- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 11
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D ;D ;D.
Bye bye, Italia
.
Bye bye, Italia
Voldelige homofile altså, de spanjolene? ;DFinn Schjøll skrev:spain all the way.
gir russland juling i semien, akkurat som de gjorde i gruppespillet.
deretter rævkjører de gampene fra tyskland også.
du får "Voldelige homofile" til å høres negativt ut? ???bjornh skrev:Voldelige homofile altså, de spanjolene? ;DFinn Schjøll skrev:spain all the way.
gir russland juling i semien, akkurat som de gjorde i gruppespillet.
deretter rævkjører de gampene fra tyskland også.
For et nøytralt øye (mitt) så det ut som at det var spaniolene som lå mest nede.HoJ skrev:Det som jeg fryktet skjedde, Italienerne la seg ned som paddehatter, den råeste var når han først så at spania hadde go' mulighet til en grei kontring. Ja ja.. I det hele Italia virket litt.. redde. Tror dette kan bli bra jeg - i mine øyne har det vært et flott em.
Finalen..
Tyskland - Russland! Hvem vinner?
Kanskje ikke det eneste de har å lære ;DBT skrev:Men når det gjelder innlegg er det slående hvor mye norske spillere har å lære av de italienske. Når en nordmann legger inn går det på lykke og fromme.
Hvis de hadde tenkt litt så hadde de skjønt at for at de selv skulle få mål så måtte de fordelt seg litt bedre rundt om, at de ikke vet sånt etter å ha drevet med slikt så lenge?? :BT skrev:;D
Enig!
Disse italienerne burde definitivt flyttet seg så spaniolene kunne blitt flinkere til å treffe mål.
Nå er jeg ikke så sikker på om det finnes så mange nøytrale øyne blant folk med mer enn rudimentær interesse for europeisk fotball, og bortsett fra eventuelle nasjonale sympatier så vektlegges vel ofte også ulike aspekter ved fotballen som spill og sportBT skrev:For et nøytralt øye (mitt) så det ut som at det var spaniolene som lå mest nede.HoJ skrev:Det som jeg fryktet skjedde, Italienerne la seg ned som paddehatter, den råeste var når han først så at spania hadde go' mulighet til en grei kontring. Ja ja.. I det hele Italia virket litt.. redde. Tror dette kan bli bra jeg - i mine øyne har det vært et flott em.
Finalen..
Tyskland - Russland! Hvem vinner?
Italia stoppet også kontringer når spaniolene lå nede, så den kritikken synes jeg var skivebom.
Og hvem var det som prøvde å filme seg til straffe?
Så enig!kibsgard skrev:Italia utrolig destruktive saa det var bra at Spania vant. De proevde i alle fall, selv om forsoekene ikke var veldig imponerende. Jeg tror fremdeles at Tyskland vinner dette EM'et, men haaper paa Russland!
"noen raske angrep innimellom" og ellers bare pakke seg bakover på banen med 10 mann i 80% av kampen, og overlate all spillet til motstanderen...BT skrev:Det er meningen de skal få til noen raske angrep innimellom, men mot Spania manglet de dirigenten, så de mistet rytmen...
???TJ skrev:Tyskland spiller ikke for annet enn å vinnekibsgard skrev:Italia utrolig destruktive saa det var bra at Spania vant. De proevde i alle fall, selv om forsoekene ikke var veldig imponerende. Jeg tror fremdeles at Tyskland vinner dette EM'et, men haaper paa Russland!
Du mener med andre ord at Spania var overlegne i denne kampen, og oset av angrepslyst.Finn Schjøll skrev:materazzi er i ræva form, derfor ingen savn for laget.
gattuso likeså. (han løp rundt som en hodeløs kylling og var knapt borti ballen da de fikk skambank av holland).
cannavaro ble riktignok skadet før em, men andre land sliter også med skader og fravær.
helt normalt.
den eneste som virkelig manglet, var pirlo.
men han var jo utestengt pga gule kort.
helt normalt, det også.
(merk at spania tillot seg å droppe folk som raul, guti, joaquin og vicente fra em-troppen).
dersom en fotballnasjon som italia må legge seg bakpå så fort pirlo ikke er med, så er det fremdeles godt at de ble satt på flyet hjem.
spania hadde ballen 69% av tiden, dobbelt så mange avslutninger, og dobbelt så mange cornere. og de var også totalt overlegne på posisjoneringsstatistikken (som viser hvor høyt på banen spillerne befant seg i gjennomsnitt under kampen).
bottom of the line: italia var ynkelige, og må nok vente på neste generasjon, gitt.
kanskje stjerne-juniorer som giovenco og abbiati kan ta opp arven etter baggio & co.
i mellomtiden bør de skifte trener fort som fy.
ja.BT skrev:Villa? Du mener han som fikk gult kort for å prøve å filme seg til straffespark?
ikke vær så eplekjekk, husk dette er bilder uten modifikasjoner, vedder på du hadde pult de fleste av dem om du hadde sjansen.Valentino skrev:
Det kan vi saktens enes om. Er i byen med jevne mellomrom, og den har etterhvert seilt stadig høyere opp på min favorittliste over europeiske hovedsteder.Komponenten skrev:Men Wien er en flott by, mye som er verdt å se der.
Menn er da ikke vakre.Komponenten skrev:Bare kvinnelige supportere eller??
Merkelig, jeg så da mange menn der nede, hvorfor får ikke de være med i sånne avstemninger?
BT skrev:Menn er da ikke vakre.Komponenten skrev:Bare kvinnelige supportere eller??
Merkelig, jeg så da mange menn der nede, hvorfor får ikke de være med i sånne avstemninger?
Nei, heldigvis...Komponenten skrev:Dummeste jeg har hørt på lenge, dette har du ikke peiling på.BT skrev:Menn er da ikke vakre.Komponenten skrev:Bare kvinnelige supportere eller??
Nå, det er en annen sak, og jeg er ikke interressert i noe veddemål heller. Jeg tenkte på ansiktsmalingen.Tor Nado skrev:ikke vær så eplekjekk, husk dette er bilder uten modifikasjoner, vedder på du hadde pult de fleste av dem om du hadde sjansen.Valentino skrev:
Ansiktsmaling kan vel være en erstatling for papirposer i noen tilfeller. :Valentino skrev:Nå, det er en annen sak, og jeg er ikke interressert i noe veddemål heller. Jeg tenkte på ansiktsmalingen.Tor Nado skrev:ikke vær så eplekjekk, husk dette er bilder uten modifikasjoner, vedder på du hadde pult de fleste av dem om du hadde sjansen.Valentino skrev: