|
Ja la oss takke alle GUDER som finnes for detOg jeg som i et kort øyeblikk trodde du hadde begynt med stolpedans. Takk for at det ikke var sant
![]()
Men hadde det skjedd, så hadde du vel beholdt hatten påJa la oss takke alle GUDER som finnes for det![]()
![]()
![]()
![]()
Håper ikke at det var pga poledancen…Ble hypp på nachspiel hos Dolby nå...
Det har blåst ganske godt, men deler av kyststripa på Sør- og Vestlandet har nok hatt mer vind enn herJeg sitter stiv av skrekk pga blåsten og fårke lagt meg. Sikkert værre borte hos deg skal jeg gjette.
I dag går det i Cola og Kalasbrus…Tuborgen mann, du har glemt Tuborgen![]()
Jeg har også holdt med dem siden 1976/77 og kjenner godt til alle de magre årene før Ferguson. Selv om det er bekmørkt så ser jeg så og si alle kampene, men humøret blir sjeldent bedre…Tragisk, jeg har gitt opp🫣. Har holdt med de siden 1975. Hadde en hard oppvekst for å si det slik, men hevnen var stor og søt - lenge. Humøret blir til det bedre med å ikke følge med…
Jeg vet ikke om det snudde, men det ble i alle seier. God 1. omg. og fullt fortjent ledelse til pause, men laber innsats i 2. omg. Jeg skulle gjerne sett at de holdt trøkket oppe og dro i land en 3-4 måls seier, men som det er nå så får vi vel være fornøyde med 2-0 og 3PVil ikke jinxe det, men er det i dag det snur?