G
Gjestemedlem
Gjest
Hvis det norske forsvaret sender tropper til finnmark, innvaderer de da sameland? Jeg regner fremdels Kosovo som en provins i et annet land og da er det helt legitimt av det landet og opprettholde ro og orden der. Nå er Kosovo litt spesielt fordi det har vært under utenlandsk administrasjon en stund, men det gir overhodet ingen legitimitet til opprørere til å foreta et territorialt mytteri.Eivind E skrev:Men du ønsker jo at Kosovo skal invaderes av militæret?Gjestemedlem skrev:Det blir vel mer som å fengsle og forfølge syklister.......En kan jo så spørre seg om det hele gir de ønskede resutater for den generelle allmentilstand i befolkningen og om dette er en optimal prioritering av ressurser.
Jeg synes det er pussig at du på den ene siden mener at cannabislovgivningen er undertrykning og argumenterer på en nesten paranoidhysterisk måte, mens du samtidig mener at Kosovo bør invaderes og utslettes av militære makter.
Det kan jo virke som du er i en viss konflikt med deg selv der.
Men hvordan du klarer å koble denne saken med Cannabis er for meg en gåte. Men det menneskelige sinn har vel sine lufenulle dog humoristiske kortslutninger en gang i blant.