Vedlegg
-
145.4 KB Visninger: 195
|
Ser bra ut! Hvordan vil du beskrive hvordan det lÄter?
Jeg har kjÞpt "blindt" denne gangen, utslagsgivende som vekket interessen er omtale, design, at det er norsk, og etter prat med en dealer som etterhvert kjenner smaken min bestemte jeg meg for Ä bestille ett settKjetil-A: handler du relativt 'blindt' eller fikk du hÞrt en del pÄ settet fÞrst? Hva var utslagsgivende for din del?
Det stÄr noe om det i denne trÄden her: https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/ec-4-ever-electrocompaniets-venner.13156/post-3167612Hva er gjort med 250 R de siste Ärene ?
Hvordan mÄler den seg med andre merker av samme kaliber hvis du gir den en god pree ?
Det er jo en solid sak.
Bilder?Fikk hentet meg et par esker idag![]()
Flere bilder og inntrykk kommerBilder?
Den har ingen brum what so ever, helt stilleFlott beskrivelse! Er det noe brum fra forsterkeren? Tenker her pÄ hÞrbar brum fra trafoen inni apparatet, ikke fra hÞyttalerne. Har lest et par steder at det er noe trafobrum fra dette effekttrinnet.
Hvordan synes du Lynx Hilo lÄter i forhold til en R2R DAC?Vis vedlegget 997024
Min fulle EC-rigg gir meg eierglede hver eneste dag. Jukser litt med en Lynx Hilo ADC/DAC ellers EC. DP kommentarene i en vennetrÄd for EC er strengt tatt veldig unÞdvendig. I DP-trÄden derimot....
Lukter det kanskje hifi-messa i MĂŒnchen her? Jeg drar ned dit, sĂ„ dette kan jeg sjekke.Forforsterkeren blir Ă„ hete noe sĂ„ ukomplisert som EC 5.0 og skal i fĂžlge det store internett dukke opp 16.mai.
Analog konstruksjon.
Den er svÊr. Trodde den var smalere da jeg sÄ de fÞrste bildene....
kke hva jeg hadde forventet, med tanke pÄ utseende, (stÞrrelse!) pÄ en forforsterker- Men, den ser i det minste veldig seriÞs ut!
Bredde er 47 cm, bekreftet av EC i kommentarfeltet
...
Muligens litt flÄsete sagt, men jeg tenker at den i alle fall er dyrere enn MI 23.5 med ekstra powersupply. Det koster nok litt ekstra Ä kjÞpe et produkt "over disk" med 5 Ärs kjÞpsgaranti i Norge, samt CE-merkingen til EU og slike ting. SÄ da tipper jeg en del dyrere enn 69900-. tyverr.Ikke noe pris enda!!!
Jeg gjetter en lavere pris en mange tror!
69 900-.
Knut![]()
Kansje flĂ„sete sagt Ă„ trekke sammenligninger med andre produkter nĂ„r EC 5.0 ikke er solgt/testet enda đ«ŁMuligens litt flĂ„sete sagt, men jeg tenker at den i alle fall er dyrere enn MI 23.5 med ekstra powersupply. Det koster nok litt ekstra Ă„ kjĂžpe et produkt "over disk" med 5 Ă„rs kjĂžpsgaranti i Norge, samt CE-merkingen til EU og slike ting. SĂ„ da tipper jeg en del dyrere enn 69900-. tyverr.
Det var ikke ment som noen sammenligningen av lyden fra min side, men bare at jeg tipper EC 5.0 blir en del dyrere og hvorfor den blir det.Kansje flĂ„sete sagt Ă„ trekke sammenligninger med andre produkter nĂ„r EC 5.0 ikke er solgt/testet enda đ«Ł![]()
Ikke noe pris enda!!!
Jeg gjetter en lavere pris en mange tror!
69 900-.
Knut![]()
Hegel er vel fremdeles laget i Kina, og EC pÄ Tau i Rogaland?Kanskje det, men det er jo nÊrliggende Ä sammenligne med Hegel P30a som koster den nette sum av kr. 91.998,- (nylig prisstigning fra kr. 82.900,-)
Det stemmer det. Jeg var i Munchen, og der fikk vi se innmaten til EC 5.0, men fikk ikke hÞre den (og hvordan man fÄr hÞrt en pre pÄ ei sÄ stor messe kan sikkert diskuteres - à hÞyttalerne de brukte der nede tar mye av oppmerksomheten uansett). Jeg er ingen ekspert pÄ innmat, men EC 5.0 har i alle fall en helt annen strÞmforsyning enn Hegel. Men jeg kan si meg enig med Puscifer om at dette er ikke tiden for Ä sammenligne enn sÄ lenge EC 5.0 ikke er endelig lansert.Hegel er vel fremdeles laget i Kina, og EC pÄ Tau i Rogaland?
Ikke sÄ nÊrliggende nÄr det gjelder produksjonskostnader.
Greit nok det, men det er vel likevel nÊrliggende Ä sammenligne disse to forforsterkerne, ettersom de antageligvis konkurrerer i noenlunde samme markedssegment, med noenlunde tilsvarende funksjonalitet og spesifikasjoner. Ulikhetene i produksjonskostnader som du pÄpeker, bare understreker poenget mitt om at Puscifer sannsynligvis er i overkant optimistisk i sitt prisanslag, Jeg hÄper at jeg tar feil.Hegel er vel fremdeles laget i Kina, og EC pÄ Tau i Rogaland?
Ikke sÄ nÊrliggende nÄr det gjelder produksjonskostnader.