- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Likestilling? Feministkamp? Jeg trodde det var folket som hadde valgt Sagen?
Testhoppingen har vært planlagt i månedsvis.
Dette har alle parter, Sagen inklusive, vært informert om.
Hva er da problemet? At Romøren hoppet først av prøvehopperne? Ikke i følge Sagen.
Hva om han hadde hoppet som nummer 12 av prøvehopperne?
Hadde det vært akseptabelt? Fortsatt før Sagen riktignok.
Han burde kanskje holdt seg borte?
Da ender vi opp i en diskusjon om hvem som kan teste bakken da. Kombinertløpere kanskje, tidligere landslagshoppere, juniorer uten navn?
Skal de snike seg opp i bakken etter mørkets frembrudd, og teste bakken anonymt, langt unna bladsmørernes telelinser?
Det virker som om det bare er Sagen selv som ser galskapen i dette kjøret fra VG og Dagbladet.
"Jeg visste at bakken skulle testes, og det er bra", sier hun. "Men det er jeg som innvier bakken, og det er jeg stolt av".
Men dette var ikke bra nok for VG/DB. Alt for lite tårer og blod.
Testhoppingen har vært planlagt i månedsvis.
Dette har alle parter, Sagen inklusive, vært informert om.
Hva er da problemet? At Romøren hoppet først av prøvehopperne? Ikke i følge Sagen.
Hva om han hadde hoppet som nummer 12 av prøvehopperne?
Hadde det vært akseptabelt? Fortsatt før Sagen riktignok.
Han burde kanskje holdt seg borte?
Da ender vi opp i en diskusjon om hvem som kan teste bakken da. Kombinertløpere kanskje, tidligere landslagshoppere, juniorer uten navn?
Skal de snike seg opp i bakken etter mørkets frembrudd, og teste bakken anonymt, langt unna bladsmørernes telelinser?
Det virker som om det bare er Sagen selv som ser galskapen i dette kjøret fra VG og Dagbladet.
"Jeg visste at bakken skulle testes, og det er bra", sier hun. "Men det er jeg som innvier bakken, og det er jeg stolt av".
Men dette var ikke bra nok for VG/DB. Alt for lite tårer og blod.