Helt klart, men vekta er nesten det eneste negative med el-bil som jeg ser det.Joda, men batterier veier nå det de veier.
Helt klart, men vekta er nesten det eneste negative med el-bil som jeg ser det.Joda, men batterier veier nå det de veier.
Trodde de hadde sluttet å selge den dingsen der.Kan også bekrefte kjøreglede med 1020HK og 0-100 på 2,6 sekunder via yokerattet:
Vis vedlegget 1154330
2JSom demobilen av i3 som BMW viste for en stund siden? Med 4 motorer og vifter som suger bilen ned på veien? Som Chapparal 2D?
Modell s og X har ikke vært mulig å bestille i flere måneder i påvente av ny oppgradert versjonTrodde de hadde sluttet å selge den dingsen der.
m.bild.de
VW-gruppen mangler 11 milliarder euro for å holde det gående i 2026.
… og den lista er vel berre delvis, også, sjølv om eg har inntrykk av at Bentley og Lamborgini er semi-autonome.„Wir müssen uns grundlegend mit der Aufstellung von Volkswagen befassen“, sagt ein Top-Manager. Der Konzern sei mit seinen vielen Marken (VW, Porsche, Audi, Seat, Škoda, Traton) zu komplex. Zudem würde etwa bei Entwicklungen an zu vielen Stellen parallel gearbeitet. „Wir müssen da schlanker werden“, heißt es im Umfeld des Vorstandes.
Bilsalget frem til nå i år har vel vært ganske begredelig, og kampanjene har vært mange. Så spratt det opp etter avgiftsnyheten kom. Hvordan tror man bilsalget blir til neste år, med 25% dyrere biler....?Siden mva blir innført fra 300 knok så vurderer jeg sterkt å fremskynde kjøp av ny bil. En sliten i-Miev skal byttes ut etter 11 år.
Ja, de som synes el-biler ikke bråker nok forventer vel (enda) mer «kjøreglede».![]()
investors.polestar.com
Tull og tøv!Mange av de kinesiske merkene kommer til å forsvinne. Jeg tror Polestar er en av dem. Hvor mange merker kan egentlig Geely fortsette å produsere/vedlikeholde? Jeg er jammen ikke så veldig sikker på Volvo heller.
Mange av de kinesiske merkene kommer til å forsvinne. Jeg tror Polestar er en av dem. Hvor mange merker kan egentlig Geely fortsette å produsere/vedlikeholde? Jeg er jammen ikke så veldig sikker på Volvo heller.