Bryston

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ingmar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    98
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Vedrørende BDP-1

    Jeg har nylig fått meg en slik. Den hadde firmware 1.70 da jeg mottok den, og den skal da være i stand til å spille filer rett fra kablet nettverk via ethernet-kontakten.

    Jeg fikk ikke dette til i går, den ser ikke ut til å finne nettverket(?)

    Firmware 1.72 var klar til oppdateringer, dette foregikk uten problemer. Altså ingen kontaktproblemer sånn sett. Ved å gå inn på ruteren min ser jeg at BDP-1 er en del av nettverket så lenge den er påslått. Itunes er satt til å dele musikkfiler over hjemmenettverk. Fildeling er satt "på" i IOS.

    Brukte ipad i går og i "settings"-menyen på siden "bryston-bdp-1.local" ser jeg både iMac, Timecapsule, ethernet osv, men når jeg markerer disse i "NAS" under "settings"-menyen, og trykker "videre" e.l, skjer det ingenting. Det virker som BDP-1 ikke vil koble seg på nettverket(?)

    I Finder på iMacen finner jeg BDP1 under "delt", men når jeg trykker på den får jeg opp "tilkopling mislyktes"

    Er det noen som kan gi meg et hint eller tips i retning av hva som skal til for å få dette til å fungere?

    I manualen til BDP-1 står det ingenting om dette, den er ikke oppdatert til å gjelde for tiden etter at man har implementert muligheten for avspilling fra filer som ligger i lokalt, kablet nett. Manualen er sånn sett utdatert.
    Joda, din BDP-1 er "på nett" når du kan kommunisere med den via nettleser og url'en "bryston-bdp-1.local". Og Timecapsule kan brukes, ja, uten at jeg vet noe om det produktet.

    Det eneste som er viktig er at BDP-en kan "se" navnet som du ga til din fil-samling ("share name", kanskje "larkrla's musikkarkiv"?) da du delte/publiserte den på nettet ditt.
    Så:
    - hva blir listet opp når du trykker "NAS Setup" i "Settings"?
    - hva blir listet opp når du trykker "Add share"?

    Manualen er utdatert, ja.
     
    Sist redigert:

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Vedrørende BDP-1

    Jeg har nylig fått meg en slik. Den hadde firmware 1.70 da jeg mottok den, og den skal da være i stand til å spille filer rett fra kablet nettverk via ethernet-kontakten.

    Jeg fikk ikke dette til i går, den ser ikke ut til å finne nettverket(?)

    Firmware 1.72 var klar til oppdateringer, dette foregikk uten problemer. Altså ingen kontaktproblemer sånn sett. Ved å gå inn på ruteren min ser jeg at BDP-1 er en del av nettverket så lenge den er påslått. Itunes er satt til å dele musikkfiler over hjemmenettverk. Fildeling er satt "på" i IOS.

    Brukte ipad i går og i "settings"-menyen på siden "bryston-bdp-1.local" ser jeg både iMac, Timecapsule, ethernet osv, men når jeg markerer disse i "NAS" under "settings"-menyen, og trykker "videre" e.l, skjer det ingenting. Det virker som BDP-1 ikke vil koble seg på nettverket(?)

    I Finder på iMacen finner jeg BDP1 under "delt", men når jeg trykker på den får jeg opp "tilkopling mislyktes"

    Er det noen som kan gi meg et hint eller tips i retning av hva som skal til for å få dette til å fungere?

    I manualen til BDP-1 står det ingenting om dette, den er ikke oppdatert til å gjelde for tiden etter at man har implementert muligheten for avspilling fra filer som ligger i lokalt, kablet nett. Manualen er sånn sett utdatert.
    Joda, din BDP-1 er "på nett" når du kan kommunisere med den via nettleser og url'en "bryston-bdp-1.local". Og Timecapsule kan brukes, ja, uten at jeg vet noe om det produktet.

    Det eneste som er viktig er at BDP-en kan "se" navnet som du ga til din fil-samling ("share name", kanskje "larkrla's musikkarkiv"?) da du delte/publiserte den på nettet ditt.
    Så:
    - hva blir listet opp når du trykker "NAS Setup" i "Settings"?
    - hva blir listet opp når du trykker "Add share"?

    Manualen er utdatert, ja.
    Når jeg trykker "NAS Setup" i "settings" kommer både iMac, TC, AE osv opp. Jeg antar at "share name" er Music, det er i alle fall navnet på mappen med all musikken i.
    Jeg får aldri noen mulighet til å trykke "add share..." det jeg opplever etter å ha trykket på IMac, TC eller hva som helst i NAS setup, er at jeg trykker next, men det skjer ingenting.
     
    Sist redigert:

    ingmar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    98
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    [/QUOTE]
    Når jeg trykker "NAS Setup" i "settings" kommer både iMac, TC, AE osv opp. Jeg antar at "share name" er Music, det er i alle fall navnet på mappen med all musikken i.
    Jeg får aldri noen mulighet til å trykke "add share..." det jeg opplever etter å ha trykket på IMac, TC eller hva som helst i NAS setup, er at jeg trykker next, men det skjer ingenting.[/QUOTE]

    Ok. Jeg antar at TC står for TimeCapsule? I så fall skal du kunne trykke på TC og da skal "Music" bli vist som et "share name" sammen med menyfelter som lar deg skrive inn brukernavnet og passordet som du oppga for "Music" da du konfigurerte denne folderen som "shared" i Apple sitt menysystem for oppsett av TimeCapsule. (Som sagt kjenner jeg ikke Apple sine nettverks- og lagringsprodukter, men jeg ser på nettet at dette menysystemet trolig heter "Air Port Utility")
    Hvilke brukere ga du adgang til Music, og med hvilke rettigheter (privilegier) og passord? BDP-1 må ha riktig informasjon om dette for å kunne skaffe seg adgang til Music.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Når jeg trykker "NAS Setup" i "settings" kommer både iMac, TC, AE osv opp. Jeg antar at "share name" er Music, det er i alle fall navnet på mappen med all musikken i.
    Jeg får aldri noen mulighet til å trykke "add share..." det jeg opplever etter å ha trykket på IMac, TC eller hva som helst i NAS setup, er at jeg trykker next, men det skjer ingenting.[/QUOTE]

    Ok. Jeg antar at TC står for TimeCapsule? I så fall skal du kunne trykke på TC og da skal "Music" bli vist som et "share name" sammen med menyfelter som lar deg skrive inn brukernavnet og passordet som du oppga for "Music" da du konfigurerte denne folderen som "shared" i Apple sitt menysystem for oppsett av TimeCapsule. (Som sagt kjenner jeg ikke Apple sine nettverks- og lagringsprodukter, men jeg ser på nettet at dette menysystemet trolig heter "Air Port Utility")
    Hvilke brukere ga du adgang til Music, og med hvilke rettigheter (privilegier) og passord? BDP-1 må ha riktig informasjon om dette for å kunne skaffe seg adgang til Music.[/QUOTE]

    Hei, som jeg diskuterer med en annen bruker lenger opp kan muligens problemet tenkes å være at det er en annen router i systemet og at TC står i bromodus når det gjelder lokalnettverket. Alle innstillinger i Airport, fildeling, itunes er kvadruppelsjekket og jeg mener at dette er rett satt opp. Jeg vil uansett forsøke å ta Netgear-ruteren ut av systemet, og se hva som skjer når TC settes til både å være ruter i både kablet- og trådløst nettverk.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Vurderer Bryston, noen som har hørt 3b-SS2 og 4b-SS2 og kan si noe om de låter likt foruten mindre effekt. Trenger ikke så mye watt i utgansgpunktet.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Begge to er klassisk Bryston. Varmt og behagelig, med en besnærende detaljering og åpenhet i det de gjør..Monitorene dine kan nok funke kule med Bryston, selv om mine favoritter på disse er ProAc, KEF og ikke minst PMC..
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Begge to er klassisk Bryston. Varmt og behagelig, med en besnærende detaljering og åpenhet i det de gjør....
    Behagelig, ja - detaljert, ja - men varmt?? Jeg oppfatter Bryston som ytterst korrekte og nøytrale - ikke mye varme der i gården, spør du meg. Tett opptil "a straight wire with gain" - altså en forsterker som verken legger til eller trekker fra noe. Ikke noe negativt i det - det er slik Bryston alltid har lagt vekt på å fremstå.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Vurderer Bryston, noen som har hørt 3b-SS2 og 4b-SS2 og kan si noe om de låter likt foruten mindre effekt. Trenger ikke så mye watt i utgansgpunktet.
    Dette er hva som er skrevet om saken tidligere i denne tråden:

    3B SST er jo i utgangspunktet en 4B SST med unntak av at den har halvparten av utgangstransistorene. I utgangspunktet bør jo en 3B låte bedre enn en 4B.
    Det stemmer bra med det som står å lese på nettet: Det er mange som mener at 3B SST har litt mer sting og presisjon i klangen. Men i utgangspunktet låter begge umiskjennelig Bryston.
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Ok. Likte AW250R svært godt, spesiellt mellomtonen, stemmer og holografien var svært god. Hvordan er EC oppmot Bryston? Hvordan er holografien og mellomtonen på Bryston? (liker jo litt varmt:)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Bryston vil nok funke..men de låter ikke så varmt som EC--
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Ok. Likte AW250R svært godt, spesiellt mellomtonen, stemmer og holografien var svært god. Hvordan er EC oppmot Bryston? Hvordan er holografien og mellomtonen på Bryston? (liker jo litt varmt:)
    Det kan godt hende at du får det varmt nok hvis du beholder EC-forforsterkeren din. EC+EC er likevel trolig noe varmere enn EC+Bryston - men det er ikke sikkert at forskjellen er stor nok til at det vil plage deg.
     
    Sist redigert:

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    EC forforsterkeren er solgt, err foreløpig uten:) Så stiller rimelig blank.
     

    Cadillacman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.10.2007
    Innlegg
    717
    Antall liker
    117
    Er det noen eiere av Bryston MPS2 psu som opplever at den durer påfallende mye, f.eks har vesentlig mer egenlyd enn 4B SST?
    Eller er den normalt så og si tyst?
    Kan du ha glemt å koble om til 230 - 240 volt ? Tatt opp dette med Tor Aamot ?
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.903
    Antall liker
    13.162
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    er det noen i denne tråden som har en 4B NPB /NRB PRO 240vac?
    skulle gjerne kikket inni på trafokoblingene
    mvh
    Leif
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    er det noen i denne tråden som har en 4B NPB /NRB PRO 240vac?
    skulle gjerne kikket inni på trafokoblingene
    mvh
    Leif
    Spør Tor :rolleyes:
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.903
    Antall liker
    13.162
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    ja skal
    må innom der en dag med Basis delene som skal til Conti uansett
    venter bare på beskjed om jeg må pakke med sub-chassis og
    tenkte bare noen hadde det lett tilgjengelig
    mvh
    Leif
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.903
    Antall liker
    13.162
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    hei igjen
    fant ut av det selv
    ringkjernene hadde doble primærer, som så ut til å være parallellkoblet
    så var det bare å koble fra primær på en kanal og koble fra sekundær til likeretterbro på andre, som jeg så seriekoblet primæren på
    om jeg imot formodning skulle ha bommet med primærene i motfase, hadde resultatet vært 0vac og ufarlig
    summen av AC måler 128 og delt på 2 og likerettet havner det i ballpark drøye 80VAC
    så da blir det testing med signal og ht i kveld
    mvh
    Leif
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Begge to er klassisk Bryston. Varmt og behagelig, med en besnærende detaljering og åpenhet i det de gjør....
    Behagelig, ja - detaljert, ja - men varmt?? Jeg oppfatter Bryston som ytterst korrekte og nøytrale - ikke mye varme der i gården, spør du meg. Tett opptil "a straight wire with gain" - altså en forsterker som verken legger til eller trekker fra noe. Ikke noe negativt i det - det er slik Bryston alltid har lagt vekt på å fremstå.
    Mener det er en spot on beskrivelse av Bryston lyden, ikke noe varme der i gården.
    Bryston har allikevel evnen til å spille nesten allt av musikk uten og bli klinisk i lyden, det er åpent og luftig med en deilig potent bass :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Jeg vil at min Mps2 skal være 240v .
    Husker at det var en smal sak og utføre selv, bare å bytte plass på grå og hvit kabel fra transformatoren.
    Noen som husker hvilken av de to kablene (grå eller hvit) som skal være nærmest den sorte på 240v versjonen?
    Det står 220v på emballasjen, mens på printet står det skrevet med sprit tusj 240v .
     

    Vedlegg

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Jeg vil at min Mps2 skal være 240v .
    Husker at det var en smal sak og utføre selv, bare å bytte plass på grå og hvit kabel fra transformatoren.
    Noen som husker hvilken av de to kablene (grå eller hvit) som skal være nærmest den sorte på 240v versjonen?
    Det står 220v på emballasjen, mens på printet står det skrevet med sprit tusj 240v .
    Ved 240 v skal den grå være nærmest den sorte. Du bytter m.a.o. bare om på den hvite og den grå ledningen. Ellers skal de øvrige ledningene stå som før. Gjorde dette selv for noen år siden for å redusere litt trafobrum som jeg opplevde irriterende til tider. Med 240 v innstillingen ble MPS-2 stillere. Tok meg da tid til å skrive ned monteringsrekkefølgen både for 220 og 240 v, som jeg nå har hentet fram, så dette skal være riktig.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Jeg vil at min Mps2 skal være 240v .
    Husker at det var en smal sak og utføre selv, bare å bytte plass på grå og hvit kabel fra transformatoren.
    Noen som husker hvilken av de to kablene (grå eller hvit) som skal være nærmest den sorte på 240v versjonen?
    Det står 220v på emballasjen, mens på printet står det skrevet med sprit tusj 240v .
    Ved 240 v skal den grå være nærmest den sorte. Du bytter m.a.o. bare om på den hvite og den grå ledningen. Ellers skal de øvrige ledningene stå som før. Gjorde dette selv for noen år siden for å redusere litt trafobrum som jeg opplevde irriterende til tider. Med 240 v innstillingen ble MPS-2 stillere. Tok meg da tid til å skrive ned monteringsrekkefølgen både for 220 og 240 v, som jeg nå har hentet fram, så dette skal være riktig.
    Mange takk K.H. :)
    Da var den nye min 240V , jeg har byttet kablene på bildet.
    Da bytter jeg tilbake, og skrur på lokket igjen .
     
    Sist redigert:

    dmhagen

    Medlem
    Ble medlem
    03.03.2011
    Innlegg
    12
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    3
    God kveld! Kjøpte meg en BDP-1 og BDA-1 brukt for en liten stund siden. Dessverre så var BDP-1 defekt når eg mottok den,uten at selger informerte meg om dette. Den er ca 7 mnd.Problemet er etter oppstart fra hvilemodus så får den ikkje kontakt med BDA under initializing og etter noen minutter så kommer det en error 09 feil. Etter 5-6 ganger av og på så lykkes det som regel,men er fryktelig irriterende! Noen som har erfart noe lignende ? Håper på hjelp. Har hatt kontakt med importør uten å få hjelp.
     

    dmhagen

    Medlem
    Ble medlem
    03.03.2011
    Innlegg
    12
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    3
    Takk for svar! Eg har S-1,74 2014-01-23 mener det er den siste. Ser det er andre som har vært ute for noe lignende på sidene du anbefale . Tror det er en feil med CF kortet,som må prog.på nytt. Det vises faktisk i detalje hvordan dette skal gjøres med en kortleser fra hjemme pc. Så var det dette med datakunskapene da som kansje ikkje er gode nok. Synd vist alt krasjer ??? va da med garanti?Venter litt og ser om eg får kontakt med importør igjen (ikkje lett!)før eg tar steget og gjør dette selv.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Har lest endel på Audiocircle om akkurat dette problemet.
    Det kan også skyldes løst(dårlig kontakt) på cf kortet.
    Prøv å åpne lokket og skjekk om dette er løst, det er rimelig enkelt .
    Ellers er den komboen din en av de beste rent lydmessig :)

    Tor er avhengig av hjelp fra Bryston, for å løse dette.
    Er du stødig i engelsk er det nesten enklere å ta det direkte på Audiocircle, der James Tanner (sjefen sjøl på Bryston)setter deg i kontakt med rette vedkommende .
     
    Sist redigert:

    dmhagen

    Medlem
    Ble medlem
    03.03.2011
    Innlegg
    12
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    3
    Takk for info! Stødig i engelsk er eg vel ikkje,men eg trur eg skal bli forstått. Eg får prøve så godt eg kan. Har alt å vinne!;D
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.696
    Antall liker
    518
    Torget vurderinger
    1
    Bryston bruker linux live-boot på et CF-kort med grub som bootloader. Det er basert på Voyage MPD, men er heftig modifisert. Jeg tror ikke de bruker Voyage sitt script som gjør at writes til CF-kortet kun foregår med shutdown/reboot, men at forandringer i databasen og spillelistene skrives til kortet i sanntid. Muligens har forrige eier skrudd av maskinen mens det foregikk skriving til kortet. Noe som går helt fint da jeg tror Linux vil kjøre automatisk feilsjekk av kortet ved oppstart, men det kan hende at i enkelte tilfeller går heilt skeis likevel. Det er også en mulighet for at kortet har begynt å bli dårlig. Det er ikke noe problem å lage et nytt kort vha et image, og dette finner du på forumet til Bryston (på AC). Den nye softwaren deres som er basert på Debian Wheezy ser ganske sneisen ut faktisk.
     

    dmhagen

    Medlem
    Ble medlem
    03.03.2011
    Innlegg
    12
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    3
    Da har det lykkes meg å få kontakt med importør. Skal sende bdp-1 til de. Han har hatt kontakt med Bryston. De sender nytt CF kort tror eg planen var. Så da ser det ut som det ordner seg. Takk for forslag og opplysninger fra alle sammen.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Da har det lykkes meg å få kontakt med importør. Skal sende bdp-1 til de. Han har hatt kontakt med Bryston. De sender nytt CF kort tror eg planen var. Så da ser det ut som det ordner seg. Takk for forslag og opplysninger fra alle sammen.
    Satser på at det ordner seg da , Bryston er flinke på service :)
    Gi gjerne en tilbakemelding nå du får den tilbake igjen, om det var nytt cf som skulle til.
     
    Sist redigert:

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    B135 SST2 er et stort sikleobjekt for min del. Jeg trenger ikke ufattelig mye effekt med mine Klipscher, og denne snasne integrerte som herjer også målemessig over hele fjøla, kunne gjort en enormt god jobb her hjemme sammen med BDA-2. Nå har jeg imidlertid 4B SST² fra før, så det må i såfall kanskje bli BP17 i stedet, som bare er pre-delen i denne integrerte. Men det er et eller annet med å få alt i den samme snasne boksen, når jeg vet at dette ville vært godt nok hos meg når det er Bryston som garanterer for ytelsen (backet opp av andre lyttetester og målinger også selvsagt).

    Jeg må innrømme at jeg har visse motforestillinger rundt det å ikke kunne koble BDA-2 balansert til forsterkeren, men det er jo snakk om et strekk på 20 cm så dette er i høyeste grad et ikke-reelt problem uten om de audiofile nevrosene.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Har Innstallert Manic Moose oppdateringen på Bdp2 en min, her var det mye og sette seg inn i gitt.
    Har bla annet fått støtte for Sqeezeserver, og det fungerer. Sitter og spiller av filer fra pcen gjennom Bdp2, kontrollert med Sqeezepad på Ipaden :) Skal også nå ha støtte for Spotify (og kanskje Wimp Hifi?? )
     

    Vedlegg

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    AirPlay på Bdp1 Bdp2 med nyeste firmware :)
    har testet AirPlay i en times tid nå, spillt med Wimp Hifi og Spotify fra Ipad til Bdp2 via AirPlay uten hakking .
     

    Vedlegg

    ingmar

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    98
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Fantastisk, godt jobba! Kommer etter når skoleferien er over og det blir bedre tid til slikt.
    Har ellers funnet ut at Logitechs fjernkontroller fungerer brillefint med både BDA og BDP. Bryston-kodene kan man bare laste ned fra nettsiden deres.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Sliter med tidsklemma, og er avhengig av enkle løsninger som fungerer for å få tid til det jeg har anlegget til, nemlig å høre musikk :)
    Det blir stadig mer avansert med alle disse streamer løsningene, da er Bdp et veldig bra og lett forståelig alternativ, samtidig som det nå inneholder mer avanserte muligheter hvis man vil utforske dette.
     

    Roned

    Medlem
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    15
    Antall liker
    11
    Noen som har en Bryston 3B SST eller 4B SST til salgs, eller som kjenner noen som har en de vurderer å skille seg av med?? Vennligst ta kontakt. Trenger nytt effekt trinn for å få lyd i anlegget. -Roger N 41215055
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Noen som har en Bryston 3B SST eller 4B SST til salgs, eller som kjenner noen som har en de vurderer å skille seg av med?? Vennligst ta kontakt. Trenger nytt effekt trinn for å få lyd i anlegget. -Roger N 41215055
    Alternativt - men jeg tror ikke det blir noe særlig lettere å få tak i, dessverre - kan du gå for et par Bryston PowerPac 300SST monoblokker. Populært sagt er disse en 4B SST kuttet i to:

    bryston_powerpac_300_sst_1.jpg


    Jeg er godt fornøyd med mine - som jeg en periode skrudde fast på baksiden av et par gulvstående høyttalerne, men nå er de skrudd fast til veggen rett under hver sin ProAc D1 høyttaler. Og NB!: Disse skal brukes stående. Jeg har sett bilder hvor de også brukes liggende - men det er ikke slik det skal være i h.t. Bryston.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.918
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Noen som har en Bryston 3B SST eller 4B SST til salgs, eller som kjenner noen som har en de vurderer å skille seg av med?? Vennligst ta kontakt. Trenger nytt effekt trinn for å få lyd i anlegget. -Roger N 41215055
    Alternativt - men jeg tror ikke det blir noe særlig lettere å få tak i, dessverre - kan du gå for et par Bryston PowerPac 300SST monoblokker. Populært sagt er disse en 4B SST kuttet i to:

    Vis vedlegget 270966

    Jeg er godt fornøyd med mine - som jeg en periode skrudde fast på baksiden av et par gulvstående høyttalerne, men nå er de skrudd fast til veggen rett under hver sin ProAc D1 høyttaler. Og NB!: Disse skal brukes stående. Jeg har sett bilder hvor de også brukes liggende - men det er ikke slik det skal være i h.t. Bryston.
    Geniale! Hva koster slikt? Trenger 4 ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn