Den utrolige Led Zeppelin-tråden

Favoritt


  • Totalt antall stemmer
    47

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Sonny skrev:
    Raising Sand og T Bone Burnett som produsent - styr unna T Bone Burnett. Har ikke hørt noe med hans navn på som er i nærheten av god lyd. Han liker å bruke vintage taperecorder gjerne reel to reel med ditto mikrofoner. Mye ullen bunn og manglende topp.

    S
    Så er det kanskje hans "signatur". Hva om artistene søker etter akkurat det soundet noen ganger?

    Diskusjonen om såkalt "god" lyd vil være en evig rundans. Det musikalske (kunstneriske?) uttrykket er nok ikke alltid sammenfattende med haifai-folkets illusjoner og krav. ;)
     

    Sonny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    654
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    2
    Om dere liker "soundet" til T Bone Burnett så kan jeg dypt anbefale denne.



    I mine ører og andre som jeg har lånt den til, så låter dette temmelig råttent. :-X

    Dere kan lese om den her http://www.musicangle.com/album.php?id=902

    S

    Smak kan selvfølgelig ikke diskuteres. :)
     

    Vedlegg

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    du kaller det råttent, Fremer gir skiva 9 både på lyd og innhold.
    Jepp, det er heldigvis forskjell på smak og behag blant oss.
    Nå, er tråden avsporet lenge nok. Egne tråder om "God lyd" eksisterer for lengst
     

    Sonny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    654
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har alle studioalbum som Led har utgitt - men jeg kan ikke dy meg fra å avspore med et ordtak!

    Du skal aldri undervurdere en amerikaners dårlige smak! ;D

    Så - nå skal jeg holde kjeft!

    S
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    du kaller det råttent, Fremer gir skiva 9 både på lyd og innhold.
    Jepp, det er heldigvis forskjell på smak og behag blant oss.
    Nå, er tråden avsporet lenge nok. Egne tråder om "God lyd" eksisterer for lengst
    Det er blitt hvisket i mitt øre at vinylen er annerledes komprimert enn cd, og du har sannsynligvis vinyl. Er i alle fall troenes til det. ;)
     
    S

    Supertramp

    Gjest
    Hvem er dette da?



    hehe - sånn går det når man har de rette kontakter og får en av superstjernene til en sørlandsby :)
     

    terryboy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Innlegg
    1.254
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    John Paul Jones på scenen med Supersilent. Ingen tvil om at det ble en superkonsert av de sjeldne under Punktfestivalen i Kristiansand – da Led Zeppelin-bassisten John Paul Jones gjorde spontankonsert med Supersilent ;D
     

    Sniff

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Innlegg
    2.024
    Antall liker
    94
    Jonn Pål har jeg dessverre ikke fått hørt så mye av. Har han lagt noen bautasteiner solo?

    Tilbake til "walking in to..:


    Som sagt, en super låt (dog litt haltende her, live)

    Mvh
    Sniff
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Han har vel ikke laget noen solo-plater. Som han selv sier så pensjonerte han seg fra den kommersielle musikkbransjen da Led Zep ble oppløst, og har mest drevet med produksjon i ettertid. Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
     
    N

    nb

    Gjest
    baluba skrev:
    Han har vel ikke laget noen solo-plater. Som han selv sier så pensjonerte han seg fra den kommersielle musikkbransjen da Led Zep ble oppløst, og har mest drevet med produksjon i ettertid. Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Han har laget strykerarrangementene på REMs "Automatic for the people" i alle fall, men det kvalifiserer neppe som soloprosjekt...
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    nb skrev:
    baluba skrev:
    Han har vel ikke laget noen solo-plater. Som han selv sier så pensjonerte han seg fra den kommersielle musikkbransjen da Led Zep ble oppløst, og har mest drevet med produksjon i ettertid. Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Han har laget strykerarrangementene på REMs "Automatic for the people" i alle fall, men det kvalifiserer neppe som soloprosjekt...
    Nei, men det forteller endel om hans kompetanse. Han har også produsert et album for avant-gardisten Diamanda Galás på nittitallet, hvis interessante og aparte ting står på menyen.
     

    Sonny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    654
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    2
    Takk Baluba! :)

    Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Jeg vare på hjemmesidenes deres og lånte dem ørene på det som var lagt ut der. Opprettet i 2009 - det er spennende for framtiden.
    Vinylutgaven er bestilt fra Amazon UK.

    S
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sonny skrev:
    Takk Baluba! :)

    Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Jeg vare på hjemmesidenes deres og lånte dem ørene på det som var lagt ut der. Opprettet i 2009 - det er spennende for framtiden.
    Vinylutgaven er bestilt fra Amazon UK.

    S
    Bare hyggelig. :)
     

    Kim

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Innlegg
    431
    Antall liker
    41
    Torget vurderinger
    17
    Sonny skrev:
    Takk Baluba! :)

    Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Jeg vare på hjemmesidenes deres og lånte dem ørene på det som var lagt ut der. Opprettet i 2009 - det er spennende for framtiden.
    Vinylutgaven er bestilt fra Amazon UK.

    S
    Jeg fikk vinylen i går; har hatt cd'n siden den kom ut. Poenget: Vinylen er helt fantastisk og gruser cd'en, men det er vel ingen overaskelse?

    Synes for øvrig at TCV er noe av det beste som er utgitt av musikk på veldig, veldig lenge.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Her er John Paul Jones sammen med Gillian Welch på Down on the Farm 2007.

     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    Kim skrev:
    Sonny skrev:
    Takk Baluba! :)

    Men nå gjør han jo stor furore med bandet Them Crooked Vultures, som er godlyd for en Led Zep-fan. Det er bare å gi etter, og anskaffe dem snarest.
    Jeg vare på hjemmesidenes deres og lånte dem ørene på det som var lagt ut der. Opprettet i 2009 - det er spennende for framtiden.
    Vinylutgaven er bestilt fra Amazon UK.

    S
    Jeg fikk vinylen i går; har hatt cd'n siden den kom ut. Poenget: Vinylen er helt fantastisk og gruser cd'en, men det er vel ingen overaskelse?

    Synes for øvrig at TCV er noe av det beste som er utgitt av musikk på veldig, veldig lenge.
    Flaks at jeg bare har den på vinyl da. ;)

    Den nye til Robert Plant hadde faktisk overraskende bra lyd på cd.
    Den plata kan fort bli en ny favoritt.
     
    L

    larkus

    Gjest
    BT skrev:
    Den nye til Robert Plant hadde faktisk overraskende bra lyd på cd.

    Fikk plata i posten idag.
    Waveform og dynamikkområde for spor 1, Angel Dance. Som forventet ut fra inntrykket jeg satt igjen med etter å ha hørt igjennom plata én gang.
    Komprimert og rotete lyd. Ikke bra dette her :( Men brukbar plate musikalsk sett :)
     

    Vedlegg

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tor Nado skrev:
    baluba skrev:
    Han har vel ikke laget noen solo-plater.
    Uvitenheten i denne tråden når nye høyder.
    Den har ingen grenser, det burde du vite. Jeg kan love deg nye høydare sålenge jeg insisterer på å være for lat til å google alt jeg ikke vet. ;) Hadde jeg gjort det hadde jeg visst at platen med Galas var et samarbeid, så han var mer enn produsent der også. Han har rørt litt på seg, omtrent som en typisk mediapensjonist.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Det er to band jeg aldri gidder å diskutere med folk, i hvert fall hvis de seriøst ser ut til å mene at dette er ikke musikk. Jeg kan leve med at folk ikke har et forhold til disse to banda, men da burde de få det, kjapt som faen, im(ns)ho. Led Zep er et av dem.

    Jeg vokste opp med dem grunnet et par onkler som hadde dilla på musikken fra 60- og 70-tallet og jeg hadde etterhvert en god bunke med opptakskassetter med dem. Når jeg konfirmerte meg og plutselig hadde en del penger, var den 4-cd-boksen med Zep kjøpt raskere enn jeg nesten trodde var mulig.

