Det er jo en litt merkelig sak å mene at det er bilprodusentene som styrer og avgjør hva forbrukerne ønsker å kjøpe i ulike land 
 .
Men, det føyer seg jo inn i rekken av en god del usammenhengende fra vant-til-vant argumentasjon her.
Norge er jo i en særstilling hva gjelder el-bil andel - og det er tilnærmet ene og alene de sterke kjøps- og bruksincentivene - som også har dratt med seg en ladeinfrastruktur vesentlig mer utbygget enn i resten av europa.
Og - finnes det noe som trigger ola-dunk mer enn "billig" - på generelt grunnlag? Nope - er det "billig" så kastes alle andre prinsipper elegant til side.
Samtidig er det jo litt interessant å se hva BMW og Toyota får ut av Hydrogen-løsningen de jobber med.
	
		
			
		
		
	
								Men, det føyer seg jo inn i rekken av en god del usammenhengende fra vant-til-vant argumentasjon her.
Norge er jo i en særstilling hva gjelder el-bil andel - og det er tilnærmet ene og alene de sterke kjøps- og bruksincentivene - som også har dratt med seg en ladeinfrastruktur vesentlig mer utbygget enn i resten av europa.
Og - finnes det noe som trigger ola-dunk mer enn "billig" - på generelt grunnlag? Nope - er det "billig" så kastes alle andre prinsipper elegant til side.
Samtidig er det jo litt interessant å se hva BMW og Toyota får ut av Hydrogen-løsningen de jobber med.

				

