Du skulle tatt mine, de var velprøvde og innkjørte... 
De er nok for svake. Mine blinker rødt når jeg drar på for fullt, men det blir heldigvis sjeldnere og sjeldnereDu skulle tatt mine, de var velprøvde og innkjørte...![]()
Hunter S Thompson ville vært stolt av deg:De er nok for svake. Mine blinker rødt når jeg drar på for fullt, men det blir heldigvis sjeldnere og sjeldnere![]()
Lungemos er digg.Ja den stengte dessverre 05.10. og er allerede et stort savn. Det er trist å kjøre forbi og se lukkede dører…
Da er det slutt på lokale hamburgere og man får trøste seg med det man finner på den lokale Coop’en…
Vis vedlegget 1154414 Vis vedlegget 1154415
Lilli Bendriss og meg! Jeg sa jo det snudde!Nå er det nok slutt på morsomhetene for en stund, i alle fall den kommende uken…![]()
![]()
Ja nå vet du hva du har å gjøre…Lungemos er digg.
Har aldri tenkt på majones i den sammenheng, hvilket er rart siden jeg har et forholdsvis nært forhold til majones ....
![]()
Ja måtte det bare vareVåre helter ligger ett helt poeng bak United. Krisen er fullstendig og bedre målforskjell hjelper ikke![]()
Ja dette var en fantastisk fotballhelg. Ikke nok med at vi omsider klarte å vinne 3 kamper på rad, men når scouserne i tillegg tapte sin 4. kamp på rad så kan det nesten ikke bli bedreLilli Bendriss og meg! Jeg sa jo det snudde!
Front og rear funker dårlig husker jeg fra min tid med Yamaha. Bakutgangen gir da kun signal når den tror bak ht trenger sub hjelp.Så går jeg ut ifra at Yamahaen havner på Finn. Den gjør som sagt noe rart i "sub-området" som jeg ikke skjønner noe av og grunnen til at jeg kjøpte den var nettopp muligheten til å kunne få en bedre justering av subbene med "front & rear" innstillingen.
Det som er virkelig rart er at det fungerer noenlunde greit med kun Yamahaen i bruk, men når jeg kobler inn miniDSP SHD i kjeden så forsvinner så og si subbene bak. I tillegg så er det et par andre ting i sub-området som jeg ikke skjønner noe av når SHD er innkoblet. Når jeg kobler opp igjen Onkyoen er alt "normalt". Jeg er som sagt en latkuk og gidder ikke å styre med dette i månedsvis så lenge Onkyoen fungerer fint. Fjernkontrollen til Yamahaen er også mye mer følsom og jeg må peke rett på burken for at den skal virke og det er litt tungvindt/irriterende når den står på den ene siden. Med Onkyoen så virker fjernkontrollen selv om jeg peker rett på lerretetFront og rear funker dårlig husker jeg fra min tid med Yamaha. Bakutgangen gir da kun signal når den tror bak ht trenger sub hjelp.
Best å bruke monoral x 2 el hva det heter . Så må man teste ut å vende fase og endre avstand. Får du ikkje signal på alle super da , så må ene utgangen være defekt![]()