Men hvorfor Lyngdorf CD? Mer epokegjørende er vel forsterkeren - med RoomPerfect?
Selvsagt tar man en tur innom og hilser på når vi kommmer så langtDu kommer en tur innom eller? Vi har et par gromme ting vi skulle hatt god lyd i ;-) Vi har også en haug med "ræl" (Finish er nedprioritert på en del her - så kom med bind for øya og blindestokk...) vi også skulle hatt lyd i, men der holder det nok med det vi har fra før...
Vidar
Fordi jeg er på jakt etter ny cd-spiller eller DAC.Men hvorfor Lyngdorf CD? Mer epokegjørende er vel forsterkeren - med RoomPerfect?
Ja, hvis du sier det, så er det sånn! ;DHeisann! Der kom Fidelity i postkassa, og selv om jeg er svært så inhabil, vil jeg hevde at dette nummeret ikke står tilbake for noe Vadseth har levert av tidligere magasiner!
Hi-fi'en er i full blomst, mine herrer!
Mvh
Håkon Rognlien
Hmm... i postkassa alt i dag? Høres lovende ut, selv om bladet ikke var i min. Da vil det i hvert fall ikke være splitternytt på messa neste helg, som mange har antydet/fryktet lenger opp i tråden.Heisann! Der kom Fidelity i postkassa, og selv om jeg er svært så inhabil, vil jeg hevde at dette nummeret ikke står tilbake for noe Vadseth har levert av tidligere magasiner!
Hi-fi'en er i full blomst, mine herrer!
Mvh
Håkon Rognlien
Hmmmm...skeptisk...Kan garantere at vi ikke har systemer for fordelsutsending til skribentene. Dette bladet ble levert av Posten Norge på helt ordinært vis, faktisk. Så jeg går nok ut fra at flere enn meg har fått det, gitt!
Litt frynsegoder kan dere vel ha? ;DKan garantere at vi ikke har systemer for fordelsutsending til skribentene. Dette bladet ble levert av Posten Norge på helt ordinært vis, faktisk.
Håkon
Frynsegodet er gleden av å få levere stoff til Norges soleklart beste hifi-magasin!!Litt frynsegoder kan dere vel ha? ;D
Selvsagt! Og stort bedre frynsegode enn det får man ikke.Frynsegodet er gleden av å få levere stoff til Norges soleklart beste hifi-magasin!!
Håkon
Ja, det blir jo automatisk det beste når det er det eneste.... I alle fall det eneste RENE hifibladet.Frynsegodet er gleden av å få levere stoff til Norges soleklart beste hifi-magasin!!
Håkon
Så du har kjøpt deg en EC4,7?Jeg fikk mitt for en time siden og det har allerede kostet meg snaue 7000,-...
(Fidelity har "garasjesalg" på side 97. Bl.a. to sett AW-180, ECD-1A, DP 8.0 DAC osv.)
Det har jeg vettu.Så du har kjøpt deg en EC4,7?
Nå har jo KV også prøvd seg på PJ-test, og for en PJ-entusiast har jeg forstått at det ikke akkurat var blant det beste han har skrevet, så der røk det argumentet ;DJa, det blir jo automatisk det beste når det er det eneste.... I alle fall det eneste RENE hifibladet.
Har faktisk vært i postkassen til Knut Vadseth og stjålet det eksemplaret av Fidelity som lå der i dag!Vel, da har jeg vært nede i postkassa og hentet siste nummer av Fidelity. Har ikke åpnet enda - gleder meg!
Offcourse.Sees?
Huff! Årets nedtur? Minst! ;DJeg er litt skuffet. Jeg synes det er best når Fidelity står og bygger forventninger i hyllene hos Narvesen en stund før det kommer i posten.
Nå bare dumpet det ned i kassa hjemme, før jeg fikk begynt å glede meg skikkelig..
![]()