Hva er det du har, og pris?
Kortversjonen er Electrocompaniet AW180 (strømforsyningen til 250w) og EC-4 i larvikitt, to ekstra sorte frontplater, EC balanserte kabler + EC strømkabler.
Settet ble opprinnelig laget til sjefen for HiFi-klubben i Ålesund, med forsterket strømforsyning (de laget en del av disse på den tiden). Da jeg skulle levere dem på service til ECS Holding på Skårer ved Thomas Abrahamsen (sønnen til Per) i 2016 greide jeg å få en skade nederst i hjørnet på den ene steinfronten, som Thomas A fikset som best han kunne. Ikke lett å se på litt avstand og jeg har ikke gjort noe mer med det. Men ja skaden er der, og derfor skaffet jeg et par ekstra EC fronter just in case jeg en dag skulle selge (måtte importere fra USA, og det var
ikke gratis..).
Fun fact: Thomas A nevnte at monoblokkene ble satt sammen da han jobbet på "samlebåndet", slik at han regnet med at han kunne ha vært med på å sette dem sammen. Jeg hadde for øvrig alle tre på sjekk på Electrocompaniet på Tau nå i november, og svaret fra EC Support Team ble: "Da har alle 3 enhetene blitt sjekket. Vi fant ingen feil, kun minimalt med dårlig kontakt i ec4. Det er dessverre lite vi kan gjøre med det uten å demontere hele bryteren, men kontaktspray hjelper i en periode. Vi fakturerer for 3 x service- undersøkelse, dvs 875,-kr per enhet som antydet 15.08". Men da "dårlig kontakt" kun gjaldt den ene inngangen lot jeg det bare være.