Drøbak by night

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjartanb

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2009
    Antall liker
    692
    Sted
    Os
    Torget vurderinger
    4
    @LMC Jeg ble fortalt at du hadde sannsynligvis den best lydende hornriggen, i hvert fald i Norge. Men jeg kan se du har det som mange andre .. its the journey that counts, not the destination.. :)
    Må få pakket ut mine VOTT mm. og finne noen som kan bære dem opp fra kjelleren, savner dem. Har kjøpt noen X1 sub kasser til mine JBL 2242H som står og venter.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    15.464
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    48
    fyrte opp for første testing i dag med låne 4 kanals Powersoft fra NNNN.....låt høvelig greit etter litt ratting på øret
    MEN så slo Murphys law inn og det luktet brent og høyre 300B fadet ut.....litt sjekking på utlagte målepunkter og fant ut at 300B bias og glød er ok, men derimot så er HV til driverrøret 0,2vdc istedet for 190v!
    da har jeg såvidt jeg skjønner 3 mulige årsaker: brent trafo(separat for alle funksjoner), brent VacuumStateSuperreg eller IT.....
    i desperasjon koblet jeg opp de billige kinamikk 300B monoblokkene tiltenkt tweeterdrift
    lo and behold, de låter overraskende bra uinnspilt rett ut av boksen
    og dønn stille.....så da kan jeg se frem til en session med Grelv til fredag
    IMG_4171.jpeg
    IMG_4172.jpeg

Sist redigert:

VegardW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    3.277
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    5
    Nei antagelig ikke
    var litt raskere med fingrene enn med hodet… Det er vel litt pes å flippe blokken rundt for å komme til og måle….
    Er vel mer sannsynlig noe på superregulatoren som Har tatt kvelden

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn