Grønnsaker er sundt året rundt!
Særlig nå i varmen...
Særlig nå i varmen...
Vedlegg
-
11.8 KB Visninger: 136
Like bedre Top BuzzerØivind skrev:Hvor blir det av sesong 3 av serien Weeds forresten?
Dette må jo være rett tråd å spørre i ;D
Finner ingen andre kilder enn to norske artikler ved google søk på Golden Needle 2008. Noen som kjenner til statestikk rundt emnet? Denne prisen kan for alt jeg vet være mer politisk enn hva godt er.Slubbert skrev:
Gjestemedlem skrev:
Hadde helt glemt å se på denne. Men nå har jeg fått sett de tre føste episodene og dette var stor morro. Skal snakke pent med alt.binz og spørre om ikke han kan være snill å hente resten av dem til meg til i morgen.Jaerbu skrev:Denne serien (IDEAL) er intet mindre en genial! ;D ;D
Kan anbefales på det varmeste. 3 sesonger er å få kjøpt på Play.com(F.eks). Top Buzzer Blir for overfladisk/glatt og med allt for høy "tenåringsfaktor" for min humoristiske smak. Person-galeriet og storyene i IDEAL er av en helt annen klasse.
Ser slik ut ja. Har vel en plan for de neste 3-4 dagene nå. Sesong 4 episode 8 ser ut til å så langt de er kommet foreløpig.Jaerbu skrev:Ahh, du har mange gode stunder i vente.Kos deg ;D
Er vel ikke så mye slike i skogen. På sauebeiter og velgjødslede gressflater derimot kan man nok finne mange av dem som ikke klippet håret og fikk seg jobb, med senket blikk for markens grøde.Slubbert skrev:Hvordan fungerer det her, lusker det politifolk rundt i skogen nå da eller? "FREEZE! Put the mushrooms down, SLOOOWLY. Two fingers only." osv.
Gjestemedlem skrev:Mye gratis morro for dem som liker slikt på denne årstiden. Plukker man og spiser dem (i rå tilstand) i England f.eks. gjør man ikke noe galt heller.
Det er riktig, så dem som ikke vil gjøre noe galt bør reise på tur til f.eks. England der det er helt lovlig og plukke og kose seg med slike med mindre man tilbereder dem eller foredler dem på noen måte (f.eks. ved å lage te av dem). Nederland er også et godt alternativ, mulig også Danmark, men her er jeg litt usikker. Man skal jo ikke bryte noen lover, det er jo ulovlig. Det er forøvrig sikkert dårlig egnet som kosttilskudd for beboerne på galehuset.toriamos skrev:Bør du egentlig reklamere for narkotika her? Fleinsopp er forbudt å plukke i Norge. Gratis morro? Her jeg jobber (psykiatrien) har vi en del pasienten som betaler prisen for det de trodde var gratis morro.
Det er fullstendig lovlig å diskutere dop, steroider, våpen, osv på nett. Uavhengig av hvilken side en tar.toriamos skrev:Bør du egentlig reklamere for narkotika her? Fleinsopp er forbudt å plukke i Norge. Gratis morro? Her jeg jobber (psykiatrien) har vi en del pasienten som betaler prisen for det de trodde var gratis morro.
Har ikke sagt at det er ulovlig å diskutere dop, jeg sa det var ulovlig å plukke Fleinsopp.ØivindJ skrev:Det er fullstendig lovlig å diskutere dop, steroider, våpen, osv på nett. Uavhengig av hvilken side en tar.toriamos skrev:Bør du egentlig reklamere for narkotika her? Fleinsopp er forbudt å plukke i Norge. Gratis morro? Her jeg jobber (psykiatrien) har vi en del pasienten som betaler prisen for det de trodde var gratis morro.
Litt mere reklame: http://www.youtube.com/watch?v=57DdviStOFo
Her er vi helt på linje. Dette er overhodet ikke noe jeg vil anbefale heller. Jeg vil faktisk gå så langt som å sterkt fraråde noen å prøve dette.toriamos skrev:Å anbefale noen å røyke Fleinsopp er uansett uansvarlig.
Da har du en merkelig måte å ordlegge deg på når du fraråder noen noe. Som du skriver: "Mye gratis morro for dem som liker slikt på denne årstiden. Plukker man og spiser dem (i rå tilstand) i England f.eks. gjør man ikke noe galt heller."Gjestemedlem skrev:Her er vi helt på linje. Dette er overhodet ikke noe jeg vil anbefale heller. Jeg vil faktisk gå så langt som å sterkt fraråde noen å prøve dette.toriamos skrev:Å anbefale noen å røyke Fleinsopp er uansett uansvarlig.
Ah..Slubbert skrev:Poenget var nok at fleinsopp spises snarere enn røykes, en skrivefeil vil jeg anta, jeg tror man skal slite med å få fyr på fersk sopp uansett sort.
Jeg anntar dine opptredener i psykiatrien begrenser seg til noen helgevakter i resepsjonen på det lokale galehuset? :toriamos skrev:Ah..Slubbert skrev:Poenget var nok at fleinsopp spises snarere enn røykes, en skrivefeil vil jeg anta, jeg tror man skal slite med å få fyr på fersk sopp uansett sort.Dere erfarne narkomane. Men forøvrig - my bad. Skjemla i farten grunnet fråden rundt munnen grunnet Brain-not`s ukritiske lovprising av en liten sopp som kan gi deg kronisk paranoid psykose. Noen mener at om man stapper i seg nok narkotika så lider hjernen under dette, og man blir - ja riktig - ukritisk.
;DDet er en ubehagelig debatt for dem som forsøker å gå inn for avkriminalisering fordi man blir mistenkeliggjort, sier Hauge.