    Faen ta, jeg merker at jeg sliter med å skrive om Zep fordi det føles litt som å skrive om meg sjøl. Jeg lurer, av og til, på hvordan livet mitt (i hvert fall musikalsk) hadde vært uten Zep. De har bestandig vært der, bestandig vært spilt, lyttet til og jeg har bestandig funnet noe nytt, noe spennende, noe jeg ikke hadde hørt før, hver gang jeg leter litt i diskografien deres. For meg er Zep et av de største og viktigste banda jeg vet om. De hadde til og med vett til å slutte når Bonham drakk seg i hjel, i stedet for å halte videre som en teit skygge av seg selv.

    Zep er tidløst. Jeg har ikke hørt noen band som høres ut som de, siden eller før. Og faen ta, igjen, jeg sliter med å finne ord. Det å skrive om Zep er å som å danske arkitektur. Bedre å spille ei av platene deres.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    Skulle ønske Deep Purple også hadde hatt vett til å gi seg i tide.
     

    Sonny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    654
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    2
    Som dere ser av bildet under så kom dobbelt albumet med Them Crooked Vultures i dag. Har ikke åpnet det bare lar solens siste stråler få et glimt, før det aldri mer får se sollys. £11,- + £1,39 med Royal Post.... billig.




    Jeg gleder meg virkelig til denne. Vaske den først mon tro? Ikke f.... jeg må høre nå!

    S
     

    Vedlegg

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.606
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Mbare skrev:
    Det er to band jeg aldri gidder å diskutere med folk, i hvert fall hvis de seriøst ser ut til å mene at dette er ikke musikk. Jeg kan leve med at folk ikke har et forhold til disse to banda, men da burde de få det, kjapt som faen, im(ns)ho. Led Zep er et av dem.
    Hva er det andre?

    Zep står som en påle og er et av mine to også. Ingen over, kun ett ved siden. Beatles er det andre.
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    I beg your most extravagant excuses. Jeg har ikke nærlest tråden. Er det noen som mener at LedZep ikke er musikk?

    Å inn i helvete steike faen så sint jeg ble nå.

    ;D

    Stand-out, world class, almost alone at the top, unique, fantastic, incrediblefantaboulistic.

    Om noen vil ha det gøy. Et musikkgeni ved navn Kevin Gilbert døde i altfor ung alder. Han gjorde en cover på Kashmir. Den er det verdt å finne.

    Her kødder Gilbert med Siberian Khatru av Yes. De første minuttene er absolutt 100% kliss like originalen ... så begynner det.

    http://open.spotify.com/track/7dqjq7Ll7AnFCkRjcZIFfA

    Uken etter at Gilbert døde skulle han erstatte Phil Collins i Genesis. Hans covers av Genesis-låter var slik at folk trodde det var playback.

    Finn Fant hans Kashmir.

     

    Sniff

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Innlegg
    2.024
    Antall liker
    94
    BT skrev:
    Skulle ønske Deep Purple også hadde hatt vett til å gi seg i tide.
    Jepp! Der er det så mye tung geriatri i gjenge at det bare er trist. :(

    Mvh
    Sniff
     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.093
    Antall liker
    4.197
    Torget vurderinger
    1
    Sniff skrev:
    BT skrev:
    Skulle ønske Deep Purple også hadde hatt vett til å gi seg i tide.
    Jepp! Der er det så mye tung geriatri i gjenge at det bare er trist. :(
    ...
    Det er ikke alle forunt å levere 10 «strake» (selv om produksjonen etter Physical Grafitti er noe mer falmet og «diskutabel»).

    Mht Deep Purple, så er det muligens også lov å innrømme at etter Burn, fra og med Stormbringer så er det å sette «strek». Man kan evt. se på Bananas og Rapture som hyggelige gjensyn med variasjoner. Mye tilsvarende som med Black Sabbath, hvor strek kan settes etter Sabbotage. +++ mange andre eksempler som kun falmer etter sine «formative years».

    mvh
    KJ
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Mitt forhold til Led Zeppelin begynte vel da de var bortimot på høyden. Jeg hadde hørt mye om dem, men ingen ting avdem, men jeg tenkte jaja, jeg får vel prøve da. Så jeg kjøpte III, la den på platespilleren, og fikk fullstendig bakoversveis da Immigrant Song formelig raste ut av høyttalerne. Da var Lund solgt.
    Men jeg lurer på om det er noen utgaver av cd'ene som har bedre lyd enn andre? Selv har jeg nå kun The Complete Studio Recordings. Jeg spilte et par spor i dag av IV, synes det låt direkte dårlig (spesielt Black Dog og Stairway To Heaven). Jeg har nettopp gjort endel forandringer i anlegget, og det aller meste jeg har spilt, låter forrykende, mens altså disse to var nedtur.
    Noen gode tips?
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Hadde du hatt vinylrigg, så skulle jeg anbefalt deg å kjøpe Mothership på vinyl. Half speed mastered på 4 stk 180 gr. lp`er av Stan Ricker som en gang i tiden var mastering engineer hos MoFi. Den låter meget bra, men vet ikke hvordan cd`n lyder i forhold. :)
     
    S

    Supertramp

    Gjest
    KJ skrev:
    Mht Deep Purple, så er det muligens også lov å innrømme at etter Burn, fra og med Stormbringer så er det å sette «strek». Man kan evt. se på Bananas og Rapture som hyggelige gjensyn med variasjoner.mvh
    KJ
    Er det lov å være uenig? :)
    Deep Purple har da leveret gode album etter Stormbringer.
    The House og blue light er i mine øyne et meget bra album.
    Purpendicular har noen låter som er helt eminente, f.eks Sometimes I feel like screaming og A touch away

    Om Zep, så er In through the out door en av mine absolutte favorittalbum i samlingen min.
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.536
    Antall liker
    7.022
    BT skrev:
    Skulle ønske Deep Purple også hadde hatt vett til å gi seg i tide.
    Ja, og aller helst allerede før 60-tallet hadde ebbet ut. Da hadde man kanskje blitt forskånet fra å høre råne-søppel som 'Smoke on the Water' på bilradioen så snart man kjørte utenfor de mer opplyste strøk.

    Hadde en kompis på slutten av 80-tallet som insisterte på å spille Deep Purple og Tower of Power på nachspiel. Hadde.
     

    vinyllp

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.07.2014
    Innlegg
    64
    Antall liker
    61
    Favorittalbum er Physical Grafitti. Men jeg kunne egentlig svart hvem som helst av de seks første. Alle har så mye spesielt ved seg. Åpningen på debuten. Den stortromma. Jeg undres hver gang jeg hører den på hva folk tenkte første gang de satte på Good Times Bad Times,og hørte Bonzo introdusere høyrebeinet sitt. Zep II er den Zeppelinplaten jeg har flest av. Jeg har til tider hatt helt oppheng på den,og har prøvd å finne den jeg syntes låter best. Noen ganger hører jeg på Classic Records versjonen,men som regel er det en tidlig utgivelse jeg syntes har mest liv. III har jeg hørt sykt mye på i perioder jeg har vært lei Les Paul`n,og spilt kassegitar. Page har så mange fine tuninger på denne plata.
    Og så er det IV,som jo egentlig er skyld i at jeg er så hjernevasket med Zeppelin som jeg er. Jeg,og IV kom ut i 71 begge to,og faren min fikk ifølge min mor totalt oppheng på denne plata i over tre år,og den ble spilt kontinuerlig i hjemmet,og stort sett overalt hvor min far kunne ta med seg musikk (og meg),så den har jeg egentlig hørt kontinuerlig omtrent fra jeg var født,til jeg ble litt over tre år
    Houses har så mange bra låter,at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne. Finnes det noe bedre plate i verden da? Ja,det må bli Physical Grafitti da.

    Zeppelin er helt klart mitt favorittband,og har alltid vært det. Jeg har alt, i flere utgaver,og klarer fortsatt ikke resie fra en platemesse uten å ha kjøpt noe Zep.

    Er forresten kjempefan av siste plata til Robert Plant. Lullaby And The Ceaseless Roar
    Låta Turn It Up er jo verdt hele plateprisen alene.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.620
    Antall liker
    9.175
    Sted
    Trondheim
    Det er forøvrig litt morsomt at noen sier at de liker den "feite Les Paul sounden" Jimmy Page hadde på den første plata. Morsomt fordi han på den plata brukte en Fender Telecaster.
     
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

    vinyllp

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.07.2014
    Innlegg
    64
    Antall liker
    61
    Jeg vil forresten anbefale "Stairway to heaven Uncensored". Uofisiell biografi skrevet av Richard Cole,som var Zeppelin`s tour manager. Page,og Plant har vel i ettertid gått ut,og ment flere av historiene han forteller ikke stemmer,er sterkt overdrevet,eller at det er så lenge siden at han forveksler dem med andre band han har vært tour manager for,men det hadde jeg også sagt om boken var om meg :D
    Fult av ville rock`n roll historier fra starten av Zeppelin,og til tiden etter Bonham døde. Bare noen av episodene som invoverer den legandariske manageren deres Peter Grant er verdt de få kronene boken koster alene. Forøvrig fantastisk portrettert i den veldig gode tv serien "Vinyl". Den talen han holder om tyskere der er jo ganske gøy.
    Men boka da. Den burde alle som liker Zeppelin,og som ikke har lest den lese.
    Litt avsporing fra favorittplateprat,men satset på at en bokanbefaling om dem er innafor :)
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.046
    Antall liker
    2.990
    Torget vurderinger
    2
    Etter min mening så er "Led Zeppelin II" det beste albumet....fordi verdens beste rockelåt befinner seg på denne platen...."Whole Lotta Love"
    Av og til tenker jeg på at akkurat nå, et eller annet sted i verden, er det en tenåring som hører "Whole Lotta Love" for første gang. Fint å tenke på

    Ellers må jeg innrømme at jeg svarte HOTH, kunne nesten like godt sagt eller II eller III. Har spilt hull i alle til og med Physical Graffiti, men Houses gikk på heavy rotation de første månedene etter at jeg og hun ble sammen.
     
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    8.232
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Har kjøpt "IV" i remastered utgave - har selvsagt originalen fra tidlig 70-tall også - noe annet skulle tatt seg ut :). Den nye utgaven er dobbel. Den ene platen er lik originalen. Plate nr. 2 er mixet på en litt annen måte, og såpass lik originalen at en "utenforstående" neppe hører forskjell. Men forskjellene er der. Absolutt hørverdig, selv om originalt er og blir originalt. En annen ting ... I fjor sommer kom en kompis av poden opp på terrassen vår når vi grillet. Han hadde på seg en orange t-skjorte med et luftskip og store bokstaver "LED ZEPPELIN". Ungdommene ( 23 år i fjor ) begrenset Led Zeppelinkjennskapen til "Stairway To Heaven" og "Black Dog" fra Tidal. Da vi hadde spilt 6 vinyl-LP'er med Led Zeppelin den dagen, satt der 2 ungdommer med et helt annet inntrykk av verdens beste rockeband gjennom tidene.
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Jeg stemte på Physical grafitti, selv om Houses of the holy også er en like stor favoritt. Det var først på disse to albumene at de hadde funnet seg sjøl, og de musikalske ideene virkelig begynte å flomme. Favorittlåter er Kashmir (selvsagt) og No Quarter. Men også den rytmisk sett helt crazy The Crunge.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.323
    Sted
    Smurfeland
    Klarer ikke ha bare èn favorittskive, så jeg avstår fra å stemme inntil videre.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.515
    Antall liker
    57.394
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det er hyggelig at noen har sparka i gang denne tråden igjen:)
    Vanskelig å velge, men i dag er det
    II
    I
    IV
    Physical Graffiti
    III
    Houses of The Holy

    Hvem tilhører denne armen?

    Monica-Heldal-3-Frank-Michaelsen-640x640 (1).jpg


    Monica Heldal,-referansene i orden:)
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn