det gått for langt!
;D

Jeg har testa min vasker på plater fra kr. 10,- og oppover. Det funker som rakker'n. Tipper jeg har vasket ca. 1300 titler. Jeg tar meg friheten å dele vaskerprisen på alle skivene, og da ser det ikke så ille ut.

Tiden jeg har brukt på vasking overgår dessuten småpengene jeg betalte mange ganger....
hvordan er det med singler til $xxx og oppover? er det å gå for langt?
 

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
610
Antall liker
10
hel skrev:
impulse skrev:
hel, jeg kan glede deg med at vi jobber med en platevask-artikkel. ;)
Flott. En god grunn til å fortsette som abbonent ;)

Jeg trenger hvertfall platevask nå. En kollega kom overraskende inn på kontoret i dag og sa han tenkte på meg da han ryddet hjemme "hadde ikke du begynt med vinyl igjen, tenkte du kunne få disse istedet for at jeg sender dem til loppemarkedet" ;D
God musikksmak han.. de Marillion-platene kan jeg godt kjøpe-- ;) Hvis de er i god stand..

JT
 

Morty

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
529
Antall liker
88
Torget vurderinger
7
[quote/]
........... Veldig bra. Synes ”besøks” piecen knyttet til Burmeister-testen var kostelig, slik jeg leste den. Humret godt der.
Mvh
Sniff
[/quote]

Nok et godt Fidelity!
Synes ideen med å ta inn Svenske og Danske skribenter i utgangspunktet er veldig god.
Det kan gjøre Fidelity til et skikkelig "Scandinavic Magazine".
Med tiden får vi kanskje en "second opinion" fra helt andre kanter enn den velkjente norske staben, og det kunne jo være (mer enn) litt interessant!

Har ikke lest hele bladet, men Burmestertesten var unektelig en "høydare", - veldig godt skrevet :). Særlig med tanke på hvor forskjellig lyden ble med alternative, presumptivt "top notch" kabler. Kremmervik burde virkelig smile her, selvom "besøks-piecen" knyttet til HiFi pushernes hjemmebesøk var enda bedre skrevet om enn ikke fullt så flatterende for gjestene. Ja, dette nærmer seg jo en dokumentert voldtekt. ;D ;D - Hvor er HiFi politiet? ;D

Men uhyre morsomt og nyansert skrevet var det.
Heia Fidelity!

Idé:
Synes Arne Christans liste over anvendte innspillinger var interessant. Hva om Fidelity kunne lage/utgi en slags testskive, med et godt utvalg av disse låtene for salg. Om skribentene ble litt flinkere til å oppgi de anvnedte låter ved en test, kunne de som kjøper CD'n lettere sammenligne og følge testerne fra gang til gang. Litt á lá det Danske Fidelity, men dog ikke nye utgivelser for hvert blad.


Morty
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.866
Antall liker
10.700
Torget vurderinger
10
"Kremmervik".....den var god. Det skal han ha, han er vel den eneste frittstående hifi forhandleren i Norge som har blitt sånn passe rik. Han er en dyktig forretningsmann. Både lokaler og markedsføring holder høy standard. Men OHFS er vel ikke kjent for hjemlån eller bytte av produkter hvis man ikke blir fornøyd osv slik som mange av de andre kjente og kjære frittstående. Det er vel en utfordring å balansere ekstraordinær kundeservice mot bussiness og bunnlinje.

Denne tråden ble veldig OT ::)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Hadde gledet meg på nytt Fidelity til påske, men bladet var ikke i hyllene hverken i Trondheim eller i Steinkjer.
Må vel begynne å abonere igjen ja....

Ja ja, noe å glede seg til over påske hvertfall.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.937
Antall liker
754
Milenko skrev:
Hadde gledet meg på nytt Fidelity til påske, men bladet var ikke i hyllene hverken i Trondheim eller i Steinkjer.
Må vel begynne å abonere igjen ja....

Ja ja, noe å glede seg til over påske hvertfall.
Jeg kjøpte #44 i Trondheim på mandag (bruker å komme på mandager). Tror det er litt avhengig av hvilke kiosker du besøker.

Har ikke rukket å lese det enda, men ser lovende ut.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Mandag er kur dag, så jeg var på alle i nærområdet på sykehuset, men nei ingen av de tre hadde bladet.
Ble sikkert lagt ut til salg på ettermiddagen.....
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.287
Antall liker
11.097
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Milenko skrev:
Hadde gledet meg på nytt Fidelity til påske, men bladet var ikke i hyllene hverken i Trondheim eller i Steinkjer.
Må vel begynne å abonere igjen ja....
Ja ja, noe å glede seg til over påske hvertfall.
Det har vært det samme her i Stavanger, bare 43 i hyllene til nå. Nytt siste forsøk i dag.
Dagen Påsken er ikke helt den samme uten...
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.155
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
44 nummer og vært problemer med forsendelser/narvesen/logistikk etc. hver eneste gang.
Mye uheldige omstendigheter.
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.896
Antall liker
13.954
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
bambadoo skrev:
44 nummer og vært problemer med forsendelser/narvesen/logistikk etc. hver eneste gang.
Mye uheldige omstendigheter.
Jeg vet ikke helt hva du vil fortelle med dette innlegget, og har egentlig som mål å ligge unna disse trådene, men svarer litt likevel.

Problemer hver eneste gang. Ingen stor nyhet går jeg ut fra?
Poenget er hvilket servicenivå man skal legge seg på, og kan betale for.
Jeg tror ikke (har egentlig ikke peiling på detaljene rundt) at avtalen med Posten sier noe om garantert fremføringstid og 100% leveringspresisjon. Hadde man sendt alle blader som postpakker med full track'n'trace så hadde det muligens vært litt bedre.
Kanskje som rekommandert? Eller ideelt sett levert med kurér?

Nå vet jeg heller ikke hvor mange abonnenter bladet har (faen ikke mye jeg vet, når jeg tenker meg om..) men la oss si et tall på 3000 abonnenter for å gjøre matematikken enkel.
Dersom 9 av disse 3000 får bladet levert senere enn 5 dager etter det forlot Alfaset (Postens hovedterminal) så ville man hatt en leveringsgrad på 99,7 %.
Dette er nok i meste laget å forvente seg med brevtransporten til Posten, ekspress over natt hadde vært mer der kanskje...
Jeg vil tro at en leveringsgrad på ca 97% er det høyeste man optimistisk sett kan tenke på.
Da vil 90 abonnenter få bladet for sent levert. Av disse vil nok de aller fleste få bladet et par dager senere, mens noen vil oppleve reelle forsinkelser ut over det. Merkelapp som faller av, postmann som roter bort bladet i bilen... Mange ting som kan skje.

Vi (altså dagjobben) leverer ut ca 1500-2000 kolli pr uke fra sentrallager. Alt fra små postpakker til større partilaster.
Av disse skjer det alltid noen avvik, vår styrke er i så måte at vi har full track'n'trace og kan fortelle kundene når varene blir levert dersom de er forsinket. Dette koster selvsagt. Selv om vi sender betydelig mye mer utgående gods enn Fidelity, så er vår pris på en postpakke på ett kilo ikke så langt unna hva abonnentene betaler for ett nummer av Fidelity.

Dersom det er grunn til å tro at Fidelity leveres veldig mye saktere til mottaker enn Autofil, Hjemmet, Jeger, Hjemmekino ... så bør man kanskje gjøre noe. Nå er det påskeferie, og kanskje kunne man satse på å male påskeegg istedet for fanden på veggen?
Jeg elsker statistikk og målinger, så dersom noen har en god ide til hvordan måle leveringspresisjonen på Fidelitys distribusjonsnett så er jeg lutter øre.

Håper folk ellers trives med innholdet i bladet og ønsker alle en riktig god påske!

Mvh
Rolf
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Bladet var nå iallefall i bergen i går. Koser meg glugg ihjel.:)
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Grunnen til at vi er så ivrige er jo pga at vi elsker bladet og helst vil ha det med en gang.
Så egentlig er det jo bare positivt ment :D
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.950
Antall liker
19.803
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Til skribentene i Fiderlity:

Når dere først er deltagere i debatten rundt deres eget blad( som vel av og til kan være en uheldig rolle-blanding?) må dere også tåle kritikk. For meg, og sikkert andre, er det egentlig totalt uinteressant HVORFOR bladet kommer forseint. Det samme er det med (bort)forklaringer. Det vi ønsker å høre, er hva dere tenker å gjøre med det?

Mvh
Lars Erik
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.896
Antall liker
13.954
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
lars_erik skrev:
Til skribentene i Fiderlity:
Når dere først er deltagere i debatten rundt deres eget blad( som vel av og til kan være en uheldig rolle-blanding?) må dere også tåle kritikk. For meg, og sikkert andre, er det egentlig totalt uinteressant HVORFOR bladet kommer forseint. Det samme er det med (bort)forklaringer. Det vi ønsker å høre, er hva dere tenker å gjøre med det?
Mvh
Lars Erik
Synes det er uheldig at du skriver uheldig rolle-blanding.... Begrunn gjerne dette istedet for å hinte i innlegg.
Forteller du hva som har vært uheldig, så er det mulig å gjøre noe med det.

Jeg jobber overhodet ikke med distribusjonen av bladet, og kan derfor ikke uttale meg om hva og hvorfor.
Det jeg forsøkte var å vise dere noen generelle aspekter ved distribusjon (som jeg jobber med til daglig), og at avvik alltid vil forekomme.
Dersom avvikene er større en målsetning, så må man jobbe for en forbedring.
Ikke vet jeg hva målsetning er, og ikke vet jeg om de abonnentene som skriver om avvik her i tråden forteller noe om hvor servicenivået ligger.

Dersom noen starter en avstemmings tråd med "når mottok du Fidelity?" så blir det mulig å lage litt statistikk.
Tar du jobben Lars-Erik? Jeg vil gjerne også ha med opplysninger om postnummeret til hver enkelt, så jeg kan kryss-sjekke dette for å se om det er spesielle områder Posten har problemer med.

Ellers må jeg jo si at jeg er glad for engasjementet til leserne.
Hadde engasjementet vært større angående bladets innhold, så ville det vært nyttig for å rette skrivingen i forhold til hva kundene ønsker.

Mvh
Rolf
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.950
Antall liker
19.803
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Er vel neppe min, eller andre sin jobb her på forumet å lage noen statistikk for dere. Rolleblandingen viser seg godt nå, når du reagerer på den måten du gjør på mitt innlegg, og kommer med litt flåsete bemerkninger. Vi er kunder av dere, og bør slippe å ha noen offentlig argumentasjon med dere.

Forøverig er bladet, som vanlig, veldig bra :D

Mvh
Lars Erik
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.896
Antall liker
13.954
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
lars_erik skrev:
Vi er kunder av dere, og bør slippe å ha noen offentlig argumentasjon med dere.
Ok. Jeg går tilbake til å hoilde meg unna Fidelity-tråder.
Tar gjerne imot både tips og kritikk på pm/mail.

Mvh
Rolf
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.950
Antall liker
19.803
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Roda, det gjør du som du vil med. Jeg mener ikke at hverken du eller Impulse trenger det, men dere kan ikke være både vanlige deltagere og samtidig føle at dere må forsvare en hver negativ yttring mot Fidelity.

Fidelity er et veldig bra blad som jeg kan bruke flere uker på å lese ordentlig igjennom. Tror vel de fleste her er enig med meg der. Er også veldig bra at dere er med og deler av deres fagkunnskap her på forumet.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.287
Antall liker
11.097
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Alt vel i vest. Slutt på all klaging. Beina på bordet. Fylle et glass. Fjernkontroll klar. Fidelity #44 ved siden. Klappe igjen Macbook. God påske.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg synes vi som abonnenter skal kreve at Fidelity kjøper posten, og ordner opp i rotet. Herregud! Dette er da vekslepenger for Skandinavias største High end-magasin. Hrrmff!

Edit: Og Narvesen!
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Fidelity kan ikke sammenlignes med publikasjoner som blir utgitt av de store forlagshusene. Både Hjemmet Mortensen og Aller har sine egne store distribusjonskanaler som har stor innflytelse på utvalget på Narvesen. Det finnes få store aktører, og de små er prisgitt endel faktorer som i praksis avgjøres av helt andre enn dem selv. Med den presise frekvensen magasiner som det jeg jobber for har så er det også mer forutsigbart. I det hele tatt har ikke Fidelity råd til samme infrastruktur som f.eks. vi har, men det er litt ille at det ikke er ute i alle butikkene enda. I alle fall hadde de det ikke i Haugesund på togstasjonen tirsdag ettermiddag. Så litt bedre infrastruktur bør det ikke være umulig for Fidelity å få hvis planleggingen er mulig å gjøre mer langsiktig. Skriver jeg, som egentlig ikke aner rekkevidden av de problemene til et så lite magasin er.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.588
Antall liker
27.759
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
lars_erik skrev:
Er vel neppe min, eller andre sin jobb her på forumet å lage noen statistikk for dere. Rolleblandingen viser seg godt nå, når du reagerer på den måten du gjør på mitt innlegg, og kommer med litt flåsete bemerkninger. Vi er kunder av dere, og bør slippe å ha noen offentlig argumentasjon med dere.

Forøverig er bladet, som vanlig, veldig bra :D

Mvh
Lars Erik
Iht. profilen din er du 40 år, lars_erik.

Er du sikker på det ?

mvh
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.950
Antall liker
19.803
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
tkr, forsto ikke helt det der, men er vel en god regel at man skal kunne diskutere fritt rundt en vare, som jo Fidelity er, uten at man opplever flåsete og negative kommentarer fra selger. Ingen stor sak, men opplever at Impulse holder proffesjonell avstand i slike diskusjoner. Det bør alle ansatte i bladet gjøre.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.588
Antall liker
27.759
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
lars_erik skrev:
tkr, forsto ikke helt det der, men er vel en god regel at man skal kunne diskutere fritt rundt en vare, som jo Fidelity er, uten at man opplever flåsete og negative kommentarer fra selger. Ingen stor sak, men opplever at Impulse holder proffesjonell avstand i slike diskusjoner. Det bør alle ansatte i bladet gjøre.
- Og hvordan har du kommet frem til at f.eks. RoDa er selger av Fidelity?
mvh
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.950
Antall liker
19.803
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Ikke selger, men skribent. Står i profilen hans. Altså ansatt, og da har jeg og andre kjøpere et kundeforhold til han.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.588
Antall liker
27.759
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
lars_erik skrev:
Ikke selger, men skribent. Står i profilen hans. Altså ansatt, og da har jeg og andre kjøpere et kundeforhold til han.

Tullprat.

Du har et kundeforhold til forlaget som utgir Fidelity.


mvh
 
Topp Bunn