- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 12.278
Gøy med AI....Teslas adaptive cruisekontroll med lane-assist og fantombremsing forsøker seg. Denne gangen i revers:
Gøy med AI....Teslas adaptive cruisekontroll med lane-assist og fantombremsing forsøker seg. Denne gangen i revers:
Om du synest dette i heile teke er noko i nærleiken av ei utfordring er det berre å levera inn sertifikatet.Teslas adaptive cruisekontroll med lane-assist og fantombremsing forsøker seg. Denne gangen i revers:
Det er kjøperen som får alle problemene;^^ Eg er temmeleg grøn på forbrukarjus, men korleis er det med bilar med garanti der reservedelar ikkje er å oppdriva, og forhandlar anten sluttar å føra merket eller trekkjer seg heilt ut (dersom dei går utanom det etablerte nettverket, slik Tesla gjer)?
Den garantien må vel stå, likevel, og stilla forhandlarane i ei slags klemme? Eg reknar vel med det finst forsikringar, men dei må jo verta dyre?
Mjo. Minner for så vidt om motoren på vår fossil-VW, der verkstaden (då Møller-protesjé) nekta for at det monstrøse oljeforbruket var eit symptom på noko som helst før alle sjansar for å få det reparert var ute. Enda opp med å betala for motorbyte sjølv.dette kan gjenta seg i lengre tid, en kamerat holdt på sånn i 6 mnd med sin elJag..
Den kinesiske produsenten og den norske bilselgeren..
Kven står då att som motpart for garantikrava?
Trolig ikke noe større problem, da det er produsenten som går ut med fabrikkgaranti. Men, det kan bli en del ekstra "hassel". Værre er det om produsenten legger inn årene, og det kan fort skje i mylderet av Kinesiske produsenter. Det er jo ikke bare hipp-hurra i Kinesisk bilindustri heller, med et par hundre ulike produsenter. Det er ventet at mange av de vil legge inn årene.Spørsmålet mitt var kva som skjer med dei lova garantiane dersom forhandlar og/eller importør bestemmer seg for at Noreg ikkje var ein attraktiv marknad.
Ta eit kinesisk merke som Dongfeng, til dømes. No er ikkje Box like «gamechanger» som det såg ut for halvanna år sidan, men framleis ein billig bil. Dei lovar fem år (eller 150,000 km) garanti. Kva skjer med denne dersom Dongfeng i morgon finn ut at, næh, å konkurrera på den norske marknaden kostar meir enn det smakar, vi legg ned salet.
Kven står då att som motpart for garantikrava?
Den norske selgeren/importøren får normalt dekket både deler, landed cost og fulle timer av produsenten. Så de stiller seg neppe uvillig til å utføre garantijobber.Den kinesiske produsenten og den norske bilselgeren
Så kan man jo prøve å saksøke bilselgeren, som slår seg konkurs, og gjøre gjeldende kravet i Kmot den kinesiske leverandøren
Når ein kjøper bruktbil, er (var?) det gjerne spesialiserte instansar som leverer tenesta «bruktbil-garanti» (med høve til å kjøpa lengre periode om ein er litt engsteleg). Lurer på om eg også ha hatt slikt på forsikringa mi (av typen "drivlinje er forsikra opp til bilen er ti år").Her må overformyderiet ta på seg sitt ansvar. Opprette et garantifond bilprodusenter og bilforhandlere plikter forskuterer noen milliarder til. Som da hjelper forbruker når bilmerket/forhandler snubler.
Jo, eg skjøna at det var spøkefullt, men det går jo samtidig til kjernen av det @Voff spora an til.Nå var mitt innlegg ment spøkefult. Vi ønsker oss ikke der husbygging har havnet med finansbransjen gjennom forsikringsselskaper og banker har ordnet seg slik at dem har minimal risiko med ditto kostnader for husbygger. Pusse opp et enkelt bad i lav standard koster jo i dag samme som en bil.