Fidelity 23

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Men hvorfor Lyngdorf CD? Mer epokegjørende er vel forsterkeren - med RoomPerfect?

O

om.s

Gjest
Du kommer en tur innom eller? Vi har et par gromme ting vi skulle hatt god lyd i ;-) Vi har også en haug med "ræl" (Finish er nedprioritert på en del her - så kom med bind for øya og blindestokk...) vi også skulle hatt lyd i, men der holder det nok med det vi har fra før...

Vidar
Selvsagt tar man en tur innom og hilser på når vi kommmer så langt :) :D ...

mvh

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Antall liker
2
Men hvorfor Lyngdorf CD? Mer epokegjørende er vel forsterkeren - med RoomPerfect?
Fordi jeg er på jakt etter ny cd-spiller eller DAC.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.477
Torget vurderinger
2
Heisann! Der kom Fidelity i postkassa, og selv om jeg er svært så inhabil, vil jeg hevde at dette nummeret ikke står tilbake for noe Vadseth har levert av tidligere magasiner! :)
Hi-fi'en er i full blomst, mine herrer!

Mvh
Håkon Rognlien

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Heisann! Der kom Fidelity i postkassa, og selv om jeg er svært så inhabil, vil jeg hevde at dette nummeret ikke står tilbake for noe Vadseth har levert av tidligere magasiner! :)

Mvh
Håkon Rognlien
Ja, hvis du sier det, så er det sånn! ;D

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0

Mvh
Håkon Rognlien
Hmm... i postkassa alt i dag? Høres lovende ut, selv om bladet ikke var i min. Da vil det i hvert fall ikke være splitternytt på messa neste helg, som mange har antydet/fryktet lenger opp i tråden.

T

Thomas1

Gjest
Kanskje mr Rognlien får bladet før oss, er fordi det blir sendt ut til han før alle andre?

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Lukter "pre-release" av den, Håkon! ;D

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Antall liker
90
Jeg har heller ikke fått Fidelity nr. 23 i Posten. Derimot kom regningen for alle utsendelse i formiddag. Med 10 dagers betalingsfrist ;D
Men det betyr uansett at alle bladene er ekspedert og enten er i postkassa eller på vei og kommer mandag.

Ha en god helg :)
KV

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.477
Torget vurderinger
2
Kan garantere at vi ikke har systemer for fordelsutsending til skribentene. Dette bladet ble levert av Posten Norge på helt ordinært vis, faktisk. Så jeg går nok ut fra at flere enn meg har fått det, gitt! :)

Håkon

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
He, he...kommer vel i kassa på mandag tenker jeg.

T

Thomas1

Gjest
Kan garantere at vi ikke har systemer for fordelsutsending til skribentene. Dette bladet ble levert av Posten Norge på helt ordinært vis, faktisk. Så jeg går nok ut fra at flere enn meg har fått det, gitt!
Hmmmm...skeptisk... ;)

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Kan garantere at vi ikke har systemer for fordelsutsending til skribentene. Dette bladet ble levert av Posten Norge på helt ordinært vis, faktisk.

Håkon
Litt frynsegoder kan dere vel ha? ;D

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Frynsegodet er gleden av å få levere stoff til Norges soleklart beste hifi-magasin!! :D

Håkon
Selvsagt! Og stort bedre frynsegode enn det får man ikke. :)

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Frynsegodet er gleden av å få levere stoff til Norges soleklart beste hifi-magasin!! :D

Håkon
Ja, det blir jo automatisk det beste når det er det eneste.... I alle fall det eneste RENE hifibladet.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Vel, da har jeg vært nede i postkassa og hentet siste nummer av Fidelity. Har ikke åpnet enda - gleder meg!

