Selvsagt. Jeg er veldig flink. Jeg ville helt sikkert vunnet reality-julekalenderen 'Rampenissen' om jeg hadde vært med der.Ah....det var faktisk interessant. Takker for link, det understøtter nok ditt poeng mere enn mitt.
Selvsagt. Jeg er veldig flink. Jeg ville helt sikkert vunnet reality-julekalenderen 'Rampenissen' om jeg hadde vært med der.Ah....det var faktisk interessant. Takker for link, det understøtter nok ditt poeng mere enn mitt.
Ja, akkurat DETTE anlegget sender strøm til Tesla ladeplasser på Rygge og i Vestby, + 2 av 8 Mer-ladeplasser i Ås.
Hadde ikke alle oss, som sitter å ser på, gjort det? Ingen av oss hadde vært sååååå lettlurte, neida.....Selvsagt. Jeg er veldig flink. Jeg ville helt sikkert vunnet reality-julekalenderen 'Rampenissen' om jeg hadde vært med der.![]()
Ja tjekkerne sitter vel fast i fordommene som nordmenn inkl meg selv gjorde tidligere. Forrige uke snakket jeg med kroatere og dem forstår heller ikke konseptet hjemmelading eller at batterier idag varer bilen ut.Ikke nå, men til sommeren kjører jeg kanskje nedover. Min sønn som bodde her har flyttet til Tokyo, så behovet for å dra hit er blitt mindre. Laderen på min parkeringsplass her nede har jeg ordnet selv, jeg ser ikke så mange andre ladere i nærheten. Dette er en AC-lader som bruker en del timer på å fylle opp bilen. Max 16A tror jeg. For 3 år siden ble jeg advart mot å ha elbil, da lademulighetene var dårlige. Hvordan det er nå vet jeg ikke - finner det sikkert ut til sommeren.
Uansett - å se 11 elbiler på en hel dag i en by med ca 3 mill innbyggere (når man tar med nærmeste omegn) er jo ikke akkurat imponerende.
Ja, det er vel bare fordommer og ikke politiske insentiver, infrastruktur og alle de greiene som har med alt annet enn den enkelte bil som er årsaken. Det tror jeg nok ikke.tjekkerne sitter vel fast i fordommene