Joda, det blir "dessverre" monoblokker. Klarer rett og slett ikke å bygge effektforsterkere små, samtidig som jeg prøver å optimalisere plassering, ledningsføring etc. De er ikke speilvendte engang. Men, de blir nå betydelig mindre enn de forrige.
Tenker at de kan passe til et par små Falcon Acoustics F50, men har et par Audio Note AN-E kit også. Om det skulle vise seg at de er bedre enn 300B forsterkerne mine så demonterer jeg sistnevnte. Tviler vel på det, men hvem vet. Ikke alltid prisen som avgjør. Blir mine siste effektforsterkere uansett (hvis de ikke eksploderer da). Synes forforsterkere er betydelig mer interessante. Det er oftest der magien skapes.
Kan jo forøvrig legge til at når jeg driver og tester forforsterkere for støy og slikt så bruker jeg bl.a. hodetelefonforsterkere og en gammel NAD L40 integrert forsterker. Har kjørt en stund med Shindo Aurieges L kopien MELLOM (!) DAC og den integrerte forsterkeren. Altså et ekstra unødvendig ledd. Det er bare det at lyden er betydelig og da mener jeg betydelig bedre med dette ekstra leddet enn uten. Det handler ikke om at lyden blir varmere, mer farget og mindre detaljert. Tvert i mot. Den blir klarere og bedre på alle parametre. Musikaliteten øker også tilsvarende. Et mysterium som jeg neppe kommer til å forstå , men som ihvertfall er svært interessant. Får si som Ebenzer Scrooge. Passive forforsterkere. Humbug.