|
Det er min dårlige samvittighet. Tenkte jeg skulle vist han noen små fremskritt i Horten..........bambadoo skrev:Og for LarsAudiomix skrev:Jeg er litt opptatt med noen småting for Leif![]()
![]()
Absolutt.65finger skrev:Border Patrol utstyr har grusomt høy siklefaktor
Jeg har faktisk vurdert en tur over. Skulle vært hos JanOlav en tur i samme slengen.Erland skrev:ikke rør men like man vinyl, så tåler man denne - Jan jeg var på "the garden" å kjøpte en ny 180g "Brothers in arms" i dag tilfelle du skulle dukke opp -den gamle originale var så j..... knitrete
Høøø....har nesten ikke plass til mer jeg. 8)TAS skrev:Flotte stemnings bilder, kjør på Erland...folket vil ha mer BP!![]()
Det trenger han absolutt ikkeBHO skrev:Hva f... skal du med ny linse? :![]()
![]()
Har du en hårføner som ikke brukes lengerErland skrev:Mistenker overslag i en kondis? -altså som LMC antydet - komponentfeil.
Men vanskelig å avsløre når det er så sjelden og sporadisk. Fungerer veldig bra ellers-
Får vel bare begynne å kjøpe filmkondiser litt og litt.
Ikke min heller, før jeg hørte "money for nothing" fra Khorn med tungt rørpower i ryggen.JanR skrev:Ikke mitt favo Dire Straits album men det er helt ok
/jan
Skal jaggu finne fram skiva i kveld og prøve igjenErland skrev:Ikke min heller, før jeg hørte "money for nothing" fra Khorn med tungt rørpower i ryggen.JanR skrev:Ikke mitt favo Dire Straits album men det er helt ok
/jan
Med en rask nok bassdriver (og det er jo ikke noe problem Jan) og forsterkere som kan kontrollere dem, er dette rett og slett oppsiktsvekkende.JanR skrev:Skal jaggu finne fram skiva i kveld og prøve igjenErland skrev:Ikke min heller, før jeg hørte "money for nothing" fra Khorn med tungt rørpower i ryggen.JanR skrev:Ikke mitt favo Dire Straits album men det er helt ok
/jan
Kan jo være at jeg blir overrsaket.
/jan
Hmm, lagt fram så vi ikke glemmer å høre igjennom de etterpårolfozzy skrev:Flotte greier du har, Erland. Veldig fint.
Første låten på side 2 er ok.
På den Dire Straits plata mener jeg.
Kanskje finne fram Metallica 180 gram 45 rpm skivene.Erland skrev:Med en rask nok bassdriver (og det er jo ikke noe problem Jan) og forsterkere som kan kontrollere dem, er dette rett og slett oppsiktsvekkende.JanR skrev:Skal jaggu finne fram skiva i kveld og prøve igjenErland skrev:Ikke min heller, før jeg hørte "money for nothing" fra Khorn med tungt rørpower i ryggen.JanR skrev:Ikke mitt favo Dire Straits album men det er helt ok
/jan
Kan jo være at jeg blir overrsaket.
/jan
Har hatt, spilt og hørt denne plata opp gjennom årene, men dette er en ny opplevelse. Ikke noe stor lydmessig forbedring på "Back to Black 180g" men den jeg hadde her, var så irriterende småripete.