Bybee Golden Goddess Super Effect Speaker Bullets

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Espen R skrev:
Jeg er blitt oppfordret til ikke å krangle. Jeg kan skjønne at dette blir oppfattet som krangling, derfor har jeg postet mitt siste innlegg i denne tråden.

Espen.
Hei!
Dersom du synes det kan bli vanskelig å holde det løftet ::)
Så har du også en annen mulighet og det er å stoppe den ;)
Det er "din" tråd.
Mvh.KW

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Alltid moro å lese tråder der en del av debatantene helt klart sitter inne med førstehånds erfaring med produktet. Det er fasinerende å lese en del av innleggen fra de som tydligvis har personlig erfaring med produktet, og som kan dele med oss andre hva dette produktet gjør, og ikke gjør.

mvh

T

Tannlegen

Gjest
Hva er egentlig dette for slags produkt? Jeg har lest gjennom alle linkene, mer eller mindre, og hele tråden, men jeg klarer allikevel ikke å forstå hva dette produktet egentlig gjør. Anyone?

P

Parelius

Gjest
Tannlegen skrev:
Hva er egentlig dette for slags produkt? Jeg har lest gjennom alle linkene, mer eller mindre, og hele tråden, men jeg klarer allikevel ikke å forstå hva dette produktet egentlig gjør. Anyone?
Det gir, på teknisk uforståelig vis, en utrolig lydforbedring for noen ører, til en vanvittig pris.

S

slowmotion

Gjest
Du verden, denne tråden rusler av gårde fremdeles?

Ja, er det ikke en forundelig verden vi lever i...

;)

T

Tannlegen

Gjest
Men de må jo gjøre noe som kan beskrives fra et teknisk aspekt, og som kan settes inn i ett eller annet perspektiv? Siden de tilsynelatende ikke erstatter noe som normalt er der (som når man tar ut en kabel eller en kondensator og setter inn noe som angivelig har mindre tap) så må de jo gjøre ett eller annet som ikke kan være bra i alle oppsett?

P

Parelius

Gjest
Ja du kan så si, men jeg vet ikke mer enn det som jeg sa. Du kan jo spørre Espen eller Endre, kanskje?

madman

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
670
Sted
Sætre
Torget vurderinger
2
Har sagt det før og sier det igjen, Bybee gjør ting hos meg ! Bedre "tone", mer stillhet i mellom tonene, bedre micro-dynamikk, kort sagt bedre lyd. Ikke som natt og dag men hørbart bedre. Dette forteller ørene meg, kan det måles ? Sikkert ikke. Bryr jeg meg om det. Nope.
Mvh lettlurte Morten

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Rhesus skrev:
Bybee er en effektmostand pakket inn i magisk papir.
kanskje man kan prøve å sette inn en toppkvalitets effektmotstand, som ikke er pakket inn, på samme måte da.. Jeg tror ikke disse Bybee greiene har noe for seg jeg heller. ;)

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Hei

Jeg er eier av produktet og har praktisk erfaring med det i mitt eget oppsett. Dette er mine erfaringer, som ikke er basert på synsing.

Jobben "Bybee Golden Goddess Super Effect Speaker Bullets" gjør er grunnleggende viktig. Du vet ikke hvor mye støy/grums du har i lydbildet før du har forsøkt dette produktet. Det blir som når du kobler inn ett godt nettfilter i oppsettet ditt, f.eks PS Audio Power Plant Premier, bare det at dette produktet drar effekten enda lengre. Med disse innkoblet, blir støynivået i lydbildet betydelig redusert. Resultatet er at bakgrunnen i lydbildet blir enda mer svart. Lydbildet blir tilført en ny "stillhet". I begynnelsen reagerer du litt. Det er noe som mangler i lydbildet. Og det er støyen som du normalt hører, men som du ikke er klar over at du sitter og hører på, fordi du aldri har hørt lydbildet ditt presentert uten denne støyen før, som nå er borte. Pga dette hører man enda flere nyanser og detaljer i lydbildet. Lydbildet vokser både i bredde og dybde. Lydbildet blir tilført mer luftighet. Stemmer og instrumenter får en mer organisk klang. Det oppleves som om stemmer og instrumenter har blitt tilført litt mer varme. Jeg opplever også at diskanten er blitt mer naturlig. Det som før opplevdes som litt hardt og skarpt i ørene, er nå bare naturlig og behagelig. Dette høres godt ved gjengivelsen av piano. Nå høres ett piano slik som det skal høres ut. Jeg vil nesten si at pga støyen som har blitt redusert i lydbildet, har dette medført at lyden blir mindre "forvrengt". Lyden presenteres på en mer naturlig måte.
Når en første har hørt hva dette produktet gjør med lydbildet, så kan man ikke gå tilbake.

Dette er mine erfaringer.
Jeg anbefaler deg å ikke høre på de som snakker nedsettende, forsøker å bortforklare, er negativ fordi produktet koster mer enn det de er villig til å legge ut, som ikke har praktisk erfaring med produktet.

mvh

Tannlegen skrev:

Vedlegg

T

Tannlegen

Gjest
Askeland: Jeg tror neppe jeg er i kjøpegruppen for dette produktet da jeg føler forklaringene vakler litt. For meg virker det også litt merkelig at et produkt som fjerner støy ikke kan høres ved AB-testing. Man burde jo høre at støyen forsvinner eller kommer tilbake, gitt at den er hørbar så klart.

Når du skriver at dine erfaringer ikke er basert på synsing antar jeg det er en spøk?

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
treboksen i høyglans lakk er jo fin, da.
for de som har plass i boden til sånt.

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Antall liker
27
Tannlegen skrev:
Askeland: Jeg tror neppe jeg er i kjøpegruppen for dette produktet da jeg føler forklaringene vakler litt. For meg virker det også litt merkelig at et produkt som fjerner støy ikke kan høres ved AB-testing. Man burde jo høre at støyen forsvinner eller kommer tilbake, gitt at den er hørbar så klart.

Når du skriver at dine erfaringer ikke er basert på synsing antar jeg det er en spøk?
Hva med å lese det han sier bokstavelig?

Jeg har selv eksperimentert mye med Bybee. Noen ganger med positive resultater og noen ganger med negative, helt uavhengig av forventninger til resultatet. At Bybee påvirker signalet er hevet over enhver tvil, burde ikke være noe problem å påvise det i en A/B-test. Veldig enkelt å utføre også. Bare å kortslutte filtret med en ledningsstump, eventuelt i kombinasjon med en bryter/rele av god kvalitet.

P

Parelius

Gjest
mls skrev:
At Bybee påvirker signalet er hevet over enhver tvil, burde ikke være noe problem å påvise det i en A/B-test.
Det er nå ikke så hevet ut over all tvil, som du påstår, i og med at døve meg ikke hører noen endring med Bybee på strømkabel. Nå er riktignok mine komponenter under par, men likevel…

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Antall liker
27
Parelius skrev:
mls skrev:
At Bybee påvirker signalet er hevet over enhver tvil, burde ikke være noe problem å påvise det i en A/B-test.
Det er nå ikke så hevet ut over all tvil, som du påstår, i og med at døve meg ikke hører noen endring med Bybee på strømkabel. Nå er riktignok mine komponenter under par, men likevel…
Ok, skal ikke krangle med deg om det. Har respekt for din observasjon og finner det interessant. Tror ikke nødvendigvis det har noe å gjøre med kvaliteten på anlegget. Jeg opplevde større forskjeller da jeg prøvde Bybee da jeg hadde et noe "dårligere" anlegg. I mitt anlegg og i mine ører er endringene med Bybee ikke noe problem å høre, på godt og vondt.

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Ironi.
Det er så altfor mange som slenger rundt seg med ekspert kommentarer her på sentralen, og det uten å ha personlig erfaring med produktet de omtaler. Det har skjedd forut for nå, og vil fortsette i fremtiden også. Men det betyr ikke at det blir mer seriøst av den grunn ;)
Tannlegen skrev:

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Hei

Desverre så er det ikke alle som klarer å lese en tekst, og ta til seg innholdet i teksten akkurat som den er, uten å tillegge den noe mer. Merkelig fenomen dette, men desverre så er akkurat dette en gjenganger i mange tråder. Skulle tro at vi som legger ut våre erfaringer med produkter er ute for å lure alle andre trill rundt.

mvh
mls skrev:
Tannlegen skrev:

Hva med å lese det han sier bokstavelig?

Jeg har selv eksperimentert mye med Bybee. Noen ganger med positive resultater og noen ganger med negative, helt uavhengig av forventninger til resultatet. At Bybee påvirker signalet er hevet over enhver tvil, burde ikke være noe problem å påvise det i en A/B-test. Veldig enkelt å utføre også. Bare å kortslutte filtret med en ledningsstump, eventuelt i kombinasjon med en bryter/rele av god kvalitet.

hifiasylet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2004
Antall liker
97
Sted
Vestlandet
Som alt annet i kategorien tweak, er dette spennende.
Hvor er den rimeligste leverandøren til disse produktene å finne?
Har sjekket litt, ser ut til at den rimeligste varianten ligger på ca. 199$ for et par?
Finnes det seriøse alternativer?
(Ingen ironi...)
Mvh.

Heisann, ser ut til at noen har det morro med avatarene våre her?

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
15.060
Rhesus skrev:
Bybee er en effektmotstand pakket inn i magisk papir.

Sikkert vært linket før, men for nye lesere:
http://www.audiocircle.com/circles/index.php?topic=38705.80
Må være deilig å vite så mye Rhesus 8)
Daryl mener at den amerikanske marinen kanskje har betalt millioner for disse effektmotstandene som er pakket inn i magisk papir til sine ubåt sonarer.
Tror du US Navys forskningssenter hadde gått på en slik bløff ???
Men hva vet jeg.
Rart i grunn at så mange av Nikola Teslas arbeider er hemmeligstemplet ::)
Han har jo bare ca. 700 patenter, men CIA m.fl. liker dårlig en del av hans mange teorier som for noen kanskje vil virke litt "out of this world".
Neida, jeg sitter dessverre ikke på hans arbeider eller memoarer.
Det hadde vært kult det ;D

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Hei

Jeg kjenner desverre ikke til andre tilsvarende seriøse tweak.

mvh
hifiasylet skrev:
Som alt annet i kategorien tweak, er dette spennende.
Hvor er den rimeligste leverandøren til disse produktene å finne?
Har sjekket litt, ser ut til at den rimeligste varianten ligger på ca. 199$ for et par?
Finnes det seriøse alternativer?
(Ingen ironi...)
Mvh.

Heisann, ser ut til at noen har det morro med avatarene våre her?

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Antall liker
27

hifiasylet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2004
Antall liker
97
Sted
Vestlandet
Jodda, men en effektmotstand burde ikke være så vanskelig å finne.
Og så er det litt papir (sølvpapir?)
Litt gummiblanding og noe leire ?!?
My point er at det kanskje kunne ha latt seg gjøre å forsøke seg fram til noe som hadde like egenskaper uten å bruke bruke like mye penger...

DIY !!!

Ikke sant?

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
hifiasylet skrev:
Jodda, men en effektmotstand burde ikke være så vanskelig å finne.
Og så er det litt papir (sølvpapir?)
Litt gummiblanding og noe leire ?!?
My point er at det kanskje kunne ha latt seg gjøre å forsøke seg fram til noe som hadde like egenskaper uten å bruke bruke like mye penger...

DIY !!!

Ikke sant?
Sånn skal det låte! Vær nysgjerrig menneske, for pokker.

Mvh
Sniff

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.575
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Powerpoint skrev:
Rhesus skrev:
Bybee er en effektmotstand pakket inn i magisk papir.

Sikkert vært linket før, men for nye lesere:
http://www.audiocircle.com/circles/index.php?topic=38705.80
Må være deilig å vite så mye Rhesus 8)
Daryl mener at den amerikanske marinen kanskje har betalt millioner for disse effektmotstandene som er pakket inn i magisk papir til sine ubåt sonarer.
Tror du US Navys forskningssenter hadde gått på en slik bløff ???
Men hva vet jeg.
Rart i grunn at så mange av Nikola Teslas arbeider er hemmeligstemplet ::)
Han har jo bare ca. 700 patenter, men CIA m.fl. liker dårlig en del av hans mange teorier som for noen kanskje vil virke litt "out of this world".
Neida, jeg sitter dessverre ikke på hans arbeider eller memoarer.
Det hadde vært kult det ;D

Øhhh, hvordan kan vi vite at US Navy faktisk har brukt disse greiene til noe som helst? Den eneste referansen jeg har sett til det er markedsføringen av produktet, to wit:
Jack Bybee's Quantum Purifiers were originally developed for military applications, many of which are still highly classified.
Den påstanden er så vagt formulert at den f eks kan beskrive at fyren har forsøkt å selge disse dingsene til marinen under en utviklingskontrakt, fått det ferdige produktet testet, og prompte avslått. Det står ikke noe sted at de faktisk brukes til noe eller noen gang har blitt brukt til noe.

Og så er det utrolig praktisk å kunne påstå at all teknisk informasjon dessverre er "hemmeligstemplet", sånn at det ikke lar seg gjøre å legge frem data på noe som helst.
Og hva har forresten N Tesla med dette å gjøre?

P

Parelius

Gjest
Endre Askeland skrev:
Ironi.
Det er så altfor mange som slenger rundt seg med ekspert kommentarer her på sentralen, og det uten å ha personlig erfaring med produktet de omtaler. Det har skjedd forut for nå, og vil fortsette i fremtiden også. Men det betyr ikke at det blir mer seriøst av den grunn ;)
Tannlegen skrev:

Det var vel ironie dette også?
Endre Askeland skrev:
Jeg anbefaler deg å ikke høre på de som snakker nedsettende, forsøker å bortforklare, er negativ fordi produktet koster mer enn det de er villig til å legge ut, som ikke har praktisk erfaring med produktet.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Espen R skrev:
Rhesus skrev:
Golden Goddess 'Super Effect' Speaker Bullets.
Ubetalelig! ;D
Ubetalelig ja..Helt opplagt et navnevalg med hensikt å ta målemafiaen ved hornene... ;D
Superduperhallelujawannahaveoneoftheesemetootogeteverythingandmoreheavenlysoundoutofmyloadspeakersgoodnighttoyouall! ;D

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
15.060
asbjbo skrev:
Øhhh, hvordan kan vi vite at US Navy faktisk har brukt disse greiene til noe som helst? Den eneste referansen jeg har sett til det er markedsføringen av produktet, to wit:
Jack Bybee's Quantum Purifiers were originally developed for military applications, many of which are still highly classified.
Den påstanden er så vagt formulert at den f eks kan beskrive at fyren har forsøkt å selge disse dingsene til marinen under en utviklingskontrakt, fått det ferdige produktet testet, og prompte avslått. Det står ikke noe sted at de faktisk brukes til noe eller noen gang har blitt brukt til noe.

Og så er det utrolig praktisk å kunne påstå at all teknisk informasjon dessverre er "hemmeligstemplet", sånn at det ikke lar seg gjøre å legge frem data på noe som helst.
Og hva har forresten N Tesla med dette å gjøre?
Enig med deg i J.Bybees vage hentydninger, men tror du US Marin ville fortalt oss om de brukte Bybee filtere?
Jepp, det er særdeles praktisk å bruke ordet "hemmeligstemplet".
Derfor bragte jeg N.Tesla inn i dette asbjbo som en illustrasjon fordi han laget og bedrev utstyr/forskning som langt på vei er "hemmeligstemplet". Hvorfor spekuleres det om den dag i dag!?
Kanskje et noe søkt langskudd, but so be it!
Kanskje er det Jack Bybee bedriver bare humbug?
Noen mener å høre lydforbedrende endringer (subjektivistene), mens andre ikke detekterer forandringer hverken hørbare eller målbare (døvhørte? og objektivisten(e)).
Kanskje er mange av oss lettlurte idioter (gresk: idiotes = privatmann ;D) som liker å søle bort penger på lurium 99, mens alle realistene har satset pengene riktig.
Ja, Bybees siste kreasjoner er hinsides dyre, men kan ikke de som ønsker hygge seg med "kinaputtene"få gjøre det!?
Hvorfor må vi alltid slås i hue med hardtslående gledesløs argumentasjon fra gutta med måleinstrumentene og loddebolten?
Dette gjelder selvfølgelig også andre veien.
Jeg lærer sakte men sikkert, men har også merket meg at mange av gutta som bruker seg ikke akkurat har utstyr fra øverste hylle, og da mener jeg ikke i penger selv om kvalitet og pris ofte dessverre henger nøye sammen.
Ble vi noe klokere - neppe ;)

God helg folkens fra nerden på Odden 8)

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.575
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Powerpoint skrev:
Ja, Bybees siste kreasjoner er hinsides dyre, men kan ikke de som ønsker hygge seg med "kinaputtene"få gjøre det!?
Hvorfor må vi alltid slås i hue med hardtslående gledesløs argumentasjon fra gutta med måleinstrumentene og loddebolten?
Dette gjelder selvfølgelig også andre veien.
Jeg lærer sakte men sikkert, men har også merket meg at mange av gutta som bruker seg ikke akkurat har utstyr fra øverste hylle, og da mener jeg ikke i penger selv om kvalitet og pris ofte dessverre henger nøye sammen.
Ble vi noe klokere - neppe ;)
Gode spørsmål. La oss først være enige om at poenget med hobbyen er musikkglede, og at de fleste av oss forsøker å oppnå disse magiske øyeblikkene hvor teknikken forsvinner og det oppstår en illusjon av at artisten plutselig er tilstede i rommet.

Så er det slik at både produsenter og skribenter bruker veldig store ord for å beskrive det som egentlig er veldig små forskjeller. Av en eller annen grunn ser det ut til å være en tilnærmet omvendt sammenheng mellom størrelsen på virkningen og størrelsen på ordene. Resultatet er at det lett fester seg et inntrykk av at f eks å oppgradere til signalkabler med mindre skin-effekt kan gjøre større forskjell i systemet enn å bytte til bedre høyttalere. Virkeligheten er at skin-effekten i signalkabler er i størrelsesorden tusendels dB mens selv gode høyttalere kan ha avvik på 2-3 dB og forvrengning på flerfoldige prosent.

Det finnes skruppelløse individer som skor seg rått på dette ved å markedsføre rent lurium til avsindige priser. Det finnes alltids en eller annen skribent som hiver seg på med en blomstrende anmeldelse av produktet. Og velkjente psykologiske mekanismer gjør at de første kjøperne ikke ønsker å innrømme at de er blitt forledet til å betale store summer for noe som i beste fall hadde marginal verdi, så det finnes alltid et antall fornøyde brukere som vil ha seg frabedt enhver kritikk av dette magiske produktet.

Det er derimot sjelden at noen publiserer en negativ omtale av et produkt i hifi-pressen. Dette kan ha aktverdige grunner, som at vi alle er mer interessert i å lese om ting som kan hjelpe oss videre enn om ting som er rene blindveier, eller mindre aktverdige grunner, som relasjonen til produsenten og hensynet til annonseinntektene. Det er også hindringer mot at konkurrentene kan ta til motmæle, som f eks at bransjereglene her på hifi-sentralen eksplisitt forbyr dette (av gode grunner), eller at forbruker- og konkurransemyndighetene har mange større haier å ta seg av enn de som svømmer rundt i vår lille plaskedam.

Resultatet er at det blir lett å søle bort masse penger på ting som i beste fall er omveier til å oppnå musikkgleden. Da blir det ganske viktig at de av oss som har en viss kunnskap om hvordan disse greiene fungerer og hva som sannsynligvis gjør de største forskjellene, men som ikke er bransjeaktører, faktisk deler den kunnskapen, om ikke annet som en motvekt til "hypingen" som kommer alle andre steder fra. Dessuten har jeg lagt merke til at om f eks jeg tar feil i en teknisk sak - og det har jo hendt - så er det andre som setter tingen enda bedre på plass, og det lærer også jeg en hel masse av.

Det er ikke alltid nødvendig å ha testet tingen selv for å si at dette sannsynligvis er bare tull. For eksempel har jeg ikke selv sendt penger til Dr Chief Fred Mbogo i Nigeria, som på uforklarlig vis har sett seg ut nettopp meg som sin redningsmann for å få smuglet sine korrupsjonspenger ut av landet, og er mer enn villig til å dele rikdommen med meg, bare jeg sender ham $1500 til dekning av visse administrasjonskostnader først. (Oops, det skulle jeg kanskje ikke sagt - det skulle jo være en hemmelighet...)

Så, svaret på hvorfor du av og til blir dasket i hodet med loddebolten, er at det gjøres for å skape litt motvekt mot all den lettlurte hypingen som denne hobbyen overstrømmes av, slik at ikke andre, som kanskje har mer begrenset budsjett enn deg, forledes til å legge altfor mye penger i feil saker. Det er lett å oppnå et godt resultat hvis du kan klaske en million eller to på bordet hos hifi-pusheren. Hvis du derimot ønsker å oppnå nesten like godt resultat for f eks femti tusen, så må du legge pengene på riktig sted. Og det er kanskje derfor du ser at "realistene" ikke har de mest superdyre greiene.

Dr.No

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Antall liker
6
Torget vurderinger
15
Powerpoint skrev:
............. selv om kvalitet og pris ofte dessverre henger nøye sammen.
Man skal ikke gå så veldig langt for å finne eksempler som nokså entydig peker i en annen retning.

(God helg på odden) No

H

hordasped

Gjest
Nøytral stiller meg på dette området,men om det funker eller ikke,la oss si det sånn,med det ypperste som bortimot er få fatt i av elektronikk/høytt,har jeg god tro på at det MR.Askeland putter inn i oppsett,trolig og til dels,har en positiv/negativ utslag.

Dette er HUGH END på sitt ypperste.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.575
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Endre Askeland skrev:
De sier at en god latter forlenger livet. ;D ;D ;D
asbjbo skrev:
Powerpoint skrev:
Det er ikke alltid nødvendig å ha testet tingen selv for å si at dette sannsynligvis er bare tull.
Ironi her også, regner jeg med. Da har jeg en veldig bra investeringsmulighet til deg. Du kan, helt uten risiko, få lov til, helt eksklusivt, bare du ikke forteller det til noen, å kjøpe et begrenset antall pent brukte andeler i noen helt trygge amerikanske kommunelån. Og for at du skal være helt sikker på å få en god avkastning på pengene, så girer vi dem opp for deg, sånn til femte gir omtrent, og hedger rentevolatiliteten i de underliggende obligasjonene mot en tredjepart. Dessuten, som i alle sånne profesjonelle greier, så er MV - max[0,MTM] < 55% NAA. Helt uten risiko, som sagt. Denne unike muligheten har du rett og slett ikke råd til å avslå uten å ha prøvd den selv. Du skal få vite mer om detaljene så snart du har signert på den prikkede linjen rett nedenfor.

;)

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
142
Sted
Bergen
Det du sier i kommentaren din er sprøyt. Bare tull. Du og flere i denne tråden går ut og beskylder dette produktet for ikke å levere det som blir lovet, og det uten selv å ha prøvd produktet selv. Dere uttaler dere skråsikkert om noe dere overhodet ikke har erfaring med. Kommentarene deres blir for meg bare useriøse.
Jeg har produktet i oppsettet mitt, og det leverer i bøtter og spann det som blir lovet.

28.november kom Høvdingen med nye regler for Hifi sentralen. Her er regel nr.1

"1) Ved å bruke dette forumet aksepterer du at du ikke poster innlegg som er usanne, tvilsomme, unøyaktige, eller er egnet til å krenke, trakassere eller fornærme enkeltindivider, grupperinger eller nasjonaliteter. Vanlig folkeskikk gjelder med tanke på språkbruk, holdninger og oppførsel ovenfor andre medlemmer og grupper som helhet. Brukere som har til hensikt å provosere og/eller kverulere uten å bidra med noe som helst konstruktivt vil bli utestengt.
"

Slike usanne, tvilsomme og unøyaktige kommentarer som dere kommer med, bør ikke forekomme på sentralen. Disse kommentarene er med på å gi ett uriktig bilde av dette produktet. Dette er mine synspunkt, basert på egen praktisk erfaring med produktet.

Å dømme ett produkt nord og ned, når en selv ikke har praktisk erfaring med produktet, bør ikke forkomme på sentralen. Høvdingen bør derfor vurdere om dette er en praksis som han ønsker skal forekomme på forumet hans.

mvh

asbjbo skrev:
Endre Askeland skrev:
De sier at en god latter forlenger livet. ;D ;D ;D
asbjbo skrev:
Powerpoint skrev:
Det er ikke alltid nødvendig å ha testet tingen selv for å si at dette sannsynligvis er bare tull.
;)

Topp Bunn