Drammensere!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • monosapiens

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.09.2005
    Innlegg
    334
    Antall liker
    0
    Kan vel avtale å møtes i Drammen sentrum , så tar vi det derifra ?
    Hvilke busser/ruter går til Modum ?
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Har vært stille lenge men har hatt masse å gjøre med jobb og nå senest ferie, har hatt laaang påskefri. Skal bare sjekke ståa når jeg begynner på jobb i morgen så regner jeg med at Den lille røde stuen kan åpnes ganske raskt en helg. Er ellers int i en tur på landet, passerer jo ofte til/fra hytta, så det ene burde jo ikke utelukke det andre.

    Legger ved et bilde av Embla med albumcover.

    Ricardo
     

    Vedlegg

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Har vært stille i denne tråden en stund nå, enkelt å forstå ut fra denne helgens finvær!

    Her i hjemmet har hifi/musikk stått litt i bakgrunnen siste tiden grunnet en del andre fornyelser som pågår samt finværet som nytes så godt man kan! Stueanlegget står stort sett på hele dagen, enten med bakgrunnsmusikk for oss som er inne/ute, eller noen energiske minutter med "inspirasjon".
    På utstyrsfronten har det kommet og gått noen dac'er, samt elektronikken til kjelleranlegget nesten er på plass. (Faktorenes orden gjorde at det kom kjappere en planlagt.. rommet er ikke klart enda. ::) )

    Ønsker alle en god sommer, god musikk, godt vær, gode grillkvelder og godt med væskeinntak i varmen!
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Takk det samme. Følger oppgraderingstråden din, interessant lesning.
    Her går det nesten mer hvitvin enn musikk om dagen, selv om vi ikke glemmer gamle Aass heller. La vita e bella.

    AD
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Fredag 3-7 altså førstkommende fredag er jeg alene hjemme sammen med stereoen og hvis noen vil bryte den tosomheten så si i fra. Har også noen høyttalere på besøk som er spennende men som nok ikke danker ut mine gamle McIntosher tror jeg. Disse er dagens modell av Audiovector Si6 Arrete.

    Mvh Richard
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    ricardo skrev:
    Har vært stille lenge men har hatt masse å gjøre med jobb og nå senest ferie, har hatt laaang påskefri. Skal bare sjekke ståa når jeg begynner på jobb i morgen så regner jeg med at Den lille røde stuen kan åpnes ganske raskt en helg. Er ellers int i en tur på landet, passerer jo ofte til/fra hytta, så det ene burde jo ikke utelukke det andre.

    Legger ved et bilde av Embla med albumcover.

    Ricardo
    Hei
    Ser du har Embla. Er det Embla Basic eller Embla? Hvis det er fullversjonen, kan du fortelle litt om lytteinntrykk ved å bruke den med innebygd forforsterkeren?
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Skulle gjerne møtt opp på fredag, men er i London denne uken pga jobb.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Jeg og noen Gambrinus tar turen tenker jeg. Med forbehold om at sjefen mener noe annet, Skulle gå greit, så vidt jeg vet er det kun Olson/Louris på John Dee som er planlagt for helgen.

    AD
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    RBN skrev:
    ricardo skrev:
    Har vært stille lenge men har hatt masse å gjøre med jobb og nå senest ferie, har hatt laaang påskefri. Skal bare sjekke ståa når jeg begynner på jobb i morgen så regner jeg med at Den lille røde stuen kan åpnes ganske raskt en helg. Er ellers int i en tur på landet, passerer jo ofte til/fra hytta, så det ene burde jo ikke utelukke det andre.

    Legger ved et bilde av Embla med albumcover.

    Ricardo
    Hei
    Ser du har Embla. Er det Embla Basic eller Embla? Hvis det er fullversjonen, kan du fortelle litt om lytteinntrykk ved å bruke den med innebygd forforsterkeren?
    Har Basic så dessverre
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    ArtDeco skrev:
    Jeg og noen Gambrinus tar turen tenker jeg. Med forbehold om at sjefen mener noe annet, Skulle gå greit, så vidt jeg vet er det kun Olson/Louris på John Dee som er planlagt for helgen.

    AD
    Ca kl ? Jeg er hjemme fra 1800 så kom når det passer. Ps, er det light, premium eller excelent du tar med? Tar det for gitt at det ikke er dia.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Jeg må kanskje hjemom etter jobb, så.. skal vi si rundt klokka 20?

    AD
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Takk for en vellydende aften!

    Det ble spilt på Bladelius Embla, CD og over nett, -> Bladelius Idun->
    Bladelius Grendel -> Audiovector  Si 6 Avantgarde Arreté SE(puh!)

    Idun og Grendel har jeg hørt tidligere og jeg synes jeg kjenner signaturen(eller mangel på sådan) på disse. Embla antar jeg har samme lyd som den Freja CD-spilleren den erstattet. Det kan vel hende at Embla også bidro til en mer oppløst og rytmisk lyd, litt vrient å vurdere.

    Musikalsk startet vi med Lizz Wright, Bela Bartok, Mavis Staples og andre vellydene innspillinger, og fra første anslag var det klart at her lyttet vi til et enormt kompetent og autoritært anlegg. Jeg vil gå så langt som å si at lyden var uten feil. Selvfølgelig er det gjort noen valg, men i mine ører var det ingen store kompromisser.

    Hovedendringen siden siste lytterunde var altså Audiovectorene som for tiden avløser Ricards McIntosh høyttalere. I forhold til Mc'ene var lyden strammere og mer kontant, og noe bedre oppløst.
    Perspektivet i oppstillingen var ikke grensesprengende bra, men Ricard hadde stilt opp etter boka og latt høyttalerene stå der uten videre tweaking.
    I grunnen svært forståelig.

    Audiovector Si6 var en stor opplevelse. Lytefri oppløsning fra bassen til langt over de hørbare frekvenser og et enormt kjapt og kontant punch, her kjente man virkelig at brystbenet ble satt i svingninger. 
    Tonal balanse  og overgangene mellom elementene kunne jeg heller ikke høre noen feil på.
    Vi opplevde dog noen problemer, men det skyldes at vi etterhvert tok en trip down memory lane og fant fram luftgitar og Uriah Heep, Deep Purple og ZZ Top blant annet. Noen av disse var regelrett dårlige innspillinger. Det førte til overlagring av enkelte frekvenser i rommet. Dog ikke verre enn at vi fortsatte helt til Sigurd satte på David Lindley, da kunne vi kombinere både fete luftgitarsoloer og fantastisk lyd(gjett om jeg skal kjøpe meg opp på Lindley!)
    Anyway, overlagringen og mangler i perspektivet kan langt på veg kureres med finjustering av høyttaleroppstillingen og litt lyddempende materiale, men for å si det sånn, det kan fort bli fryktelig dyrt å låne slike høyttalere og optimalisere plassering og rom for disse.
    Jeg hadde hvertfall ikke klart å levere dem fra meg, og dermed hadde huslånet økt med 10% :)

    Konklusjon: Audiovector Si6 er en høyttaler jeg ønsker meg, og blir referansen den dagen jeg skal oppgradere.

    Jeg vil også takke verten for utsøkt traktement, Aass i ubegrensede mengder er et godt valg på en het og rocka sommerkveld.

    Med forbehold om feil og mangler

    AD

    Richard: Du får korrigere meg der det trengs.
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    ArtDeco skrev:
    Takk for en vellydende aften!

    Det ble spilt på Bladelius Embla, CD og over nett, -> Bladelius Idun->
    Bladelius Grendel -> Audiovector Si 6 Avantgarde Arreté SE(puh!)

    Idun og Grendel har jeg hørt tidligere og jeg synes jeg kjenner signaturen(eller mangel på sådan) på disse. Embla antar jeg har samme lyd som den Freja CD-spilleren den erstattet. Det kan vel hende at Embla også bidro til en mer oppløst og rytmisk lyd, litt vrient å vurdere.

    Musikalsk startet vi med Lizz Wright, Bela Bartok, Mavis Staples og andre vellydene innspillinger, og fra første anslag var det klart at her lyttet vi til et enormt kompetent og autoritært anlegg. Jeg vil gå så langt som å si at lyden var uten feil. Selvfølgelig er det gjort noen valg, men i mine ører var det ingen store kompromisser.

    Hovedendringen siden siste lytterunde var altså Audiovectorene som for tiden avløser Ricards McIntosh høyttalere. I forhold til Mc'ene var lyden strammere og mer kontant, og noe bedre oppløst.
    Perspektivet i oppstillingen var ikke grensesprengende bra, men Ricard hadde stilt opp etter boka og latt høyttalerene stå der uten videre tweaking.
    I grunnen svært forståelig.

    Audiovector Si6 var en stor opplevelse. Lytefri oppløsning fra bassen til langt over de hørbare frekvenser og et enormt kjapt og kontant punch, her kjente man virkelig at brystbenet ble satt i svingninger.
    Tonal balanse og overgangene mellom elementene kunne jeg heller ikke høre noen feil på.
    Vi opplevde dog noen problemer, men det skyldes at vi etterhvert tok en trip down memory lane og fant fram luftgitar og Uriah Heep, Deep Purple og ZZ Top blant annet. Noen av disse var regelrett dårlige innspillinger. Det førte til overlagring av enkelte frekvenser i rommet. Dog ikke verre enn at vi fortsatte helt til Sigurd satte på David Lindley, da kunne vi kombinere både fete luftgitarsoloer og fantastisk lyd(gjett om jeg skal kjøpe meg opp på Lindley!)
    Anyway, overlagringen og mangler i perspektivet kan langt på veg kureres med finjustering av høyttaleroppstillingen og litt lyddempende materiale, men for å si det sånn, det kan fort bli fryktelig dyrt å låne slike høyttalere og optimalisere plassering og rom for disse.
    Jeg hadde hvertfall ikke klart å levere dem fra meg, og dermed hadde huslånet økt med 10% :)

    Konklusjon: Audiovector Si6 er en høyttaler jeg ønsker meg, og blir referansen den dagen jeg skal oppgradere.

    Jeg vil også takke verten for utsøkt traktement, Aass i ubegrensede mengder er et godt valg på en het og rocka sommerkveld.

    Med forbehold om feil og mangler

    AD

    Rikard: Du får korrigere meg der det trengs.
    Dette stemmer veldig bra med min noe reduserte hukommelse og er enig i dommen. Må nok ofre Mc og se etter noe annet, lommeboka gruer seg.. Richard.
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    ricardo skrev:
    ArtDeco skrev:
    Takk for en vellydende aften!

    Det ble spilt på Bladelius Embla, CD og over nett, -> Bladelius Idun->
    Bladelius Grendel -> Audiovector Si 6 Avantgarde Arreté SE(puh!)

    Idun og Grendel har jeg hørt tidligere og jeg synes jeg kjenner signaturen(eller mangel på sådan) på disse. Embla antar jeg har samme lyd som den Freja CD-spilleren den erstattet. Det kan vel hende at Embla også bidro til en mer oppløst og rytmisk lyd, litt vrient å vurdere.

    Musikalsk startet vi med Lizz Wright, Bela Bartok, Mavis Staples og andre vellydene innspillinger, og fra første anslag var det klart at her lyttet vi til et enormt kompetent og autoritært anlegg. Jeg vil gå så langt som å si at lyden var uten feil. Selvfølgelig er det gjort noen valg, men i mine ører var det ingen store kompromisser.

    Hovedendringen siden siste lytterunde var altså Audiovectorene som for tiden avløser Ricards McIntosh høyttalere. I forhold til Mc'ene var lyden strammere og mer kontant, og noe bedre oppløst.
    Perspektivet i oppstillingen var ikke grensesprengende bra, men Ricard hadde stilt opp etter boka og latt høyttalerene stå der uten videre tweaking.
    I grunnen svært forståelig.

    Audiovector Si6 var en stor opplevelse. Lytefri oppløsning fra bassen til langt over de hørbare frekvenser og et enormt kjapt og kontant punch, her kjente man virkelig at brystbenet ble satt i svingninger.
    Tonal balanse og overgangene mellom elementene kunne jeg heller ikke høre noen feil på.
    Vi opplevde dog noen problemer, men det skyldes at vi etterhvert tok en trip down memory lane og fant fram luftgitar og Uriah Heep, Deep Purple og ZZ Top blant annet. Noen av disse var regelrett dårlige innspillinger. Det førte til overlagring av enkelte frekvenser i rommet. Dog ikke verre enn at vi fortsatte helt til Sigurd satte på David Lindley, da kunne vi kombinere både fete luftgitarsoloer og fantastisk lyd(gjett om jeg skal kjøpe meg opp på Lindley!)
    Anyway, overlagringen og mangler i perspektivet kan langt på veg kureres med finjustering av høyttaleroppstillingen og litt lyddempende materiale, men for å si det sånn, det kan fort bli fryktelig dyrt å låne slike høyttalere og optimalisere plassering og rom for disse.
    Jeg hadde hvertfall ikke klart å levere dem fra meg, og dermed hadde huslånet økt med 10% :)

    Konklusjon: Audiovector Si6 er en høyttaler jeg ønsker meg, og blir referansen den dagen jeg skal oppgradere.

    Jeg vil også takke verten for utsøkt traktement, Aass i ubegrensede mengder er et godt valg på en het og rocka sommerkveld.

    Med forbehold om feil og mangler

    AD

    Rikard: Du får korrigere meg der det trengs.
    Dette stemmer veldig bra med min noe reduserte hukommelse og er enig i dommen. Må nok ofre Mc og se etter noe annet, lommeboka gruer seg.. Richard.

    Nå har lommeboka grått og B&W 803D har havnet i stua. Har ikke spilt noe særlig enda og ser frem til litt godlytting. Richard.
     

    raytur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.05.2008
    Innlegg
    103
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Denne tråden har gått meg hus forbi. Plass til flere i deres lille laug?
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    For all del. Vi er få aktive, så det vil være hyggelig.
     

    raytur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.05.2008
    Innlegg
    103
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Takker :)
    Får følge med fremover på hva som skjer.
    Til info bor jeg 10 min utenfor Drammen, nærmere Sande.
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    raytur skrev:
    Takker :)
    Får følge med fremover på hva som skjer.
    Til info bor jeg 10 min utenfor Drammen, nærmere Sande.

    Bare hyggelig med flere folk med samme int så velkommen skal du være.
     

    raytur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.05.2008
    Innlegg
    103
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Takker så mye :)
    Foreligger det noen planer for tiden fremover? Kunne jo vært hyggelig å feste noen ansikter til noen av "nickene" også.
    Om ikke annet skal vel noen til Horten om ikke lenge.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    raytur skrev:
    Om ikke annet skal vel noen til Horten om ikke lenge.
    Skal prøve å få tatt meg en tur lørdag. Sier i fra her om det blir noe av.
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Skulle gjerne vært litt mer aktiv med tanke på besøk men med en på 17 mnd og ei på snart 1 mnd så krever tilstedeværelsen sitt om dagen. Det krever at planene stemmer hjemme slik at jeg kan dra på besøk/få besøk med musikk i fokus. (og plutselig så må det prioriteres annerledes likevel.. ) Det er vel noe av sjarmen med å ha små barn!

    Artdeco har tidligere i år vært innom en tur og fått lyttet på stueanlegget. Det var et trivelig besøk som frister til gjentagelse!
    Utover høsten så håper jeg at jeg får skikk på "hulen/furteboden", og at jeg får muligheten til å invitere noen hjem hit igjen. Er nok ikke noen "state of art" anlegg her i huset, men gode nok til at jeg trives med dem. Relativt gamle høyttalere med ganske ny elektronikk. 2 anlegg med litt forskjellig fokus, og ganske forskjellige rom de spiller i.
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Da ser det ut til at jeg er "familiefri" helgen uke 40 samt hverdagene uke 41, si ifra om det er noen som har lyst på besøk eller ta en tur innom hos meg. Må jo benytte muligheten til litt musikk også når det er "familiefri"! :)
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Det blir ca 9-10 oktober? Jeg blir gjerne med på noe.
    Tviler på at jeg rekker Horten i helgen, har så mye ugjort på jobben og skal være valgmedarbeider søndag og så borte hele neste uke. Jeg er rett og slett stressa og trenger noe å se frem til :)
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Terka skrev:
    Da ser det ut til at jeg er "familiefri" helgen uke 40 samt hverdagene uke 41, si ifra om det er noen som har lyst på besøk eller ta en tur innom hos meg. Må jo benytte muligheten til litt musikk også når det er "familiefri"! :)
    For min del ville det nok passe best i en av ukedagene i uke 41. Er mye i de dype skoger i helgene og hører der på musikk fra en bitte liten ITT reiseradio fra ca 1970. Faktisk helt ok, passer liksom inn.
    Richard
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Jeg har nå lagt planer for lørdag 3.oktober (Øl og premiere på skifilmer på Rockefeller). Ellers så er jeg klar for noen aktiviteter neste uke, enten her, hos andre eller en eller annen konsert/pils ute. Si ifra om det er flere som har lyst så får vi kanskje trommet sammen noe.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    ricardo skrev:
    For min del ville det nok passe best i en av ukedagene i uke 41.
    Da syns jeg du skal ta førersetet Richard, you say when. Jeg er rimelig fleksibel :)
    Og har ei gulle god kone, som sikkert henter meg om det trengs.

    AD
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Uka går fort gitt! I morgen kommer resten av familien hjem igjen. Hadde lyttebesøk fra Asker på torsdag kveld, beslutningen ble tatt litt på sparket.
    Er forresten hjemme utover kvelden om noen har lyst til å ta en tur. (Har et par pakninger med halvlitere stående også.. . ::))
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Her var det rimelig dødt om dagen! Satser på at der er fordi man er opptatt med mer interessante aktiviteter en å sitte forran pc'en og lese HFS. :)(Sitter her selv da... motivierer meg selv til å komme i gang med litt jobboppgaver.. ::))
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Spiller Jayhawks og koser meg. Men enig i at det er alt for stille her. Vi burde starte en ny tråd som het Buskerud/BTV/Vestviken eller noe. Det er begrenset grunnlag å rekruttere fra i Drammen synes det.
    Eller er det fordi jeg skriver for mye? ???
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Hehe! Skrive for mye? Du?? :D

    Litt rart at det ikke er mer "liv" i Drammensregionen, det bor da mange mennesker her. Tror nok det er en del med denne interessen her også, men de er kanskje ikke så aktive på HFS.

