Den eplekjekke tråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er ikke på facebook og tilsvarende.
    Laste opp bilde på HFS ønsker jeg å gjøre som vanlig (hjemme)
    Dette er jo bare et eksempel og jeg skjønner at for andre steder så finnes det alternativer ;)

    Er på messa, tar bilder med eget kamera, kommer hjem på hotellet. vil (og må jo) ha bildene inn på iPad..........kobler meg til hotellets internet logger meg på HFS skriver og legger inn bilde.

    Jeg "vet" at dette lar seg gjøre...........allerede for 2+ år siden begynte de å ekperimentere med å sende bilder nærmest på direkten fra kamera via iPhone
    til redaksjonen i Aftenposten (om eg no hugsar rett)

    Jeg vet videre at journalister som skal sende mange bilder raskest mulig (eller lesse inn på macbook) gjør det via minnekortet og ikke via kabel slik eg gjør det her hjemme)

    Derfor spør jeg om veien(e) fra kamera til iPad.

    OBS :-[ Leste ikke linken din før i etterkant...........beklager :-[

    Mvh.KW
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Som sakt, ovenfor står beskrevet én måte å poste på feks. hfs mens man er på tur samt hva som skal til for å få bilder direkte fra kamera over på iPad. Laste opp billede direkte til hfs fra iPad er som sådan ikke mulig - du er nødt til å gå via 3.parts websted - fx. Picasa eller Flickr eller. Dette er ét eksempel på noe man kan gjøre til FB/Twitter grundet integrasjonen.
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    Finnes en rekke apps for overføring fra kamera til iPad via WiFi. Og det finnes minnekort med innebygd wifi, dersom kameraet ikke har dette.
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Det kommer nok til og gå ganske lang tid før den nye versjonen er mulig og skaffe. Regn med at det går flere uker etter offisiell lanseringsdato.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    KW: Det ble nevnt under gårdagens pressekonferanse, iom at iPhoto er nå kommet til iPad, og ved hjelp av "camera conncetion kit", kan man laste inn bilder fra et DSLR kamera, gjøre redigering i iPhoto, og eksportere disse ut....
    (slik forsto jeg det iallefall)

    (ipad 3 og iPhoto støttet rimelig høyt ant mpix.. tror det var 39mpix eller noe sånt)

    CCK: http://store.apple.com/no/product/MC531ZM/A
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    OK!
    Jeg ser at mitt eksempel nevnt over nå bør funke greit.
    Det kittet var jo bra både usb og kortleser............men det finne jo forskjellige kort da..........men med usb så har en vel det som trengs......selv om det kanskje ikke er bra nok for de proffe og mange bilder raskt, men de fleste av de vil vel bruke macbook.

    Da vil det nok bli en iPad på meg så fort det er tilgjengelig.
    Føler mest for sort (liker alltid sort innramming rundt bilder), men vil fingemerker o.l. kanskje være mer synlig enn på den hvite..........noen med erfaring synspunkter?

    Mvh.KW
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    audiomur skrev:
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Det kommer nok til og gå ganske langt tid før den nye versjonen er mulig og skaffe. Regn med at det går flere uker etter offisiell lanseringsdato.
    16. Mars.
    99 dollar.
     

    Just4Fun

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Innlegg
    1.469
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til. Eneste forskjellen er jo støtte for 1080p, men det er ikke sikkert du kan jailbreake den nye versjonen med det første.
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    vredensgnag skrev:
    audiomur skrev:
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Det kommer nok til og gå ganske langt tid før den nye versjonen er mulig og skaffe. Regn med at det går flere uker etter offisiell lanseringsdato.
    16. Mars.
    99 dollar.
    Ok, så det har aldri vært leveringsproblemer hos apple tidligere?

    Ser nå at du muligens mente at det er raskere å bestille fra usa?
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.703
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    stejorge skrev:
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til. Eneste forskjellen er jo støtte for 1080p, men det er ikke sikkert du kan jailbreake den nye versjonen med det første.
    Den vil også være litt mer snappy i bruk p.g.a A5-prosessoren. Jailbreak vil sikkert komme, men det kan ta alt ifra dager til år.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Man skrev:
    stejorge skrev:
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til. Eneste forskjellen er jo støtte for 1080p, men det er ikke sikkert du kan jailbreake den nye versjonen med det første.
    Den vil også være litt mer snappy i bruk p.g.a A5-prosessoren. Jailbreak vil sikkert komme, men det kan ta alt ifra dager til år.
    Ganske overbevist om at det ikke vil ta år før en jailbreak er klar... 1080p -støtte vil man jo før eller siden syns være greit. På den annen side, ingen stor kostnad å ta den i bruk, for så å selge den og kjøpe den nye om en liten stund...
     

    Just4Fun

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Innlegg
    1.469
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    Ser heller ikke det store behovet. Kanskje hvis jeg skulle brukt den til å rediger bilder, eller hadde behov for å spille de få utvalgte spillene som kommer til "New iPad" så skulle jeg vurdert det. Men for den gjengse forbruker så skulle iPad 2 holde lenge. Var egentlig ikke imponert av det som kom ut av gårsdagens event. Ny ATV med 1080p og ipad med 5X prosessor og retina display var jo egentlig opplest og vedtatt for lenge siden


    JD skrev:
    Ganske overbevist om at det ikke vil ta år før en jailbreak er klar... 1080p -støtte vil man jo før eller siden syns være greit. På den annen side, ingen stor kostnad å ta den i bruk, for så å selge den og kjøpe den nye om en liten stund...
    Tjaa, det tok "lang" tid før IOS 5 ble JB. Personlig så ser jeg ikke poenget i denne boksen ute XBMC (ihvertfal i Norge), og å vente 1/2-1 år på en JB er ikke aktuelt. Ser den gamle ATV har sunket i pris nå 679.- så kanskje jeg skulle kjøpt et par til.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    stejorge skrev:
    Dr Dong skrev:
    ^Dumme meg som har en AppleTV på vei i posten fra Applestore. Kan en bare returnere og be om nyeste, mon tro?
    Kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til. Eneste forskjellen er jo støtte for 1080p, men det er ikke sikkert du kan jailbreake den nye versjonen med det første.
    Ja, det var det jeg fant ut etter hvert når det gjaldt forbedringer. Siden jeg uansett bare har en 1080i, så gjør det vel lite. Og innen jeg får meg en 1080p så er det nye ATV-er ute og går.

    Takker for innspill, folkens.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    65finger skrev:
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
    For meg som har vært vant til iphone 4 synes jeg det som har manglet på ipaden er en skikkelig skarp skjerm. Men hvis man ikke har noe probkem med skjermen er det vel ingen grunn til å løpe og kjøpe ny ipad.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    65finger skrev:
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
    For meg som har vært vant til iphone 4 synes jeg det som har manglet på ipaden er en skikkelig skarp skjerm. Men hvis man ikke har noe probkem med skjermen er det vel ingen grunn til å løpe og kjøpe ny ipad.
    ok, har uriPhonen og da er ipadskjermen bedre
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Litt malurt i begret er det dog at den nye iPads 4G støtte tilsynelatene ikke virker er tiltenkt denne side av dammen...?
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Bach_Man skrev:
    65finger skrev:
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
    For meg som har vært vant til iphone 4 synes jeg det som har manglet på ipaden er en skikkelig skarp skjerm. Men hvis man ikke har noe probkem med skjermen er det vel ingen grunn til å løpe og kjøpe ny ipad.
    Mye det samme... etter ha ha blitt vant med skarpheten i iph4, blir det stusselig å se på ipad 1&2 skjermen. Hadde kjøpt 2'ern om den hadde fått bedre skjerm. Men The New iPad har i tillegg et oppegående kamera, mer power i hardware'n, til samme pris som foregående.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Har sett turister bruke ipad som fotoapparat, og det ser faktisk skikkelig tåpelig ut.

    Mon tro om Steve Jobs hadde latt navnet New iPad passere.
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.703
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    stejorge skrev:
    Ser heller ikke det store behovet. Kanskje hvis jeg skulle brukt den til å rediger bilder, eller hadde behov for å spille de få utvalgte spillene som kommer til "New iPad" så skulle jeg vurdert det. Men for den gjengse forbruker så skulle iPad 2 holde lenge. Var egentlig ikke imponert av det som kom ut av gårsdagens event. Ny ATV med 1080p og ipad med 5X prosessor og retina display var jo egentlig opplest og vedtatt for lenge siden


    JD skrev:
    Ganske overbevist om at det ikke vil ta år før en jailbreak er klar... 1080p -støtte vil man jo før eller siden syns være greit. På den annen side, ingen stor kostnad å ta den i bruk, for så å selge den og kjøpe den nye om en liten stund...
    Tjaa, det tok "lang" tid før IOS 5 ble JB. Personlig så ser jeg ikke poenget i denne boksen ute XBMC (ihvertfal i Norge), og å vente 1/2-1 år på en JB er ikke aktuelt. Ser den gamle ATV har sunket i pris nå 679.- så kanskje jeg skulle kjøpt et par til.
    Personlig tror jeg ikke det vil ta så lang tid før den nye ATV blir jailbreaket. Det vanskeligste var ikke iOS5, men å cracke A5-chipen/medfølgende bootrom (eller noe sånt), og siden dette allerede er gjort jmf. ipad2/ip4s så tror jeg ikke det tar nye 8-9mnd før ATV3 er åpnet. Nå syntes jeg aldri ATV2 var særlig stabil med de typiske JB-programmene (Plex/XBMC/ETC), spesielt når man spilte av 1080p, men det kan hende dette var p.g.a uferdig programvare og/eller p.g.a hardware. (RAM/CPU). På den annen side er jeg ganske sikker på at native Linux-Plex vil kjøre fint på 35usd Raspberry Pi også, så dette kan jo bare bety at de som har et stort hus med TVer i hvert rom går en lys tid i møte :D (oss andre kjøper jo disse tingene mest for morro skyld..)
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Bach_Man skrev:
    Har sett turister bruke ipad som fotoapparat, og det ser faktisk skikkelig tåpelig ut.
    Har hørt tilnavnet "fotoapparat via hjelpemiddelsentralen" blitt brukt... :)
     

    charliefoxtrot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2009
    Innlegg
    164
    Antall liker
    53
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ønsker å få kartlagt støy fra tilstøtende trådløse nettverk og finne den mest ideelle kanalen. Finnes det en app for iPhone til dette formålet tilsvarende Androids Wifi analyzer?
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    595
    Antall liker
    732
    Torget vurderinger
    4
    Hei!

    Kan dere hjelpe meg med et lite problem? Har forsøkt å få lyd i hyttespilleren via rca mini i en AirPort Express. Mener jeg har satt opp iPad og iPhone riktig. Begge finner Expressen, men Expressen står bare og blinker gult. Har ikke internettoppkobling, men oppfatter at Expressen skal kunne fungere i et internt nettverk likevel.

    Feil forutsetninger, noe jeg har gjort feil eller glemt?

    Mvh Olav E.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    595
    Antall liker
    732
    Torget vurderinger
    4
    Vidar P skrev:
    Du må vel sette opp AE'en med Airportverktøy på en computer eller?
    Det er mulig det, men er i så fall en nedtur i forhold til forventet brukervennlighet. Det finnes mange iPad og iPhone brukere som ikke har en Mac i tillegg.

    Mvh Olav E.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    595
    Antall liker
    732
    Torget vurderinger
    4
    vredensgnag skrev:
    Olav E skrev:
    Vidar P skrev:
    Du må vel sette opp AE'en med Airportverktøy på en computer eller?
    Det er mulig det, men er i så fall en nedtur i forhold til forventet brukervennlighet. Det finnes mange iPad og iPhone brukere som ikke har en Mac i tillegg.

    Mvh Olav E.
    AE kommuniserer med Windows. Men du må kunne konfigurere ...

    Se her:
    http://www.apple.com/airportexpress/features/easy-setup.html
    "Fant ingen AirPort-basestasjoner" er meldingen jeg får. Presiserer at jeg sitter med en iPad og en iPhone som får kontakt med AE. Krever løsninger tilgang på Internett?

    Mvh Olav E.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    ^
    Kan det være hjelp her:

    http://support.apple.com/kb/HT4587

    Det skulle vel bli første løsningen som er gjengitt, slik du beskrev situasjonen? Så må du velge nettverket (dvs. AE som er koblet til anlegget) som du skal strømme til i Musikk-appen. Det gjøres helt øverst i høyre hjørne - til høyre for volumeslideren (på iPad).

    (Jeg satte opp et nettverk av nye AE med AirPort appen på iPaden, men det skulle ikke være nødvendig her.)

    Edit: Gjort ting litt klarere.
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    Olav E skrev:
    "Fant ingen AirPort-basestasjoner" er meldingen jeg får. Presiserer at jeg sitter med en iPad og en iPhone som får kontakt med AE. Krever løsninger tilgang på Internett?

    Mvh Olav E.
    Husk og huke av at det er AE du vil koble deg til i innstillinger->nettverk->Wi-Fi, før du går i gang med Airportverktøyet.
     
    K

    kveita

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Har sett turister bruke ipad som fotoapparat, og det ser faktisk skikkelig tåpelig ut.

    Mon tro om Steve Jobs hadde latt navnet New iPad passere.
    Det er dog enda tåpeligere å bry seg om en slik trivialitet. Er det rart samfunnet knaker i hengslene når slike ting opptar Ola Nordmann. Hva salige Steve Jobs ville gjort er og knekkende likegyldig - ja, rett og slett tåpelig.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    kaap skrev:
    Bach_Man skrev:
    65finger skrev:
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
    For meg som har vært vant til iphone 4 synes jeg det som har manglet på ipaden er en skikkelig skarp skjerm. Men hvis man ikke har noe probkem med skjermen er det vel ingen grunn til å løpe og kjøpe ny ipad.
    Mye det samme... etter ha ha blitt vant med skarpheten i iph4, blir det stusselig å se på ipad 1&2 skjermen. Hadde kjøpt 2'ern om den hadde fått bedre skjerm. Men The New iPad har i tillegg et oppegående kamera, mer power i hardware'n, til samme pris som foregående.
    Mitt poeng er at det virker som om iPad2 eiere hiver seg rundt og bestiller 3érn. det forstår jeg ikke poenget med.
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    595
    Antall liker
    732
    Torget vurderinger
    4
    Dr Dong skrev:
    ^
    Kan det være hjelp her:

    http://support.apple.com/kb/HT4587

    Det skulle vel bli første løsningen som er gjengitt, slik du beskrev situasjonen? Så må du velge nettverket (dvs. AE som er koblet til anlegget) som du skal strømme til i Musikk-appen. Det gjøres helt øverst i høyre hjørne - til høyre for volumeslideren (på iPad).

    (Jeg satte opp et nettverk av nye AE med AirPort appen på iPaden, men det skulle ikke være nødvendig her.)

    Edit: Gjort ting litt klarere.
    Hei!

    Lastet ned og brukte AirPort-appen. Måtte ignorere feilmelding for manglende internettoppkobling tre ganger. Nå funker det.

    Men, hvordan få streamet fra iPad og iPhone via 3G når oppkoblingen mot AE krever WiFi aktivert?

    Mvh Olav E.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    65finger skrev:
    kaap skrev:
    Bach_Man skrev:
    65finger skrev:
    Dere som kaster alt dere har i hendene og bestiller den nye iPaden. Er dere av den oppfattning at endelig god nok? eller er det andre grunner. Har ipad selv og klarer ikke helt å se behovet for å bytte ut den. Hva har jeg gått glipp av?
    For meg som har vært vant til iphone 4 synes jeg det som har manglet på ipaden er en skikkelig skarp skjerm. Men hvis man ikke har noe probkem med skjermen er det vel ingen grunn til å løpe og kjøpe ny ipad.
    Mye det samme... etter ha ha blitt vant med skarpheten i iph4, blir det stusselig å se på ipad 1&2 skjermen. Hadde kjøpt 2'ern om den hadde fått bedre skjerm. Men The New iPad har i tillegg et oppegående kamera, mer power i hardware'n, til samme pris som foregående.
    Mitt poeng er at det virker som om iPad2 eiere hiver seg rundt og bestiller 3érn. det forstår jeg ikke poenget med.
    ja hvorfor 2'er eiere bytter, veit jeg ikke.. men sitter $$$'ene løst i lomma, og har samme kriterier som meg (sykelig opptatt av at bildet skal være sylskarpt), må dem få lov til det. Ut over skjermen og bedre kamera er det jo ikke all verden av oppgradering.. til daglig bruk. Vi vet jo fortsatt ikke om 4G vil fungere i norge engang. Batteriet er 70% kraftigere, men pga råere hardware, blir batterilevetid samme som på 2'ern.

    Selv har jeg verken generasjon 1 eller 2, så nå slår jeg til på den nye. Med nettdeling mulighet i iph4, så blir det en enkel 16gb wifi utgave... Farge er dog usikkert, men svart er kanskje mest "safe". Innen 2012 er over kanskje det står en 2012 mod iMac på skrivebordet.. men det kommer litt ann på flere småting. Rimelig klar for å avslutte windows kapittelet i livet iallefall.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.660
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Var jo ikke så mye nytt mellom ipad1 og 2 heller da (størrelse og vekt var nok det revolusjonerende). Jeg har begge. Klarer meg egentlig uten noen av de. (Vel begge er utlånt på ubestemt tid)
    PS: 3 uker i Thailand så brukte jeg den rimelig mye.
    Så ipad3 må vel også i hus? ;)
    Samme med iphone4 vs 4s. Oppgraderte til 4s. Eneste forskjell (i praksis bruk for min del) er kortere batterilevetid på 4s som jeg bruker nå. Skyldes nok prosessor kraft eller noe.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.722
    Antall liker
    9.345
    Sted
    Trondheim
    Det blir vel noen oppgraderinger etter hvert. Jeg har nå en iPhone 3GS, 1. generasjon iPad og en 4 år gammel MacBook Pro. Problemet er at det aldri er noe problem med noen av dem. De fungerer strålende, og dekker de behovene jeg har. Men man får jo litt lyst til å oppgradere. Venter nok med ny iPhone til versjon 5 kommer, og kanskje til neste generasjons iPad.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.660
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Janei - ingen vits å oppgradere om man ikke må da. Er jo ikke så mye nytt når man tenker seg om.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn