- Ble medlem
- 10.04.2003
- Antall liker
- 6
Micron spiller like fint som utseendet tilsier....
\m/Erland skrev:Og det svinger SYKT av denne i kveld.......
Denne vinylplata har alt annet enn 70-talls lyd......
nede til høyre er et en ting som forteller meg at her skulle jeg ha vært..... fy faen, en av de beste live platene ever...Erland skrev:Ja, takk for hyggelig besøk BHO. Alltid trivelig med besøk av folk med samme hobby, og når interessen til de grader er sammenfallende mtp utstyr er ekstra interessant.
Nå var det ikke bare BHO som kom på besøk. Han hadde med seg litt utstyr også:
yeesss.......that's it.. fy faen, dette er det driv over Erland !- dette må jeg få oppleve på oppsettet ditt, noe sier meg at en del av musikksmaken din faller nær hjærte mittErland skrev:Denne mener du......ja det er driv over den...
Du er selvfølglig alltid velkommen.JanR skrev:Utrolig velbygd,ser knallbra ut og ikke minst spiller bra.
Jeg må bare bortom og høre mer.
Ble desverre ikke så mye tid til musikk i går :-\
Imponert Erland,bilder kan ikke fortelle hvor bra det egentlig ser ut.
/jan
grats, erland.Erland skrev:Så har de kommet......
LMC bruker uttrykket KINGTONE om disse rørene. Det uttrykket synes jeg sier det meste.
www.upgradeaudio.com har nå slike rør på lager, så det er ikke mye å vente på....
Det er ny-produserte WE300B, hvor hvert rør kommer med eget nummerert garatikort som returneres til Western Electric.joaquin skrev:grats, erland.
er det nos we, eller nyproduserte?
Har hørt mye forskjellig.joaquin skrev:ok, høres bra ut.
ryktene gikk en stund om at nyproduserte we ikke var av god gammel klasse, men dette gjaldt sikkert rørene som ble laget før de fikk skikk på utstyret sitt igjen.
jeg har kun hatt "nye" we innom her, men har ikke peiling på når de ble tilvirket.
sannsynligvis var disse dårligere enn de du har fått tak i nå.
hadde vært moro å høre nos-we en gang.
lurer på om ikke lmc bruker noen sånne.
Tror ikke noen WE levert med sertifikat er dårlige. Det er vel mer snakk om at kvalitetskontrollen avdekket så mange eksemplarer med avvik at man ikke lenger kan opprettholde kosteffektiv produksjon. Da må tiltak gjøres for å redusere antall produserte enheter med feil.joaquin skrev:jeg har kun hatt "nye" we innom her, men har ikke peiling på når de ble tilvirket.
ps! jeg skal ned til tønsberg til helgen. er du i sandefjord for tiden?
kult, jeg satser på å ta en tur enten lørdag ettermiddag eller søndag formiddag.Erland skrev:Tror ikke noen WE levert med sertifikat er dårlige. Det er vel mer snakk om at kvalitetskontrollen avdekket så mange eksemplarer med avvik at man ikke lenger kan opprettholde kosteffektiv produksjon. Da må tiltak gjøres for å redusere antall produserte enheter med feil.joaquin skrev:jeg har kun hatt "nye" we innom her, men har ikke peiling på når de ble tilvirket.
ps! jeg skal ned til tønsberg til helgen. er du i sandefjord for tiden?
Ja jeg er i Sandefjord. Bare hyggelig om du har anledning til å stikke innom. CDspilleren er solgt og blir hentet i morgen, om du "orker" å høre vinyl ;D går det greit.
Har ikke loddet inn de justeringspotene i Strathclyde-forsterken ennå. Skal jeg bytte dem, slik at du kan låne den?
E