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Antall liker
2
Jeg fikk mitt for en time siden og det har allerede kostet meg snaue 7000,-...
(Fidelity har "garasjesalg" på side 97. Bl.a. to sett AW-180, ECD-1A, DP 8.0 DAC osv.)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.613
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Fytti rakkern. Så de som mottar bladet tidligere enn andre får faktisk "forkjøps rett"?
Vel vel, godt jeg ikke er i beit for noe da... Som jeg vet om vel å merke.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Jeg fikk mitt for en time siden og det har allerede kostet meg snaue 7000,-...
(Fidelity har "garasjesalg" på side 97. Bl.a. to sett AW-180, ECD-1A, DP 8.0 DAC osv.)
Så du har kjøpt deg en EC4,7?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.963
Sted
Østfold
Ja, det blir jo automatisk det beste når det er det eneste.... I alle fall det eneste RENE hifibladet.
Nå har jo KV også prøvd seg på PJ-test, og for en PJ-entusiast har jeg forstått at det ikke akkurat var blant det beste han har skrevet, så der røk det argumentet ;D

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
1
Vel, da har jeg vært nede i postkassa og hentet siste nummer av Fidelity. Har ikke åpnet enda - gleder meg!
Har faktisk vært i postkassen til Knut Vadseth og stjålet det eksemplaret av Fidelity som lå der i dag!

Flott forside, dessverre ser det ut som om det er lite platespillerstoff i dette nummeret.

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Antall liker
90
Det vrimler av platespillere fra Teac Esoteric, Naim,Lyngdorf, Ayre,McIntosh,Marantz etc.;D
Vi kommer nok snart tilbake også med vinylvarianten.
Knut V ;)
PS
Og nå vet jeg hvem CBA er!
DS :D

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Antall liker
90
Hei,Thomas tvileren. Vi fikk ikke Mentor tidsnok, men den er nå hos RoDa. Og bladet kom altså før Horten-messa. Sees?
KV :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Og når vil vi trofaste Narvesenkunder få tilgang på blekka ?

T

Thomas1

Gjest
Var innom Nervøsen i dag for skøy, og de sa at de ikke ventet et nytt blad før uke 51?! Det nyeste sto IKKE i hyllene. Regner med at det kommer i løpet av uken.

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Jeg kjøpte bladet på veien hjem. Grunnet mangel på vinylstoff får dette nummeret en
. Neste nummer ser heller ikke lovende ut, men jeg lever i håpet at jeg en dag vil lese mer om platespillere, riaatrinn, pu-er og armer i Fidelity.

Nå som Ken Kessler slutter i Hifi News, kan Fidelity verve han. Jeg har hørt at han skriver godt nynorsk. ;)

Apropos til Esoteric-testen, men Hifi+ testet spilleren i nr 43 så Fidelity var ikke først i Europa.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg er litt skuffet. Jeg synes det er best når Fidelity står og bygger forventninger i hyllene hos Narvesen en stund før det kommer i posten.

Nå bare dumpet det ned i kassa hjemme, før jeg fikk begynt å glede meg skikkelig..

;)

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Jeg er litt skuffet. Jeg synes det er best når Fidelity står og bygger forventninger i hyllene hos Narvesen en stund før det kommer i posten.

Nå bare dumpet det ned i kassa hjemme, før jeg fikk begynt å glede meg skikkelig..

;)
Huff! Årets nedtur? Minst! ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Noe må vi jo kjefte for? Vi kan jo ikke la dem tro at vi er fornøyde?

;D

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.814
Torget vurderinger
49
Jeg fikk mitt eksemplar i dag .

Siden jeg ikke går rundt med abstinenser og venter ved postkassen på Fidelity er det alltid positivt når det dukker opp :)

Noen som vet noe om den Dali cd'en det var snakk om inni bladet ,kan denne kjøpes på klubben?

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Antall liker
136
Fikk mitt i postkassa i dag, skal på ferie i 14 dager så lesestoffet er reddet ;D ;D ;D

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Har ikke fått mitt enda men overlever vel et par dager til... Håper på mer vinylstoff neste gang! :)

Topp Bunn