Eg har ID5, 22 modellMen jeg kjenner en som har en id4 og ingen OTA.. er dette en godt gjemt funksjon? Ser ikke bort fra den vanlige pløsefingeren…
Eg har ID5, 22 modellMen jeg kjenner en som har en id4 og ingen OTA.. er dette en godt gjemt funksjon? Ser ikke bort fra den vanlige pløsefingeren…
Da lukter det kanskje pølsefingre hos eieren av ID4, jeg får ta en terapeutisk spørsmåls sjekk…Eg har ID5, 22 modell
Og Tesla kom en gang fra hva?Det er selvsagt ingen krise for BYD som kommer fra intet.
Lurer på hvem som er ekspert her inne.Antar ekspertpanelet her inne vil forklare Volvo at lidar er et må-ha og alt annet er svindel.
![]()
Nå får norske kunder 18.000 kr i erstatning
Volvo avslutter samarbeidet med Luminar om den revolusjonerende lidarteknologien. Nå får alle norske kunder utbetalt 18.000 kroner i erstatning.www.motor.no
Tesla vil gjerne tilby selvkjøring dem, men det er ikke dem det står på… Nå babler diverse myndigheter om at FSDs er farlig siden du kan stille inn en positiv offset på hastigheten.Har tesla utbetalt noe til norske kunder for selvkjøring som aldri har fungert og som man betalte ekstra for?
Jo, det er produsenten det går på! Andre merker har allerede fått godkjenning i Norge. Men der henger også tesla etter, de tror at de bare kan skyve alt av ansvar over på forbruker… Da er det ikke pr. def. Selvkjøring.Tesla vil gjerne tilby selvkjøring dem, men det er ikke dem det står på.
Nå var det lidar som Tesla ble stemplet som svindlere og whatnot for å fjerne som var tema.Jo men man har betalt for noe man ikke får brukt. Rederlig av volvo og råttent av tesla.
At man ikke skal få sette en eneste km over grensen som selvkjøring regnet jeg nesten med ville komme. Og fy faen så kjipt det blir langs veien da, kommer til å bli mye stygge forbikjøringer
Problemet er jo at det er speedometeret som gir farten, så 80 km/t betyr 80 km/t i følge speedometeret, og da kan fort den faktiske farten være 75 km/t. Så hvis du ikke kan sette farten over det speedometeret viser kjører du under fartsgrensen (det er vel ingen biler der speedometeret viser mindre enn den reelle farten?)I flg våre trafikkregler så er det ikke noen omstendigheter som tilsier at man burde (eller kan) ligge noe over fartsgrensen. Så der har myndighetene sitt på det knusktørre.
Hvilken hjemmelader er den absolutt billigste? Trenger ingenting fancy eller høy effekt.Hvilken hjemmelader er greiest for 230v?
Jeg har sjekket mot en app på telefonen. Funker flott. Har satt fartsholder til 82 km/t og da viser det 80 hver gang jeg passerer en automatisk fartssjekker. Det eneste som er irriterende er at bilen da piper fordi jeg kjører for fort i henhold til speedometret. Heldigvis er det lett å slå av dette varselet.Når jeg kjører bil så er speedometeret det eneste som viser meg hvilken fart jeg har og dermed også det jeg må rette meg etter. Jeg har ingen mulighet til å etterprøve det.
(Jada, jeg kan få tak i en GPS og jeg kan ta tiden på en oppmålt distanse og regne meg frem til hastighetene)
Det er utrolig og uforståelig at faktisk hastighet med dagens teknologier ikke er å finne på et lettlest instrument i bil. Er det uvilje eller noe annet ??Når jeg kjører bil så er speedometeret det eneste som viser meg hvilken fart jeg har og dermed også det jeg må rette meg etter. Jeg har ingen mulighet til å etterprøve det.
(Jada, jeg kan få tak i en GPS og jeg kan ta tiden på en oppmålt distanse og regne meg frem til hastighetene)
Manglende kunnskap, rett og slettDet er utrolig og uforståelig at faktisk hastighet med dagens teknologier ikke er å finne på et lettlest instrument i bil. Er det uvilje eller noe annet ??
Nei, det er gps-signal som brukesProblemet er jo at det er speedometeret som gir farten, så 80 km/t betyr 80 km/t i følge speedometeret, og da kan fort den faktiske farten være 75 km/t.
Min bil er 3 år gammel. Den bruker ikke GPS på speedometeret. Kanskje de har begynt å gjøre det på nyere bilerNei, det er gps-signal som brukes