    Støtter det at vi kanskje burde starte en ny tråd, eller få lagt til Buskerud/BTV/Vestviken i headingen på denne tråden slik at det ble en tråd med litt aktivitet. Det er nesten så at man burde søke om å bli aspirantklubb til OAS.. Eller ikke. ;D Må da klare å få noe til her i regionen? Jeg setter ihverfall pris på de mulighetene jeg har hatt til å besøke likesinnede i nærmiljøet, samt få besøk her i huset. Ser dog at det er rimelig låst med aktuelle tidspunkt til slikt om dagen med 2 småknøtter i huset som også vil ha sin del av oppmerksomheten når jeg ikke er på jobb.
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Enig i at det er stille her om dagen og at jeg nok ikke er den som bidrar mest men har jo en del jern i ilden så tiden strekker ikke til, billig unnskyldning men men. Det har dog vært noe bevegelse i hva jeg har av ht i stua. Hadde jo noen på lån som jeg syntes spilte meget bra men som sagt bare på lån ( AUDIOVECTOR Si 6 AVANTGARDE ARRETE SE ). Solgte mine McIntosh etter dette og kjøpte B&W 803D men ble ikke helt fornøyd og solgte de. Kjøpte så på impuls toppmodellen til Patos men ikke fornøyd og for 2 timer siden kom det noe nytt i hus, nemlig AUDIOVECTOR Si 6 AVANTGARDE ARRETE SE og derfor er det en meget glad fyr som skal kose seg i helgen mens konen er på hyttetur!!!

    Richard.

    PS har ikke solgt Patosene så hvis noen er int så si i fra.
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Gratulerer så innmari mye! :) Kongehøyttalere. Veldig glad jeg ikke prøvde AV'ene hjemme, det hadde ikke blitt mange julegaver da.
    Du får si i fra så skal jeg "hjelpe" deg å spille dem inn.


    AD
     

    ricardo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.11.2005
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    ArtDeco skrev:
    Gratulerer så innmari mye! :) Kongehøyttalere. Veldig glad jeg ikke prøvde AV'ene hjemme, det hadde ikke blitt mange julegaver da.
    Du får si i fra så skal jeg "hjelpe" deg å spille dem inn.

    De er faktisk nesten ikke spilt på så litt innspilling må vel til og kyndig assistanse skal man ikke kimse av. Denne helgen er det mye jobb og litt lyd men kan jo prøve å si i fra i god tid når jeg ser en åpning. Litt selskap og et par fra aass er bare trivelig. Richard.


    AD
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Ok, jeg skal være stille, er klar over at dette er sentralens stilleste gruppe ;-).

    Konen og jeg, pluss en kompis skal på Rockefeller den 07.02 for å høre John Hiatt/Lyle Lovett. Hvis andre vil være med har jeg plass i bilen til 5 til.
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    ArtDeco skrev:
    Ok, jeg skal være stille, er klar over at dette er sentralens stilleste gruppe ;-).

    Konen og jeg, pluss en kompis skal på Rockefeller den 07.02 for å høre John Hiatt/Lyle Lovett. Hvis andre vil være med har jeg plass i bilen til 5 til.
    Det frister! Har min første "frihelg" på lang tid den helgen og den skal etter planen tilbringes med toppturer rundt Hemsedal. Er dog usikker på om det er like velkommen at jeg fortsetter "frihelgen" utover søndagskvelden også.. :)

    I Drammenstråden skal det mediteres i ensomhet, ikke være mye småprat?? ;)
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Skal selv på Norefjell fredag-søndag for så å dra på konsert. Går bra det. Tror kona a) er glad på mine vegne, b) vil være kvitt meg noen dager.

    Kona er like stor fan av Hiatt som meg, så vi gleder oss begge til konserten.
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Fjellet blir nok prioritert denne gangen for min del, har kun fått ca 6 timer på ski siden 2007. Noen år tilbake (før familieliv, og da leiligheten ble kalt "lageret") hadde jeg mellom 60 og 100 dager på ski hvert år, så det skal bli godt å få noen dager i "kulda" igjen. Har også fått ordnet fri på fredagen så det blir tidlig opp for å bli plukket opp av helgas sjåfør. :) Kommer sterkere tilbake på den musikalske siden senere! ;)
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Skal selv på Norefjell til helgen. Litt tid til å stå på ski blir det vel. Grugleder meg. (Får vondt i kneet bare ved tanken.)0
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn