Nei, ikke enda.Testet noe ifra kaffa ?
Be dem og få på nye stickers, Aukras mørkeste mørkbrente Espresso Edition !!Nei, ikke enda.
Ikke sikkert hvor populært "Oslo mørkbrent" og "Østmarka Espresso" blir i Distriktsnorge.![]()
Hva type maskin har du ? L.M ?Brew-by weight - dere som bruker en sånn. Hvor mye har det for seg?
Den siste Udinese liker jeg faktisk veldig etter å ha hatt noen shot av den.@slartibartfast men nærmer du deg en kaffe du vil satse på til kafeen ?
Nede til venstre der? Det er Ceado kverna..Er det en Niche jeg ser foten av?
Når jeg kjøpte vekta så var det mest for nysgjerrigheten og at det kunne være kjekt å ha, etter å ha hatt den en stund så ville jeg ikke vært foruten. Det gir en stor kontroll på alt man lager med veldig lite avvik fra kopp til kopp. Med single doser kvern så har jeg kontroll på hver eneste bønne, med BBW vekta så har jeg kontroll på mengde vann så det er veldig enkelt å prøve seg frem til hvordan man liker de forskjellige kaffene. Justeringen er en lek i appen. Og hvis man en dag vil lage i blinde på gamle måten så er det bare å ikke skru på vekta.Brew-by weight - dere som bruker en sånn. Hvor mye har det for seg?
Jeg husker jo ikke engang hvilken av de to modellene jeg har. Men kjøpte den ny i august i fjor. Skal sjekke ut kompabiliteten og vurdere...Når jeg kjøpte vekta så var det mest for nysgjerrigheten og at det kunne være kjekt å ha, etter å ha hatt den en stund så ville jeg ikke vært foruten. Det gir en stor kontroll på alt man lager med veldig lite avvik fra kopp til kopp. Med single doser kvern så har jeg kontroll på hver eneste bønne, med BBW vekta så har jeg kontroll på mengde vann så det er veldig enkelt å prøve seg frem til hvordan man liker de forskjellige kaffene. Justeringen er en lek i appen. Og hvis man en dag vil lage i blinde på gamle måten så er det bare å ikke skru på vekta.
Jeg bruker den på en LM Linea Mini, usikker på om GS3 er kompatibel, hvilken utgave har du?
Send dem en forespørselHer er det service! Takk!
Første kopp ut her nå, enig dine uttalelser!! Blir og eksperimentere bittelitt på kverning, så enn ser hvor landet ligger.Veldig bra denne her også. Mørk, kraftig, rund og fyldig. Veldig lite syre.
Mega crema.
Vis vedlegget 1120605
Vis vedlegget 1120606
Det er faktisk skikkelig tøfft og se at kaffestasjon din bærer preg av skikkelig bruk !!Ny tiltet stand for Eureka XL med justerbar "podie for mottakskopp". Ser kulere ut når den er tiltet, men for zero retention har den lite å si.
Belgen gjør at det blir opprettholt.
Vis vedlegget 1126230
Vis vedlegget 1126231
Vi pynter vell ikke på bilder før vi legger det ut på nett, for å fremstå som om at alt er perfekt hele tiden. Det ville jo skape en kunstig fremstilling av hvordan en kaffebar ser ut under drift. (her skulle det vært en smiley, men de er grået ut og får ikke lagt det til)Det er faktisk skikkelig tøfft og se at kaffestasjon din bærer preg av skikkelig bruk !!